מומחים עונים על שאלות בנושא נדל"ן בחו"ל

אני רוצה להשקיע בנדלן אבל אני לא יודע איך, מה אתם ממליצים? מה החסרונות? מה היתרונות? אולי עדיף להשקיע בשוק ההון? מה נכון עבורי? אין לי מיליונים מיותרים, ומה רע בבטיחות שבתוכניות החיסכון בבנק?

בשביל כל השאלות האלו הזמנו את המומחים שלנו לנדל"ן שלא ישאירו לכם צל של ספק.

 

החלטתי שאני רוצה שהכסף שלי יפסיק לצבור אבק בבנק, נדלן בחו"ל או בארץ?

בשנים האחרונות שוק הנדלן הישראלי הגיע לנקודת שפל, מחירי הדירות עלו בעשור האחרון ב – 133% דבר הגורם למשקיעים להדיר רגלם ולהשקיע במקומות אטרקטיביים יותר. לעומת זאת, השקעות נדלן בחו"ל נותנת כיום תשואה גבוהה אף יותר מהתשואה הישראלית, כיום התשואה בארה"ב ובאירופה עומדים על כ6-12% כאשר בישראל התשואה היא בין 1.5-5%.

יתרון נוסף אותו הייתי רוצה לציין הוא ההון הראשוני, בישראל מחיר ממוצע של דירה הוא כ – 1.38 מיליון שקלים (לשנת 2013, עפ"י משרד השיכון). בהשקעות בחו"ל תוכלו להשקיע את כספכם ביעדים אטרקיביים ולא לבזבז את כל הונכם. בהון התחלתי של 85 אלף ש"ח תוכלו להתחיל את צעדיכם הראשונים בעולם השקעות הנדלן בחו"ל.

 

 

אני יכולה לעשות את זה לבד, למה לי לשתף חברת נדל"ן?

זו למען האמת אחת השאלות האהובות עליי, בעת רכישת נדלן בחו"ל החשיבות בשימוש בחברת נדל"ן מקצועית יכול לחסוך מאות אלפי שקלים. חברה אשר מבינה את פועלה יכולה לתת לכם ליווי וייעוץ צמוד תוך כדי שהיא דואגת לתת אור לנכסים האטרקטיביים שאולי לא הייתם רואים בעצמכם, מסייעת בנושא הפיננסי – עזרה במיסוי, הטבות שלא היית יודעת עליהן, הלוואות, התקשרות מול בנקים מקומיים ואף דואגת בשבילכם לניהול ואיתור הנכסים.

 

איפה הייתם ממליצים לי להשקיע?

התשובה יכולה להיות שונה בכל רגע נתון בהתאם לתנודות, משברים עולמיים ופנימיים. לדוגמא בשנת 2008 המשבר האירופי הכה בכל רחבי אירופה, מחירי הנדלן ביום אחד ירדו משמעותית ואדם מהשורה הראשונה יכל להרשות לעצמו לקנות וילה על שפת הים.

כיום, נכון לדצמבר 2019 היעדים הטובים ביותר להשקעה הם צפון אנגליה, יוון, טקסס, בודפשט ומקומות נוספים. הייתי מציע להיעזר בחברת השקעות נדלן בחו"ל שיוכלו לתת לך תמונה רחבה יותר בנוגע לכל יעד ולגבי תשואות ברגע נתון.

 

החלטתי להשקיע, מה הכי נכון עבורי?

תצטרכי לשאול את עצמך איזה סוג של השקעה את רוצה לעשות, האם את מעוניינת בהשקעה בעסק קיים ומניב אשר יתן את תשואתיו מהרגע הראשון, או שמא להשקיע בפרויקט חדש ולגרוף את הרווח ממכירת הנכס בסיום הבנייה. בתחום הנדלן יש עשרות אפשרויות ואפיקי נדלן. לרוב זה לא שחור ולבן והייתי מציע לך להיפגש עם מומחה בתחום ולנתח ביחד איתו בהתאם לציפיות ולהון ההתחלתי שלך איפה כדאי להשקיע את הכסף.

אולי תאהבו גם את

השקעת נדל"ן
מגמות השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא כבר זמן רב יעד פופולרי להשקעות נדל"ן, ומושכת משקיעים מכל רחבי העולם. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסביבה הפטורה ממסים ותשתיות ברמה עולמית הופכים

קרא עוד »
בחירת בית השקעות
איך בוחרים בית השקעה?

בחירה של בית השקעות היא אחת הבחירות החשובות ביותר שאותה כל משקיע צריך לקבל בתחילת דרכו. בית ההשקעות הוא המקום שדרכו אנחנו מנהלים את ההשקעות

קרא עוד »