איך בוחרים בית השקעה?

בחירה של בית השקעות היא אחת הבחירות החשובות ביותר שאותה כל משקיע צריך לקבל בתחילת דרכו. בית ההשקעות הוא המקום שדרכו אנחנו מנהלים את ההשקעות שלנו, וחשוב שהוא יהיה מקום שבו אנחנו מרגישים בנוח. בישראל פועלים לא מעט בתי השקעות, ואנחנו כאן כדי לתת לכם מספר כללים שיעזרו לכם לבחור את בית ההשקעות שבו תנהלו את הכסף שלכם.

בחירת בית השקעות

הבחירה הראשונה שאותה כל משקיע מתחיל צריך לקבל היא באיזה בית השקעות לבצע את ההשקעות שלו. בית השקעות, בדומה לבנק הוא המקום שבו אנחנו מאחסנים את הכסף שבעזרתו אנחנו רוצים לסחור בבורסה. בית ההשקעות הוא למעשה המתווך שלנו למסחר, כיון שכדי לסחור בבורסה יש צורך להחזיק ברישיון מסוים, שבדרך כלל לא קיים אצל אנשים פרטיים.

כמובן, בתי ההשקעות נבדלים זה מזה בכל מיני שירותים שהם מציעים, אולם בדרך כלל השירותים הכלליים זהים בכל בתי ההשקעות. לפניכם מספר כללים שיעזרו לכם להגיע אל בתי השקעות מומלצים.

בית השקעות

המלצות ואמינות

הדבר הראשון הוא באמת לבדוק שמדובר על בית השקעות אמין. הדרך הטובה ביותר לוודא את זה היא בעזרת המלצות של לקוחות שאתם מכירים שמבצעים את המסחר שלהם בבורסה דרך בית ההשקעות הזה. זכרו לא להתרשם ממה שאומרים לכם בבית ההשקעות וחפשו אדם אמין שאתם יכולים לסמוך על הדברים שלו בעיניים עצומות. ביחס לכסף שלכם עליכם לנקוט תמיד משנה זהירות.

 

עמלות

הרווח שאותו בתי ההשקעות עושים מגיע מעמלות על הרווחים שלכם. מלבד הרווחים, בתי ההשקעות גם גובים עמלה קבועה עבור שירותי המסחר שהם מעניקים לנו. גם אם המספרים נראים לכם זניחים, ברגע שההשקעות שלכם יגיעו לסכומים גבוהים, אתם תראו שמדובר על סכומים לא מבוטלים. לאור זאת, השוו בין העמלות שאותן בתי ההשקעות השונים מציעים לכם.

 

נוכחות של אנשי מקצוע

בתור משקיעים מתחילים אתם עלולים לבצע טעויות או לפספס הזדמנויות שונות. בדקו שבית ההשקעות שלכם מחזיק באנשי מקצוע מובילים, כאלו שיוכלו לתת לכם מענה, לפחות בתחילת הדרך שלכם בתור משקיעים. לנוכחות של אנשי מקצוע יש חשיבות רבה.

 

ממשק מסחר נוח

הדבר האחרון הוא פשוט לוודא שממשק המסחר שאותו בית ההשקעות מציע לכם הוא ממשק נוח. הדבר הזה הוא באמת הפחות חשוב מבין כל ההמלצות, ועדיין, כדאי לראות שאתם מסתדרים בצורה טובה עם אתר המסחר של בית ההשקעות.

 

לסיכום

בעת בחירה של בית השקעות יש כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם. הדבר הראשון הוא כמובן לבדוק את גובה העמלות שאותן בית ההשקעות גובה על המסחר שאותו אנחנו מנהלים דרכו. בנוסף, בדקו האם בית ההשקעות מציע לכם שירות של אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם להתנהל בצורה נכונה יותר. אל תשכחו גם לוודא שממשק המסחר של בית השקעות הוא כזה שנוח לכם לסחור דרכו.

בית השקעות

אולי תאהבו גם את

השקעת נדל"ן
מגמות השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא כבר זמן רב יעד פופולרי להשקעות נדל"ן, ומושכת משקיעים מכל רחבי העולם. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסביבה הפטורה ממסים ותשתיות ברמה עולמית הופכים

קרא עוד »