השקעות נדל"ן מומלצות באירופה

הרבה מאוד משקיעים רואים את אירופה בתור המקום המשולם והטוב ביותר להשקעת נדל"ן, למרות שלא הכל ורוד כמו שזה נראה מבחינה כלכלית, יש כמה דברים חשובים שחייבים לדעת על השקעות נדל"ן, ובאירופה במיוחד.

למרות שישנו האיחוד האירופי, עדיין לכל מדינה חוקים משלה וכלכלה שונה, שאלו עלולים להשפיע על ההשקעה שלכם.
בקיאות בחוקים, היטלי מיסוי שקיימים והגבלות שונות בתור משקיעים זרים, אלו דברים אותם יש לבחון עוד לפני בחינת התשואה אותה תקבלו על ההשקעה, ואל תשכחו את הכלל החשוב ביותר, גם אם מדובר בנדל"ן, ככל שהתשואה עולה, יחד איתה עולה הסיכון.

מעולם לא היו השקעות, בכל תחום שבהם התשואה גבוה מאוד ואינה כוללת בתוכה סיכון, גם השקעות עם תשואות נמוכות במיוחד לא מחייבות שאין בהן שום סיכון.

 

 

משקיעים בנדל"ן באירופה, איפה בכל זאת כדאי לעשות את זה

קיבלתם ההחלטה האמיצה, ואתם רוצים להשקיע את מיטב כספכם בנדל"ן באירופה, אז הנה ההסברים איפה הכי כדאי לעשות את ההשקעה.

ראשית חשוב לציין שאין לראות בכל האמור הלאה המלצה להשקעה, מדובר על חוות דעת בלבד אשר בשום אופן לא מהווה תחליף לשיקול הדעת של כל משקיע פוטנציאלי.

תקשורת ושפה :

אמנם אנו כבר במאה ה – 21 ואנו בטוחים כי בכל מקום בעולם (במיוחד באירופה) יבינו את האנגלית שלנו, תתפלאו לגלות כי בהרבה מדינות וערים באירופה, ישנם תושבים שלא דוברים כלל שפה נוספת, מעבר לשפת האם המקומית שלהם.

לכן, לפני הכל חשוב לנו לבחור מדינה בה האוכלוסייה משכילה ומתקשרת גם בשפה האנגלית, בכל מקרה של רכישת דירה אתם חייבים גם הסכם מכירה שחתום על ידי עורך דין, אם הוא כתוב בשפה שלא מובנת לכם, אתם יכולים למצוא את עצמכם בתסבוכת לא פשוטה לאחר מכן, יחד עם זאת יהיה עליכם להשקיע עוד לא מעט כסף בתרגום נוטריוני של המסמך.

בכדי לא להיכנס לכל אלו, יש לכם את אנגליה, מדינה שבה השפה המדוברת היא אנגלית, דבר שיכול להקל על התקשורת וההתנהלות שלכם.

מחירי דירות :

גם באנגליה, כמו בכל מקום אחר, לכל אזור במדינה יש מחירים שונים של דירות עם אחוזי תשואה שונים, בהתאם למחירי השכירות.

באנגליה מחירי הדירות בלונדון שונים מאשר מערים אחרות, ישנם לא מעט ערים מומלצות בהם ניתן בסכומים שלא עולים על מתאיים אלף שקלים להשקיע ולקבל תשואה מכובדת מאוד, תשואה שקרובה גם ל 10% .
אחת מאותן ערים היא לא אחרת מאשר מנצ'סטר, השקעות נדל"ן במנצ'סטר הן ההשקעות הכדאיות ביותר באירופה, גם בזכות העלייה המתמדת של מחירי הדירות בעיר וגם בזכות היותה העיר הנחשבת למרכז השני בגודלו מבחינת תעשייה ומסחר באנגליה.

ניתן לומר כי בנדל"ן הסיכון הוא נמוך מאוד, תמיד קיימת האפשרות כי מחיר הנכס יעלה, וגם במידה ולא נמצאו שוכרים תוכלו בכל זאת למכור את הנכס לאחר תקופה ברווח, אמנם רווח נמוך אבל עדיין עם עלייה בערך.

לכן, שאנו בוחנים את הסיכון הגדול ביותר והוא מצב בו לא נמצא שוכרים, עדיין יהיה על בעל הנכס לשאת בהוצאות כמו תשלומים של מיסי עירייה (בדומה לתשלומי ארנונה שלנו בישראל).

מכאן שעיר כמו מנצ'סטר, שבה תשלומי המיסים לעירייה הם נמוכים מאוד ביחס למיסים אותם משלמים בערים אחרות, דוגמת לונדון הופכת אותה להיות השקעת נדל"ן בעלת סיכון נמוך הרבה יותר.

עליית שווי הנכס :

השקעת נדל"ן כוללת בתוכה לא רק את השואה החודשית מהשכירות, אלא גם ראייה לטווח רחוק, שבו בסופו של דבר יחליט המשקיע לעזוב ולמכור את הנכס, לכן חשובה גם העלייה הצפויה של שווי הנכס.

מנצ'סטר היא עיר שבה כבר תקופה מאוד ארוכה (למעלה מ 5 שנים) קיימת עלייה מתמדת במחירי הדיור, ובהתאם לביקוש הרב של משקיעים זרים ותושבי המקום לא נראה כי עלייה זאת תיעצר.

לכל ההשקעות היכנסו: https://www.england-israel.co.il.

אולי תאהבו גם את

השקעת נדל"ן
מגמות השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא כבר זמן רב יעד פופולרי להשקעות נדל"ן, ומושכת משקיעים מכל רחבי העולם. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסביבה הפטורה ממסים ותשתיות ברמה עולמית הופכים

קרא עוד »
בחירת בית השקעות
איך בוחרים בית השקעה?

בחירה של בית השקעות היא אחת הבחירות החשובות ביותר שאותה כל משקיע צריך לקבל בתחילת דרכו. בית ההשקעות הוא המקום שדרכו אנחנו מנהלים את ההשקעות

קרא עוד »