חולון – הכירו את העיר המבוקשת בישראל למסחר ותעסוקה  

העיר חולון הפכה למעצמה כלכלית בשנים האחרונות, וזאת לאור פיתוח מואץ של אזורי מסחר ותעסוקה. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבור יזמים אשר מעוניינים להתפתח ולגדול בעיר חולון.

 

חולון: עיר מתפתחת ומבוקשת

אם בעבר הערים תל אביב, רמת גן ובני ברק זכו לתהודה בזכות האצה בבנייה של מתחמי עבודה ומסחר, כיום העיר חולון ניצבת בראש. למעשה, בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד העיר משנה את פניה והופכת לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעבור מסחר ותעסוקה, בעיקר בתחומי ההייטק. הסיבה? לאחר שנים של קיפאון החלה עיריית חולון לעודד יזמים להגיע לעיר, וכתוצאה מכך אושרו בוועדות התכנון והבנייה הפשרה של דונמים רבים אשר עד עתה לא נעשה בהם שימוש. אי אפשר להתעלם מהמיקום המנצח של העיר: 10 דק' מהעיר תל אביב ובסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים, מהווה חולון אופציה נהדרת בעבור פיתוח תעסוקתי והקמה של משרדים מצליחים בלב גוש דן.

 

מה הופך את חולון לעיר מבוקשת בעבור רכישה של נדל"ן מסחרי?

חולון מדורגת כעיר התשיעית בגודל האוכלוסייה בישראל, והיא מתפרסת על שטח של 19,200 דונם. לעיר היו לא מעט שטחי מסחר שוממים, בעיקר באזור של אזור התעשייה ושכונת קריית שרת. עם זאת, ראש העיר בשיתוף יזמים כמו דוד עזריאלי החלו לפתח את האזור ולהקים אלפי יחידות למשרדים, חנויות ומחסנים. ביחס לערים בסדר הגודל הזה, חולון ניצבת במעמד סוציו אקונומי נהדר – רק לאחרונה עלתה לדירוג 7 מתוך 10 במדד החברתי-כלכלי. זאת ועוד, חולון נחשבת מזה שנים ל"עיר הילדים של ישראל" בזכות מוזיאונים, מרכזי תרבות ומסעדות.

 

תשואה גבוהה בעבור רכישה של נדל"ן מסחרי בעיר – הזדמנות אותה מומלץ לנצל

התשואה השנתית אותה ניתן לקבל באמצעות רכישת נכס בעיר יכול להגיע לתשואה של בין 7%-10%, והמחירים רק עולים. בנוסף, רכישה של נדל"ן מסחרי בעבור הקמה של משרדים נאמד ב 300,000 ₪ בלבד, בניגוד לרמת גן בדוגמא אשר נחשבת לאחת הערים היקרות ביותר לצורך רכישה של נדל"ן מסחרי. בשל כך, נחשבת חולון למעצמה של ממש אשר עתידה להתפתח עוד יותר בשנים הקרובות, כפי שניתן לראות כבר עכשיו בוועדות התכנון והבנייה אשר מאשרות הפשרה של קרקעות אשר מיועדות בעבור נדל"ן מסחרי. מטרו חולון נחשב לאחד הפרויקטים הגדולים ביותר בישראל בתחום של נדל"ן מסחרי, וזאת בשל היותו ממוקם בצדו המזרחי של בית החולים וולפסון ובסמוך לרכבת ישראל, קווי אוטובוס וכן הרכבת הקלה העתידית. מדובר בבניין מפואר אשר כולל 4 קומות, לובי מפואר ושירותי שמירה 24/7. אם אתם מחפשים הזדמנות יוצאת דופן להקמה של משרד מכל סוג – אנו ממליצי בחום ליצור קשר כבר עכשיו, ובכך לנצל את מחירי ההשקה המיוחדים. למידע נוסף חייגו עכשיו למספר 2545*.

 

אולי תאהבו גם את

השקעת נדל"ן
מגמות השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא כבר זמן רב יעד פופולרי להשקעות נדל"ן, ומושכת משקיעים מכל רחבי העולם. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסביבה הפטורה ממסים ותשתיות ברמה עולמית הופכים

קרא עוד »
בחירת בית השקעות
איך בוחרים בית השקעה?

בחירה של בית השקעות היא אחת הבחירות החשובות ביותר שאותה כל משקיע צריך לקבל בתחילת דרכו. בית ההשקעות הוא המקום שדרכו אנחנו מנהלים את ההשקעות

קרא עוד »