כמה עולה לבנות בריכה שחייה והאם אפשר לקחת משכנתא בשביל זה?

כנראה שאין יותר כיף מאשר סיום יום עבודה אשר מלווה עם קפיצה לתוך בריכת שחייה פרטית בחצר הבית.

ואם כבר הוחלט לבנות בריכת שחייה, כמובן שיהיה חשוב לדעת מה בדיוק אתם מתקינים אצלכם בבית.

האם בריכת פיברגלס? אולי בריכת בטון? מה לגבי בריכות מתועשות? בואו נעמוד על ההבדלים בין אלו.

בריכות שחייה פרטיות הן כיף גדול, שאתם יכולים להתקין בביתכם החל מעלויות של אלפי שקלים בודדים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שישנן בריכות וישנן בריכות. במילים אחרות, קיימות בריכות שחייה פרטיות איכותיות ביותר, בעוד שקיימות גם בריכות שחייה שפשוט לא שוות את ההשקעה שלכם. ויחד עם סוגי בריכות השחייה, מגיעה גם רמת מקצועיות ההתקנה של הבריכה. בואו נדבר על כל הדברים האלו ובין היתר, גם נשיב על השאלה: כמה עולה להתקין בריכות שחייה פרטיות בחצרות בתים?

 

כמה עולה להתקין בריכת שחייה בבית? צריך משכנתא?

כנראה שבנקים לא יתנו לכם משכנתא על התקנת ובניית בריכת שחייה. אמה-מה, במקרים רבים תוכלו לקבל הלוואה לצורך כך. אבל לפני הלוואה, קודם כל בואו נענה על השאלה: כמה עולה להתקין בריכת שחייה פרטית בחצר הבית?

ובכן, התקנת בריכת שחייה פרטית בחצר הבית מתחילה בטווחי מחירים של 7,000 ₪ – 15,000 ₪. כמובן, אנחנו עדיין לא מדברים על בריכות בטון. בעלות של 10,000 ₪ בממוצע, אתם תוכלו להתקין בריכת פיברגלס מהממת שנחשבת הכי נפוצה בימינו. בריכות פיברגלס עולות בין 7,000 ל-15,000 ₪ אמנם, אבל כמובן שהמחיר הזה עשוי להשתנת בהתאם לאבזור שתרצו להתקין.

 

איזה סוג אבזור עשוי לייקר בניית בריכת שחייה פרטית?

למשל, האם תרצו בריכת פיברגלס משולבת דופן זכוכית? אוי בכלל בריכת פיברגלס עם דופן כפול ושקוף? בין אם כך או כך, העלויות האלו יתווספו לכם. ומעבר לכל מה שדיברנו עליו עד כה, חשוב לזכור גם לגבי אמצעי חימום. מערכות חימום לבריכות שחייה פרטיות עולות גם הן אלפי שקלים, לפעמים גם פחות.

עד כה דיברנו על בריכות פיברגלס, שהן כאמור, הכי מומלצות ונפוצות בארץ. יחד עם בריכות פיברגלס, ישנן גם בריכות בטון שיכולות להגיע עד כדי סכומים של כ-150,000 ₪. בין אם אתם מחליטים לבנות בריכה מסוג כזה או אחר, אנחנו ממליצים על סיוע מקצועי בלבד.

 

מדוע חשוב להסתייע במקצוענים אמיתיים של בניית בריכות שחייה פרטיות?

במקרים רבים, בריכות שחייה שלא מותקנות נכון יכולות אפילו לשקוע באדמה. בנקודה זו אנחנו נרצה להכיר לכם את חברת לגונה בריכות שחייה, התקנות בריכות פיברגלס, מערכות חימום לבריכות ועוד. חברת לגונה מתמחה כבר שנים רבות בהתקנה ובנייה של בריכות פיברגלס, כך שניתן להסתמך עליהם בכדי להנות מהתוצאות הטובות ביותר.

אתם יכולים לבנות בריכת פיברגלס שמשולבת עם דופן זכוכית, בריכות עם חימום, פסיפס, כיסוי עץ ועוד. בכל מקרה שבו אתם מעוניינים לשדרג בריכת שחייה קיימת, ניתן לפנות גם כן אל חברת לגונה בריכות שחייה.

אולי תאהבו גם את

משכנתא
מהי משכנתא צמודת אגח

מהי משכנתא צמודת אגח? הלוואת המשכנתא היא עניין מורכב. כמו בכל צעד בחיים, גם בלקיחת משכנתא חשוב לנו להבין – אילו אפשרויות עומדות בפנינו? על

קרא עוד »
מחזיק מפתחות של בית
משכנתא למסורבים מה עושים?

בעוד שחלומו הנכסף של כל אדם כמעט הוא רכישת נכס למטרת מגורים, לפעמים הדרך עד הנכס מפותלת ורוויה בקשיים. לא פעם, אנשים מסורבים לקבל משכנתאות

קרא עוד »