משכנתא למסורבים מה עושים?

בעוד שחלומו הנכסף של כל אדם כמעט הוא רכישת נכס למטרת מגורים, לפעמים הדרך עד הנכס מפותלת ורוויה בקשיים. לא פעם, אנשים מסורבים לקבל משכנתאות בעקבות דוחות BDI עם דירוג אשראי נמוך. אם זהו המקרה שלכם, השורות הבאות מוקדשות אליכם.

אם סורבתם לקבל משכנתא, הקדשנו עבורכם מדריך קבלת משכנתא למרות דירוג אשראי נמוך. אכן כך, גם אם קיבלתם דירוג אשראי נמוך וסורבתם לקבל משכנתא, דעו לכם שניתן לשנות את זה. אתם יכולים כבר היום לאתר מומחה BDI או עורך BDI שלילי.

לאחר שתעשו זאת, אתם תוכלו להחל בתהליך של מחיקת דירוג אשראי נמוך. אם תעשו זאת באמצעות הסיוע המקצועי-פיננסי הנכון, גם אתם תוכלו לקבל אישור עקרוני למשכנתא. בואו נבין כיצד זה עובד, מה חשוב לדעת על ניקוי BDI שלילי?

 

מה עושים אם מסורבים לקבל משכנתא?

סורבתי לקבל משכנתא, האם יש מה לעשות עם הנושא, או פשוט להשלים עם שכירות עד הפנסיה? ממש לא, אל תשלימו עם העובדה שסורבתם לקבל משכנתא. אם כך המקרה, יש סיכוי גבוה לכך שקיבלתם דירוג אשראי נמוך. בואו נבין מה הוא דירוג האשראי וכיצד אפשר לתקן אותו.

דירוג אשראי זו שיטה מוכרת מאוד בארה"ב. כבר שנים שאמריקה מדרגת את האזרחים ואת העסקים בדירוג של אשראי. כל אחד מאיתנו ניחן ביכולות כלכליות שונות, וספקי האשראי מעוניינים לדעת למי הם מלווים כספים. האם הם מלווים לאדם או חברה בעלי יכולות כלכליות להחזיר את ההלוואה? האם הלקוח שמבקש הלוואה שקוע בחובות ויתקשה להחזיר אותה בהמשך?

 

כל מה שצריך לדעת על ניקוי BDI שלילי

הפרטים שציינו לעיל, אלו פרטים שכל ספק אשראי ירצה לדעת עליכם. בין אם אתם לקוח פרטי או לקוח עסקי, יש לכם דירוג אשראי המתקבל כתוצאה מניתוח הנתונים המאוחסנים בבנק ישראל. בנק ישראל מחזיק במאגרי מידע אשר כוללים גם מידע עליכם – מבקשי ההלוואה.

בנוסף, בישראל קיימות 3 לשכות אשראי אשר מכונות BDI. כשאומרים לכם שהתקבל עליכם BDI שלילי, זה בעצם אומר שלשכת האשראי (ה-BDI) הפיקה דוחות דירוג אשראי נמוכים לגביכם. ייתכן שאתם שקועים בחובות, אבל גם ייתכן שבעבר הייתם שקועים בחובות וזה כבר לא רלוונטי. צריכים לתקן את הנתונים האלו ב-BDI? אתר – קלין בי די איי יספק לכם את כל המידע שצריך.

 

סיוע עורך דין BDI ותיקון דירוג אשראי

לא פעם, מאגרי המידע של בנק ישראל מציגים מידע לא עדכני או לא רלוונטי. אם אתם צריכים את השירות של מחיקת BDI שלילי, קחו בחשבון שהתהליכים האלו יכולים להימשך תקופה. לפעמים גם שנה ויותר. אבל יחד עם זאת, כדאי גם לזכור כי הסיוע המקצועי של עו"ד BDI יכול לקצר את התהליכים הנ"ל.

אם אתם צריכים ייעוץ עורך דין BDI, אנחנו מזמינים אתכם לקבלו בהקדם. ככל שתקדימו טיפול בתיקון דוחות ה-BDI שלכם, ככה תוכלו לקבל הלוואה מהר יותר.

מאושר

אולי תאהבו גם את

משכנתא
מהי משכנתא צמודת אגח

מהי משכנתא צמודת אגח? הלוואת המשכנתא היא עניין מורכב. כמו בכל צעד בחיים, גם בלקיחת משכנתא חשוב לנו להבין – אילו אפשרויות עומדות בפנינו? על

קרא עוד »