אופציות מעניינות להשקעה עד 100 אלף ₪

יש ברשותכם כסף נזיל? ובכן, המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם. במדריך זה נסביר כיצד תוכלו להשקיע עד 100 אלף ₪ באפיקי השקעה משתלמים אשר יניבו לכם תשואה של עשרות אחוזים, במקום להשאיר את הכסף בבנק.

 

אופציות להשקעה עד 100,000 ₪: הגיע הזמן לתת לכסף לעבוד בשבילכם

במידה ויש ברשותכם סכום כסף נזיל, מומלץ לבצע השקעה נכונה אשר תניב בעבורכם סכום כספי גבוה, לעיתים בשווי מיליוני שקלים. למעשה, אם גם אתם מתלבטים בשאלה איפה כדאי להשקיע 100 אלף שקל, המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם. כיום רבים מבינים כי במקום להשאיר את הכסף הנזיל בבנק עם ריבית אפסית, ניתן ואף רצוי לבצע השקעות מעניינות אשר יניב רווחים, ובכך לגרום לכסף לעבוד בשבילכם ולא להפך. להלן כמה מהאופציות המעניינות אותן תוכלו ליישם לצורך השקעה נבונה לטווח הרחוק והקצר:

  • השקעה בשוק הנדל"ן: האופציה הטובה ביותר להשקעה היא כמובן בשוק הנדל"ן, וזאת בשל העובדה כי מדובר בשוק יציב אשר מאפשר למשקיעים לקבל בטווח הרחוק סכומי כסף נאים, בהתאם לסוג ההשקעה. אחת האופציות המעניינות להשקעה היא רכישה של קרקע חקלאית. קרקע חקלאית היא למעשה קרקע אשר עתידה להיות מופשרת לטובת בנייה של מבני מגורים ומסחר, כחלק ממחסור חמור בעתודות קרקע לצורך בנייה של יחידות דיור ותעסוקה. כך לדוגמא, ניתן לבצע השקעה ברכישה של קרקע חקלאית בפרויקט דורות עילית, עיר חרדית חדשה אשר עתידה לאכלס עשרות אלפי בני אדם, כבר בשנים הקרובות. מדובר בפרויקט רחב היקף אשר מאפשר לכם כמשקיעים להשקיע סכום של עד 100 אלף ₪, ובעתיד הנראה לעין לקבל תשואה נאה של עשרות אחוזים, למשך שנים. עם זאת, מדובר בפרויקט מבוקש בשל הפשרת הקרקעות המואצת אשר מקודמת הן ע"י משרד הבינוי והשיכון והן ע"י וועדות התכנון והבנייה, ולכן מומלץ לבצע את ההשקעה כבר עכשיו, רגע לפני סיום שיווק הקרקעות לציבור המשקיעים. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם חברת ליצור קשר עם נציגי חברת אפיקים רוזטנלר, המשווקת הרשמית של הפרויקט. עוד השקעות נדל"ן תמצאו כאן: https://orotbdorot.co.il.
  • בניית תיק השקעות: באמצעות ליווי של מומחים לתחום השקעות בשוק ההון, באפיקי השקעה סולידים. כך לדוגמא, ניתן לבנות תיק השקעות באמצעות השקעה באגרות חוב או רכישה של מטבע חוץ, אולם יש לקחת בחשבון כי ככל שהשקעה סולידית, הרווח למשקיע הוא גבולי. עם זאת, באמצעות השקעה נבונה אשר מלווה ע"י מומחים לתחום באמצעות רכישת מניות, ניתן להרוויח סכומים נאים בהשקעה של עד 100 אלף ₪.
  • רכישת חנייה: מדובר באופציה מעניינת מאוד להשקעה, וזאת בשל העובדה כי באמצעות רכישה של חנייה במרכז תל אביב, ניתן להרוויח תשואה נאה, לאור העלייה בהיקפי הביקוש בעבור השכרת חנייה, בעיקר במרכז העיר.

 

אולי תאהבו גם את

השקעת נדל"ן
מגמות השקעות נדל"ן בדובאי

דובאי היא כבר זמן רב יעד פופולרי להשקעות נדל"ן, ומושכת משקיעים מכל רחבי העולם. מיקומה האסטרטגי של העיר, הסביבה הפטורה ממסים ותשתיות ברמה עולמית הופכים

קרא עוד »
בחירת בית השקעות
איך בוחרים בית השקעה?

בחירה של בית השקעות היא אחת הבחירות החשובות ביותר שאותה כל משקיע צריך לקבל בתחילת דרכו. בית ההשקעות הוא המקום שדרכו אנחנו מנהלים את ההשקעות

קרא עוד »