לקנות דירה במחיר נוח עם msn נדל"ן

רבים מאיתנו מגיעים בשלב כזה או אחר, לרגע שבו אנו מעוניינים להתקדם לרכישת דירה. רכישת נכס מגורים יכולה להיות במטרה לגור בו בעצמנו, או למטרת השקעה והשכרה שלו, מסבירים לנו בחברת MSN נדל"ן. בכל מקרה- המטרה העיקרית היא חיסכון, והשגת דירה במחיר הנמוך ביותר. דירה היא אינה כיכר לחם, וחיסכון אף באחוז הקטן ביותר- שווה עשרות אלפי שקלים לעתים. ישנן שיטות והזדמנויות שונות להוריד את מחירי הדירות בשוק הנדל"ן הישראלי, ועליהן תוכלו לקבל מושג כללי במאמר זה.

 

קבוצות רכישה לדירות

בסמוך להקמתה, חברת MSN נדל"ן עסקה בעיקר בתחום הקרקעות והמגרשים החקלאיים למכירה בישראל. כמה שנים לאחר מכן, ולאחר מספר הצלחות לא מבוטלות- עברה לעסוק בתחום מכירות הדירות למגורים והשקעה. מומחי הנדל"ן של MSN מסבירים לנו, כי השיטה המומלצת לרכוש דירה היא באמצעות קבוצת רוכשים, ומה הכוונה? קבוצת רוכשים היא קבוצה של מספר אנשים שהתאגדו יחד במטרה לרכוש מספר דירות, ובכך למעשה ניתן להפחית את המחיר עבור כל דירה.
חברת MSN נדל"ן ידועה כאחת החברות המובילות בתחום קבוצות הרכישה, הדורש הבנה של שוק הנדל"ן, שקיפות אל מול הלקוחות, ושירות ברמה גבוהה.

 

הוצאות נלוות לרכישת דירה

ברכישת נכס, נרצה לקחת בחשבון גם את ההוצאות הנלוות, היות וכולן מתווספות בסופו של דבר למאזן הכלכלי שלנו. מעבר להוצאה המשמעותית ביותר- הלוא היא מחיר הנכס, יש לקחת בחשבון גם שיפוצים, תשלום לבעלי מקצוע, מיסים, ורכישת ריהוט ומוצרי חשמל. לעתים בדיקה טובה של הנכס עשויה לחסוך לנו עלויות מיותרות, ולעזור לנו לתכנן עלויות עתידיות בנכס שלנו.

לדוגמה בדיקה יסודית של המתקנים הקיימים בנכס, בין אם הוא חדש או ישן- הינה בעלת חשיבות גבוהה. מה מצב הקירות, הרצפה והמתקנים? איזה סוג של מערכת חימום מים ואילו ניאגרות מותקנות בנכס? שירות ניאגרה סמויה למשל- עלול לעלות הרבה יותר משירות תיקון עבור ניאגרה פשוטה וסטנדרטית.


מחיר התחלתי של נכס

בעת שאנו מחפשים דירה, אנחנו נמצאים בדריכות ותשומת לב מוגברת לפרסומים הקשורים בנושא. חשוב לשים לב ל"אותיות הקטנות", וע"פ מומחי הנדל"ן של MSN- תמיד תהיינה אותיות קטנות וכוכביות, בפרסומים של דירות חדשות למכירה. כמו כן- במידה ואנחנו מעוניינים בנכס להשקעה, שאותו אנו מתעתדים להשכיר- ייתכן ושווה לנו להסתכל קצת מחוץ לריבוע המחייה שלנו. לרוב, תנועה קצרה על מפת ארץ ישראל, יכולה להוזיל לנו עלויות של דירה בעשרות אחוזים. במידה ונרצה לרכוש נכס להשכרה- ייתכן וישתלם לנו לרכוש נכס כזה בפריפריה, היות ועוד מספר שנים ערכו עשוי לעלות בצורה דראסטית.

רכישת דירה היא ללא ספק צעד משמעותי, ובעל משתנים רבים. בין אם אנו מעוניינים בנכס למגורים, ובין אם אנו מתכוונים להשכיר- חברות נדל"ן המתמקצעות בתחום תוכלנה לסייע בידינו רבות, ולעתים לחסוך לנו זמן וכסף.

 

אולי תאהבו גם את

השקעת נדל"ן
מגמות השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא כבר זמן רב יעד פופולרי להשקעות נדל"ן, ומושכת משקיעים מכל רחבי העולם. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסביבה הפטורה ממסים ותשתיות ברמה עולמית הופכים

קרא עוד »
בחירת בית השקעות
איך בוחרים בית השקעה?

בחירה של בית השקעות היא אחת הבחירות החשובות ביותר שאותה כל משקיע צריך לקבל בתחילת דרכו. בית ההשקעות הוא המקום שדרכו אנחנו מנהלים את ההשקעות

קרא עוד »