הכירו את מתחמי העבודה המתקדמים ביותר בישראל

אם אתם פרילנסרים או בודקים אפשרות לשלב את העסק שלכם בחללי עבודה משותפים, המאמר הזה בדיוק בשבילכם. אחרי שהתרוצצתם בין עשרות משרדים וחללי עבודה, החלטנו להרים את הכפפה ולארגן במיוחד בשבילכם מאמר שירכז את כל מה שאתם צריכים לדעת במקום אחד. אז מוכנים? הכירו את מתחמי העבודה המתקדמים ביותר בישראל.

 

מתחמי עבודה? פשוט תגידו משרדים

אז לא, ממש לא. להבדיל מהמילה משרדים שמתפרשת אצלנו כמקום מרוחק וקר, מתחמי העבודה באים לנפץ את התדמית הזו ולהעניק חווית עבודה אחרת. כשאנחנו מבקישם שתכירו את מתחמי העבודה המתקדמים ביותר בישראל יש לכך סיבה ברורה מאוד.

במשך השנים התרגלנו שמשרדי חברה הם מקום קר ומנוכר הכולל עשרות דלתות זכוכית שמאחוריהן מתחבאים עובדים חרוצים שראשיהם תקועים בתוך מסכי המחשב. חללי העבודה באים לנפץ את התדמית הקרה הזו, ומשלבים בתוכם לא רק חללי עבודה, משרדים ואופן ספייס, אלא גם עיצובים ייחודיים, פסיליטיס מתקדמים ואווירה מחשמלת שתגרום לכם לא לרצות לזוז מהמתחם לעולם. כן, אנחנו לא מגזימים. רוצים לראות? בבקשה – הכירו את מתחמי העבודה המתקדמים ביותר בישראל.

 

הכירו את מתחמי העבודה המתקדמים ביותר בישראל

אז הגיע הזמן להיכרות החשובה ביותר בעולם הפרילנסרים והעסקים הקטנים – הכירו את מתחמי העבודה המתקדמים ביותר בישראל. אז מאיפה נתחיל?

אי אפשר שלא להתחיל לדבר על מתחמים העבודה המתקדמים ביותר בישראל מהעיר הגדולה – תל אביב. בתל אביב קיימים שני מתחמי עבודה ששווה ביותר להכיר. הראשון שבהם – אורבן פלייס מגדל השלום. מתחם עבודה זה נמצא ברחוב אחד העם המרכזי שאליו דרכי הגעה נגישות ונוחות גם למי שלא אוהב לרכב על קורקינטים או אופניים שמאפיינים כל כך את תל אביב.

במתחם תוכלו לבחור בין חלל עבודה פתוח – אופן ספייס, לבין משרדים משותפים או משרדים פרטיים. בנוסף, החלל מציע חדר סאונד, חדר כושר, חדר קולנוע וכמובן הפי האוורים משמחים בימי חמישי.

 

פנתרה – תל אביב

מתחם עבודה נוסף שכדאי להכיר, במיוחד לנשים שמביניכם, הוא מתחם פנתרה. המתחם ממוקם ברחוב הארבעה המרכזי בתל אביב, גם הוא בקרבת תחבורה ציבורית נוחה וקרובה. מה שהופך את החלל הזה למתקדם כל כך הוא עצם זה שבעלות המקום דואגות למפגשי מנטורינג קבועים שעוזרים לפתח את העסקים שנמצאים בחלל. בנוסף, החלל פתוח במשך 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, כך שכל אחת כאן יכולה לעבוד בדיוק מתי שנוח לה. כל זה ועוד לא דיברנו על ההופעות, ההרצאות והמסיבות שהמקום מארגן.

 

אורבן פלייס – ירושלים

אורבן פלייס ירושלים, אחיו של אורבן פלייס תל אביב, מציע בנוסף לחדר כושר, חדר כיף, בירות וחטיפים שנמצאים בחלל, גם חדר שינה. אם מדברים על מתחמי העבודה המתקדמים ביותר בישראל, מתחם שמציע גם חדר שינה הבין שעובד טוב הוא עובד מרוצה – ובין משימה למשימה תוכלו להתפנק בשנת צהריים טובה.

 

אולי תאהבו גם את

השקעת נדל"ן
מגמות השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא כבר זמן רב יעד פופולרי להשקעות נדל"ן, ומושכת משקיעים מכל רחבי העולם. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסביבה הפטורה ממסים ותשתיות ברמה עולמית הופכים

קרא עוד »
בחירת בית השקעות
איך בוחרים בית השקעה?

בחירה של בית השקעות היא אחת הבחירות החשובות ביותר שאותה כל משקיע צריך לקבל בתחילת דרכו. בית ההשקעות הוא המקום שדרכו אנחנו מנהלים את ההשקעות

קרא עוד »