משכנתא במסלול החזר נוח 

כולנו מכירים אנשים שמשלמים משכנתא מזה שנים ושיש להם עוד הרבה שנים לשלם את ההלוואה הגדולה הזאת ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, מתלבטים לגבי העניין הזה. האם זה באמת משתלם? ולמה בכלל עדיף להיות בעלי נכס ולא להמשיך ולשלם את שכר הדירה שלכם? האמת היא שאין תשובה אחת נכונה לשאלה האם זה כדאי, אך אם אתם כמו רוב הישראלים, בוודאי תרצו גם אתם שיהיה לכם נכס בסופו של דבר.

נכס מעניק לנו ביטחון כלכלי והוא גם משהו שאנחנו יכולים להעביר אחר כך לילדים, מה שמסביר מדוע בהחלט שווה לחשוב על כך בחיוב. הקושי של רוב האנשים לגבי האפשרות של משכנתא זו העובדה שצריך להחזיר אותה אחר כך לאורך שנים רבות ולכן ברור מדוע זה משהו שמטריד גם אתכם. עם זאת, במידה והחשש שלכם הוא שחיי היומיום שלכם יפגעו כי הרבה מהשכר שלכם יופרש להחזרי המשכנתא, כדאי שתדעו שלא תמיד זה כך.

בואו לעשות את כל הבירורים שצריך

כדי להימנע ממצב שבו אתם משלמים הלוואות מאוד גדולות וכדי לא להגיע למצב שבו אפילו קניות בסופר הופכות לעול כלכלי כבד, אתם חייבים לחשב את הצעדים שלכם בקפידה. ראשית, זה אומר שאין שום סיבה לקנות את הדירה הכי יקרה שיש, כי אין טעם לדחות את עצמכם למצב מורכב מידי מבחינה כלכלית. שנית, חשוב מאוד להבין על כמה עומד כושר ההחזר שלכם היום ועל כמה הוא יעמוד, פחות או יותר בעתיד.

בהתאם לכך כדאי יהיה גם לבדוק איזה מסלולי משכנתא קיימים היום, מה הריבית שצריך לשלם על כל מסלול וכך תוכלו לקבל תמונה ברורה יותר לגבי האפשרויות השונות שקיימות בימינו. שימו לב: זה שאולי החברים הכי טובים שלכם בחרו לקחת משכנתא במסלול החזר מסוים, זה לא אומר שאותו מסלול יתאים גם לכם. כמו כן, אפילו אם תיקחו את ההלוואה הגדולה הזאת תחילה במסלול מסוים, זה לא אומר שתצטרכו לסיים אותה באותו מסלול בעוד שנים. יש היום אפשרות לעבור בין מסלולי משכנתא שונים ולפעמים זה בהחלט כדאי, כך שצריך להיות עם היד על הדופק כל הזמן בנושא הזה.

 

ייעוץ מקצועי שלא כדאי לוותר עליו בדרך למשכנתא

קראתם כל מה שאתם יכולים אודות הנושא של המשכנתא ועדיין לא ברור לכם במה לבחור? לא יודעים באיזה בנק תחכה לכם ההלוואה הכי משתלמת שיש? לא יודעים איך להתחיל לקבל את ההחלטה החשובה הזאת? אם כך, עכשיו זה הרגע לפנות אל יועצי המשכנתא הכי טובים שיש.

יועצי משכנתא יקשיבו לכם, יבדקו מה כושר ההחזר שלכם, ישאלו אתכם את כל השאלות הנכונות ובהתאם לכך הם גם יוכלו לייעץ לכם. אומנם הייעוץ הזה לא יהיה בחינם, אך מצד שני, זו השקעה מאוד משתלמת. בצורה כזאת תוכלו לבחור את המסלול הנכון לכם ובהחלט יכול להיות שלאורך השנים תחסכו כך לא מעט כסף. ההחזר של המשכנתא עלול להיות מאוד לא פשוט אם מגזימים או לא מחשבים אותו נכון ולכן שירותי ייעוץ בתחום הזה הם מסוג אותם הדברים שלא כדאי לחסוך בהם.

 

לאתר של שקוף: https://www.shakoof.org.il

 

אולי תאהבו גם את

משכנתא
מהי משכנתא צמודת אגח

מהי משכנתא צמודת אגח? הלוואת המשכנתא היא עניין מורכב. כמו בכל צעד בחיים, גם בלקיחת משכנתא חשוב לנו להבין – אילו אפשרויות עומדות בפנינו? על

קרא עוד »
מחזיק מפתחות של בית
משכנתא למסורבים מה עושים?

בעוד שחלומו הנכסף של כל אדם כמעט הוא רכישת נכס למטרת מגורים, לפעמים הדרך עד הנכס מפותלת ורוויה בקשיים. לא פעם, אנשים מסורבים לקבל משכנתאות

קרא עוד »