קופת גמל להשקעה

קופת גמל היא האופציה הטובה ביותר להשקעה, הן בעבורכם והן בעבור ילדכם. כיצד ניתן לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר לפתיחה של קופת גמל? כל הפרטים במאמר.

 

קופת גמל – אופציית ההשקעה הטובה ביותר

קופת גמל היא קופת חיסכון אשר מהווה כיום את אפיק ההשקעה הטוב ביותר עבור אנשים אשר מעוניינים לקבל נזילות מלאה של כסף, כמו גם אופציית חיסכון בעבור הילדים. למעשה, קופת גמל מאפשרת לחסוך כספים לטווח הארוך, כאשר את הסכומים אשר נצטברו ניתן למשוך עוד בטרם תקופת הזמן הסופית וזאת בתור הלוואה בתנאים משתלמים ביותר.

בנוסף, במידה ונעשה חיסכון לאורך זמן ארוך ניתן למשוך קצבה מתוך קופת הגמל, זאת בנוסף לפנסיה. לאור העובדה כי הריבית במדינת ישראל עומדת על אחוזים בודדים בלבד, קופת הגמל מהווה היום את נתיב החיסכון וההשקעה הטובים ביותר – זאת בתנאי כי אכן קיבלתם תנאים נוחים וכי דמי הניהול של הקופה הם נמוכים.

כיצד מנהלים קופת גמל?

קופת גמל מנוהלת באופן שוטף ע"י חברות הביטוח השונות ולמעשה ניתן כיום לקבל עשרות הצעות מחיר הנוגעות לפתיחה של קופת גמל. אופציה מועדפת ע"י רבים היא פתיחה של מספר קופות גמל, זאת כדי להקטין את הסיכונים הכרוכים, גם אם מדובר בקופת גמל מטעם העבודה.

ישנם מספר סוגי קופות גמל, כאשר המרכזיים הם:  קופת גמל לעצמאים, קופת גמל לעמיתים שכירים, קופת גמל לפיצויים ועוד. קופת הגמל להשקעה מהווה כאמור את האפשרות לחסוך לזמן ארוך, כמו גם מאפשרת לנוע בין הקופות השונות וזאת מבלי להיות חייבים במס. מאז החל משרד האוצר לקדם את נושא קופת הגמל, עשרות אלפי בני אדם במדינת ישראל רכשו קופת גמל.

היכן מקבלים הצעת מחיר לקופת גמל?

כאמור, אם ברצונכם לפתוח חיסכון לתקופה ארוכה ובדמי ניהול נמוכים ניתן כיום לפתוח קופת גמל להשקעה, כאשר חשוב לשים לב לשלושה פרמטרים מרכזיים: תשואת קופת הגמל לאורך הזמן, גובה דמי הניהול כמו גם מסלול השקעה אשר בהם ניתן להשקיע. כפי שציינו לעיל, קופת הגמל מנוהלת ע"י אנשי מקצוע בחברות הביטוח כמו גם בתי השקעות, אולם יש לשים לב כי דמי הניהול בין החברות השונות משתנה וזאת בהתאם  לפרמטרים רבים.

על כן, יש לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות כך שתוכלו להיות בטוחים כי בחירתכם הייתה נכונה וכדאית. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף לגבי קופת גמל, כמו גם לקבל הצעת מחיר לקופת הגמל הזולה ביותר בישראל, אתר savey אשר הינו מיזם כלכלי-חברתי אשר מטרתו היא לעזור לציבור לקבל החלטות נבונות בנושאים כלכלים בצורה פשוטה קלה ישמח לעמוד לשירותכם. ניתן לקרוא באתר מדריך מקיף על קופת גמל להשקעה באתר המומלץ savey.co.il כמו גם לקבל הצעת מחיר לקופת גמל בעבורכם.

אולי תאהבו גם את

השקעת נדל"ן
מגמות השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא כבר זמן רב יעד פופולרי להשקעות נדל"ן, ומושכת משקיעים מכל רחבי העולם. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסביבה הפטורה ממסים ותשתיות ברמה עולמית הופכים

קרא עוד »
בחירת בית השקעות
איך בוחרים בית השקעה?

בחירה של בית השקעות היא אחת הבחירות החשובות ביותר שאותה כל משקיע צריך לקבל בתחילת דרכו. בית ההשקעות הוא המקום שדרכו אנחנו מנהלים את ההשקעות

קרא עוד »