קניית צפיות ביוטיוב לעסק

איך לנהל ערוץ יוטיוב מצליח ולהגדיל את כמות הצפיות

העלית סרטון ואין מספיק צפיות? אתה לא מגיע ליעדים שהצבת לעצמך בניהול הערוץ שלך?  התחרות ביוטיוב היא אינסופית, כל דקה עולים מליוני סרטונים חדשים לרשת ולוודא שהסרטון שלך מקבל את החשיפה הנכונה זה לא תמיד פשוט.

מה הופך סרטון אחד למצליח יותר מהשני? איך אפשר לקדם את הסרטונים שלי ביוטיוב בקלות? אחד הפתרונות היעילים ביותר לקידום הסרטונים שלך הוא רכישת צפיות ביוטיוב, איך עושים את זה? במאמר לפניך.

 

 

מה הופך סרטון ליותר איכותי בעיני גוגל?

מדד הפופולריות

הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר הוא כמובן כמות הצפיות על ידי גולשים אמיתיים – ככל שיותר צופים השלימו את הצפייה בסרטון כך הוא ידורג גבוה יותר.

 

השלמת הצפייה

לא מספיק רק להתחיל לצפות בסרטון, גוגל מדרגת סרטונים גם לפי אחוזי הנטישה לעומת השלמת הצפייה בסרטון, כמובן שככל שיותר גולשים צפו בסרטון במלואו כך הוא מקבל דירוג גבוה יותר לעומת סרטונים שננטשו בשלב מסוים במהלך הצפייה.

 

הרשמה לערוץ

מדד רלוונטי נוסף הוא כמות המשתמשים שנרשמו לערוץ בעקבות הצפייה באחד הסרטונים המשתייכים אליו, זה מעיד על איכות גבוהה של תוכן שגורמת לצופים לרצות עוד ממנו.

 

מדדי איכות מרובים

ישנם מדדים נוספים אותם גוגל לוקחת בחשבון בדירוג הסרטון וקשורים בעיקר לאופן הפקתו, הנגישות שלו לקהלים שונים, כתוביות מותאמות, ויזואליות, איכות הסאונד והתמונה, כמות הסרטונים בערוץ, ההיענות של הקהל וההתפשטות ברשת ועוד.

 

מה אפשר לעשות כדי לשפר את הדירוג של הסרטונים שלי ביוטיוב?

מעבר לשיפור איכות הסרטון שלכם מבחינה הפקתית יש ביכולתם לשפר את הדירוג שלכם על ידי הגדלת החשיפה לצופים רלוונטיים. כאמור הגדלת מספר הצפיות, השלמת הצפייה בסרטון במלואו והרשמה לערוץ יכולים להעלות משמעותית את הדירוג של הסרטונים שלכם, את כל אלו ניתן להשיג על ידי רכישת צפיות ביוטיוב על ידי גולשים אמיתיים.

 

מה אנחנו מציעים?

השירות שאנחנו מציעים מאפשר חשיפה מירבית של הסרטונים שלכם לקהלי יעד רלוונטיים.

חשבונות אמיתיים – הצפיות נעשות על ידי משתמשים אמיתיים ולא על ידי בוטים, אלמנט משמעותי בדירוג של גוגל.

צפיות מטורגטות בארץ או במדינות אחרות – הצפיות יכולות להיעשות על ידי קהל משתמשים בישראל או בשאר העולם בהתאם לצרכים שלכם ולתוכן שלכם.

התאמת קהל היעד – על ידי התאמה בין התוכן בסרטון לקהל היעד הרלוונטי ביותר גוברים הסיכויים כי משתמשים ירשמו לערוץ וימשיכו לצפות בתכנים גם בעתיד מה שמוביל גם לשיפור עתידי של איכות הסרטונים.

ישנן כמה חבילות אפשריות לרכישת צפיות ביוטיוב בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם, אנו נספק לכם את השירות המדוייק לכם ביותר ונבטיח לייצר שיפור משמעותי בדירוג הסרטונים שלכם ביוטיוב באופן מיידי.

 

מה השלב הבא שלי?

החלטת לשפר את איכות התוכן שלך על ידי קניית צפיות מיוטיוב בישראל , עכשיו כל שעליך לעשות הוא לבחור את החבילה המתאימה לך ביותר, להחליט מי הוא קהל היעד הרלוונטי ביותר עבורך ולהתחיל לתכנן את הסרטונים הבאים שלך כי הערוץ שלך עומד להיות ויראלי!

 

אולי תאהבו גם את

תוכנית עסקית
כך מתכננים תכנית עסקית מושלמת!

תכנית עסקית מושלמת היא שרטוט מדויק של נתונים משמעותיים אודות המטרות והאסטרטגיות של העסק. תכנית עסקית היא כלי עבודה חשוב עבור מנהלים, משקיעים, יזמים ושותפים

קרא עוד »
לבחור משרד רואי חשבון מעולה
מה עושה רואה חשבון

רואה חשבון הוא אקדמאי שמעניק שירותים פיננסיים לחברות ועסקים פרטיים או ציבוריים, תוך דגש על רמה גבוהה של מקצועיות, תמיכה אינטנסיבית בלקוחות ויחס אישי. המאמר

קרא עוד »