מדריך המיסים לקניית רכב חדש

בין אם הייתם מודעים לכך או לא, המיסים שאנו משלמים על קניית רכב חדש באינטרנט, או בסוכנות, הם גבוהים למדי. מחפשים אחר מדריך מיסים לקניית רכב חדש? בואו נבין ממה מורכבים המיסים שאנחנו משלמים בעת רכישת רכבים חדשים.

יכול להיות שלא הייתם מודעים לכך, אבל למעשה המדינה מרוויחה לא מעט כספים כתוצאה מכך שאזרחים רוכשים רכבים חדשים מסוכנויות רכבים. בעוד שעל מוצרים שונים בשוק אנו במקרים רבים משלמים מיסים אך ורק על מע"מ, במקרה של רכישת רכב חדש אנו נשלם מיסים שכמעט מכפילים את ערך הרכב. אם כך, בהחלט מובן מדוע יותר ויותר אנשים פונים לפתרונות כמו ליסינג פרטי לרכבים. בואו נדבר על אפשרויות רכישת אוטו חדש.

 

מה המיסוי על רכישת רכב חדש ב-2020?

אנחנו רוצים לדייק במספרים את מה שאנחנו אומרים לכם כאן, יש לכם מושג מה הם המיסים שמשלמים על רכישת רכב חדש, באופן ממוצע? המיסים היבשים שמשלמים בעת רכישת רכב חדש עומדים על כ-83% מהערך של הרכב הנרכש.

נשמע מוגזם? לדאבוננו, זה המצב במדינת ישראל. אולי כעת אתם מבינים יותר לעומק מדוע תמיד שומעים משפטים כמו "לרכוש רכש חדש זו טעות". יחד עם מיסים גבוהים למדי שמשולמים על רכבים חדשים, כמובן שגם יש מיסוי על חלקי חילוף, ייבוא רכבי נישה וכדומה.

 

לקנות אוטו חדש ולחסוך כסף במקביל

אם אתם מעוניינים לחסוך כסף ברכישת רכב חדש, אנחנו כבר עכשיו אומרים לכם שההמלצה הגורפת היא רכישת רכב ירוק. רכבים ירוקים הם מה שהמדינה מעוניינת שנרכוש כשאנחנו במעמד רכישה בסוכנויות הרכב, מאחר שרכבים ירוקים הם אקולוגיים וידידותיים לסביבה.

למי שלא מכיר את המושג "רכב ירוק", הכוונה היא לרכבים אשר פולטים פחות חומרים מזהמים-סביבתיים. לידיעתכם, המיסוי על רכבים הוא זול יותר באופן משמעותי. אם לדייק זאת במספרים, המיסים שמשולמים על רכישת רכב חדש וירוק עומדים על כ-30% בלבד. זאת, לעומת כ-83% מיסוי מערך רכב שאינו ירוק. אז מה עושים, כיצד מגייסים כסף כדי לרכוש רכב חדש?

 

ליסינג ורכישת רכב באינטרנט ב-2020

מעוניינים לרכוש רכב חדש ב-2020? אולי רכב עם מעט ק"מ? בין אם כך או כך, כדאי לזכור כי המון אנשים בימינו פונים לפתרונות כמו חברות ומגרשי הליסינג. ליסינג על רכבים פרטיים הוא נפוץ מאוד בימינו, ולא בכדי. אם לפשט את המושג "ליסינג", הרי שלמעשה מדובר בתוכניות תשלומים שפרוסות לשנים ספורות, אותן עסקאות שניתן להנות מהן במגרשי המכוניות ובחברות הליסינג השונות בארץ.

אם בעבר סוג הליסינג הנפוץ בארץ היה הליסינג התפעולי, הרי שכיום אנשים רבים נהנים מליסינג פרטי ונוהגים במכוניות חדשות, או כמעט חדשות. מעוניינים לרכוש רכב חדש? אז, נכון, יש לכם את האופציה של ליסינג. יחד עם האופציה של ליסינג פרטי, תוכלו תמיד לבחור לרכוש רכבים בסוכנויות רכבים מוכרות וידועות, שמספקות לכם גם הן את האפשרות של פריסת תשלומים ותנאי מימון מלאים. עד כ-100% על רכבים מסוימים. אנחנו מדברים על סוכנויות רכבים ותיקות כמו קפיטל מוטורס, שנמצאות בשטח כבר המון שנים ומספקות שירות לעשרות אלפי לקוחות מרוצים.

 

אופציות לרכישת רכב ב-2020

מעבר לאפשרות של קניית רכב חדש דרך קפיטל מוטורס, תמיד יהיה אפשר לבדוק עם סוכנויות רכבים לגבי האופציה של טרייד-אין. מעוניינים לרכוש רכב חדש ולהיפטר מהישן? ישנן לא מעט תוכניות של טרייד אין של רכבים, כאלו שיכולות להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. אם אתם לא בעניין של תנאי מימון נוחים ופריסת תשלומים, תמיד יש באפשרותכם לבדוק את שוק המשומשות.

שור הרכבים המשומשים כולל בתוכו לא מעט מציאות, אבל כמובן שצריך לגלות סבלנות רבה בעת שאתם מחפשים רכב לקנייה. בכל מקרה, אין להקל ראש בבדיקות רכבים ובדיקות תקינותם. שוקלים לרכוש רכב משומש בשוק החופשי? מומחי קפיטל מוטורס ממליצים תמיד לקחת את הרכב לבדיקה במכון בדיקת הרכבים שאתם סומכים עליו. צריכים ייעוץ נוסף לפני קניית אוטו חדש ב-2020? צוות המומחים של קפיטל מוטורס כאן בכדי לייעץ לכם, צרו עמם קשר עוד היום לגבי קניית רכב באינטרנט, בסוכנויות וכו'.

בהצלחה ונהיגה בטוחה!

אולי תאהבו גם את

מטבעות
החזרי מס לחיילים משוחררים

רגע השחרור מהצבא הוא רגע נפלא שצרוב בתודעתו של כל אזרח ישראלי ששירת. המעבר ממסגרת צרה שכוללת מעמדות ברורים ונהלים נוקשים, לחיי חירות ועצמאות בהם

קרא עוד »
החזר מס להורים לילדים עד גיל 18

מדינת ישראל מעודדת ילודה והורות ובשל כך מעוניינת לסייע להורים לילדים בדרכים שונות, אחת ההטבות המשמעותיות בהקשר זה היא הענקת נקודות זיכוי במשכורת של הורים

קרא עוד »
מס ירושה בארה"ב

בארצות הברית קיים מיסוי על ירושה. מס ירושה (או בשמו השני מס עזבון) הוא המיסוי שנדרש להעביר למדינה מירושתו של אדם שנפטר. לכל שיטת משפט

קרא עוד »