האם יש הגבלה למספר הבקשות להחזר מס? 

בתקופה האחרונה חברי המערכת שלנו מקבלים מספר רב של פניות מצד גולשים שמבקשים לקבל פרטים אודות החזרי מס. שכן, שכירים וגם עצמאיים נדרשים להפריש באופן שוטף מהמשכורות שלהם תשלומים עבור מס הכנסה. כך שמדובר בעניין שנוגע למרבית האזרחים בארץ. העובדה כי מספר הבקשות עלה בימים האחרונים, הביאה אותנו לעצור את שטף כתיבת המדריכים שלנו ולצאת בסדרה שעוסקת בנושא.

 

תכירו רגע את סדרת המדריכים הנוכחית

אם אתם חושבים שבטעות פספסתם מדריך או שניים, אנו נציין בפניכם כי אין זה המצב. מדריך זה הוא ה – 1 בסדרת המדריכים שהוצאנו בנושא החזרי המס. בחרנו לקפוץ ישר אל המים העמוקים ולהציג בפניכם האם ישנה הגבלה של מספר בקשות להחזר זה, מכיוון שזו הייתה השאלה הנוצה ביותר שנשלחה אלינו. בסקירה הבאה נענה באופן מפורט על השאלה המדוברת ונציג מידע נוסף שצריך לדעת בכל הנוגע להחזרי מס.

 

בואו נתחיל מההתחלה – תבדקו אם אתם זכאים לקבל החזר מס

רגע לפני שתבררו אם יש הגבלה או לא, אתם צריכים לדעת בתור בעלי עסק למשל, אם אתם זכאיים לקבל החזר מס חברות (והדבר נכון כמובן גם לאנשים פרטיים). עליכם לדעת כי כל אזרח במדינה ששילם או שנוכה ממנו מס הכנסה במהלך שנת המס שהוא גבוה יותר ממה שהיה צריך לשלם, יכול לקבל החזר.

 

אילו מקרים אחרים יכולים להוביל אתכם לקבל החזר ממס הכנסה?

אם אתם עונים על אחד או יותר מהקריטריונים הבאים, אתם יכולים להגיש בקשה לקבלת החזר ולקבל בהמשך את החזר המס שמגיע לכם על פי החוק:

  • משפחה חד הורית
  • פיטורין
  • פרישה לגמלאות
  • שינוי לרעה במצב הרפואי
  • שינוי בסטטוס האישי שלכם ועוד

 

אז יש הגבלה למספר הבקשות להחזר מס?

כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים המקיפים בנושא, אפשר לענות על השאלה שלשמה התכנסנו כאן היום. מבירור שערכנו בנושא, גילינו כי אתם צריכים להגיש בקשה אחת להחזר מס בשנה. כלומר, עליכם לערוך בירור מעמיק אודות תשלומי מס ההכנסה שלכם ולהגיש בקשה חד פעמית עבור שנת המס לשנת 2021 לדוגמא.

 

מסתבכים? יש מי שיכול לעזור לכם

אם אתם רוצים להגיש בקשה להחזר מס אבל כבר הגשתם אחת במהלך השנה הנוכחית, כדאי שתדעו שאתם צריכים לפנות אל גורמים מקצועיים שיודעים דבר או שניים בנושא. שכן, הם אלו שיוכלו ללוות אתכם בהליך ולסייע לכם בכל עניין. חשוב מאוד שתדעו כי עליכם לבחור באיש מקצוע אמין ומנוסה שמכיר את התחום באופן מעמיק. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שההליך מתבצע על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שיש הגבלה למספר הבקשות להחזר מס. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים הדרושים בנושא, נותר לכם רק להגיש בקשה ולסיים עם ההליך.

החזר מס חברות

 

אולי תאהבו גם את

מטבעות
החזרי מס לחיילים משוחררים

רגע השחרור מהצבא הוא רגע נפלא שצרוב בתודעתו של כל אזרח ישראלי ששירת. המעבר ממסגרת צרה שכוללת מעמדות ברורים ונהלים נוקשים, לחיי חירות ועצמאות בהם

קרא עוד »
החזר מס להורים לילדים עד גיל 18

מדינת ישראל מעודדת ילודה והורות ובשל כך מעוניינת לסייע להורים לילדים בדרכים שונות, אחת ההטבות המשמעותיות בהקשר זה היא הענקת נקודות זיכוי במשכורת של הורים

קרא עוד »
מס ירושה בארה"ב

בארצות הברית קיים מיסוי על ירושה. מס ירושה (או בשמו השני מס עזבון) הוא המיסוי שנדרש להעביר למדינה מירושתו של אדם שנפטר. לכל שיטת משפט

קרא עוד »