השקעה בקרקע חקלאית או במניות?

השקעה בקרקע חקלאית או במניות יכולה להניב תשואה נאה ביותר, אך רבים מתחבטים בשאלה איזה אפיק טוב יותר בעבורם. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

 

השקעה בקרקע – הזדמנות חסרת תקדים

מצוקת הדיור החמורה בישראל הביאה בשנים האחרונות למהפכה של ממש בכל הנושא של קרקעות חקלאיות אשר עוברות הסבה לקרקע למגורים. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבור משקיעים לקבל תשואה אשר יכולה להגיע גם למאות אלפי שקלים, ורבים מתפתים להשקיע ברכישה של קרקע חקלאית וזאת לאור העובדה כי ההון הראשוני אינו חייב להיות אסטרונומי אלא גם בעשרות אלפי שקלים ניתן לרכוש חלקת קרקע אשר בעתיד תניב תשואה יפה. רכישה של קרקע חקלאית חייבת להיות בליווי של חברה מקצועית, זאת משום שמדובר בתהליך ארוך טווח אשר יכול לקחת גם שנים ארוכות, זאת משום שמדובר בתהליך בירוקרטי לא פשוט ועל כן, האופציה הטובה ביותר להשקעה בקרקע היא בעבודה עם חברת קרקעות ישראל אשר לה וותק של מעל 20 שנות פעילות בשוק הנדל"ן ואשר מאפשרת לרכוש קרקעות חקלאיות מופשרות לבנייה. בזכות צוות המקצוענים של החברה אשר ילוו אתכם מתחילת התהליך ועד סופו תוכלו להיות בטוחים כי מדובר בהשקעה משתלמת ואפקטיבית, וזאת גם אם אין ברשותכם סכום כסף משמעותי – באמצעות חברת קרקעות ישראל ניתן לקבל עד 50% מימון לביצוע העסקה.

 

 

השקעה במניות, כיצד נבצע זאת?

תחום המניות הוא תחום סבוך ביותר בעולם הפיננסי וזאת לאור התנודות הקיצוניות של שוק ההון. למעשה, רבים נמנעים מלבצע השקעה בשוק ההון וזאת מתוך חשש ואי הבנה של התחום הפיננסי, כמו גם רתיעה כתוצאה מירידה של המנייה. למעשה, מדובר באחת ההשקעות הבטוחות ביותר שניתן לבצע והיא יכולה להניב תשואה שיכולה להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, בתנאי שמשקיעים אכן במניות חזקות ומבוססות. על כן, חשוב מאוד במידה ואתם שוקלים לבצע השקעה במניות לקחת חברה מקצועית אשר תדע להעניק את כל המידע הרצוי לכם, כמו גם בחירת המניות המותאמת בדיוק בעבורכם ובעבור התקציב שלכם. חברה כזו היא חברת פיטנגו בית השקעות אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום ומאפשרת לכם לקבל צוות מקצועי ואמין אשר יידע להעניק לכם את כל המידע הרצוי מתחילת התהליך ועד ניהול תיק ההשקעות בדמי ניהול נמוכים ועם תמורה מיטבית בעבור הכסף שלכם.

 

 

ביצוע השקעות רק באמצעות ליווי מקצועי

כאמור, תחום ההשקעות הן להשקעה בקרקע חקלאית והן להשקעה במניות קורצים מאוד לציבור רחב מאוד, זאת לאור העובדה כי הן לא דורשות השקעה משמעותית של כספים, אולם על מנת להרוויח את הכסף כתוצאה מביצוע ההשקעה חשוב לפנות אך ורק לחברות מקצועיות אשר יש להן ניסיון וותק בתחום וזאת על מנת להבטיח כי ההשקעה שלכם אכן תישא פרי.

 

אולי תאהבו גם את

השקעת נדל"ן
מגמות השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא כבר זמן רב יעד פופולרי להשקעות נדל"ן, ומושכת משקיעים מכל רחבי העולם. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסביבה הפטורה ממסים ותשתיות ברמה עולמית הופכים

קרא עוד »
בחירת בית השקעות
איך בוחרים בית השקעה?

בחירה של בית השקעות היא אחת הבחירות החשובות ביותר שאותה כל משקיע צריך לקבל בתחילת דרכו. בית ההשקעות הוא המקום שדרכו אנחנו מנהלים את ההשקעות

קרא עוד »