מחפשים נדל"ן באור יהודה? את הפרויקט הזה אתם חייבים להכיר!

השקעה, קניה ומכירה של נדל"ן הן לא משחק ילדים, וחשוב לדעת שאנחנו מקבלים את התמורה הטובה ביותר למחיר שאנחנו משלמים. הדרך הטובה לעשות זאת, היא להשקיע בנכסי נדל"ן איכותיים במיקומים טובים בהם הביקוש צפוי לעלות. אור יהודה, מסתמנת כבר זמן מה בתור אחד הכוכבים העולים של אזור המרכז, הנהנית הן מקרבה לאזור תל אביב והן משקט שקשה למצוא במקום כל כך מרכזי בארץ. חברת עץ השקד, גאה להציג את אחד הפרויקטים המיוחדים ביותר שלה באור יהודה שאתם פשוט מוכרחים להכיר!

 

אור יהודה – הכוכב העולה של אזור המרכז

במיקום מדהים ליד כביש 4 ולפארק הלאומי, אור יהודה היא אחד מהמקומות החמים ביותר בשוק הנדל"ן של מרכז הארץ. אור יהודה נהנית מרמת חיים גבוהה, הכוללת רחובות מטופחים וגנים ציבוריים, מערכת חינוך איכותית וכמובן – קרבה לתל אביב.

עם כל הסיבות האלה, אין זו הפתעה מדוע אנשים רבים מעוניינים בדירות ובנכסי נדל"ן, ומחפשים פרויקטים באור יהודה. עובדה זו הופכת את אור יהודה ליעד אידיאלי להשקעה בנדל"ן וגם לאנשים המחפשים מקום מצוין לעבור אליו.

נדל"ן

עץ השקד – הבית של נדל"ן הבוטיק בישראל

חברת עץ השקד שמה לעצמה למטרה לטפח את איכות נכסי הנדל"ן בישראל, לייפות את רחובותיה, ולהעניק ללקוחות שלה בתים איכותיים להעביר בהם את חייהם.

כחלק מהפעילות של חברת עץ השקד, היא שוקדת על קידום פרויקטים איכותיים של נדל"ן בוטיק במקומות שונים ברחבי הארץ. חברת עץ השקד הוקמה לפני כ- 16 שנה ומורכבת מצוות מקצועי ומנוסה של מהנדסים, אדריכלים וקבלנים שרואים בעבודה שלהם שליחות של ממש להפוך את רחובות ישראל ליפים ונעימים יותר.

 

שקד על הפארק – אור יהודה כמו שלא הכרתם

אחד הפרויקטים העדכניים והחמים ביותר של עץ השקד, הוא פרויקט "שקד על הפארק" באור יהודה. הפרויקט, שממוקם בשכונת נווה איילון הוא אחד מהפרויקטים השאפתניים והמיוחדים ביותר של עץ השקד, ומיועד להיות מקום אידיאלי עבור כל מי שמעוניין לגור במרכז העניינים וגם להנות משקט ומקצת ירוק בעיניים.

הפרויקט מורכב משני מתחמים בהן יהיו כ- 161 יחידות דיור. במתחם הראשון, יהיו 2 מגדלים רבי קומות בני 13 קומות שימוקמו ליד קוטג'ים אורבניים המיועדים לזוגות, שותפים ומשפחות צעירות. כמו כן, יהיו במגדלים דירות גן ופנטהאוז. המתחם השני, מוגדר בתור מתחם הבוטיק, בו יהיו שני בניינים בני 6 קומות כל אחד, להם לובי וחלל מרתף משותפים. הפרויקט שם דגש רב על עיצוב אדריכלי מהמעלה הראשונה, וכן על איכות חיים המתבטאת במיקומו על ריאה ירוקה גדולה בכניסה לשכונה, ובמתחמים לנוחות הדיירים כמו חדר כושר חדיש. בפרויקט יהיו מבחר נרחב של דירות בגדלים שונים ובעלי עיצובים מפנקים שיתאימו למגוון רחב של משפחות ודיירים.

נדל"ן

אולי תאהבו גם את

לשפר נכס בחוכמה
איך משביחים נכס בחוכמה?

השבחת נכס היא אחת הפעולות הנדל״ניות החכמות והטובות ביותר שאפשר לעשות. אם אתם משקיעים בשוק הנדל״ן או שוקלים להכנס לתחום – נהדר! חשוב מאד שתכירו

קרא עוד »
משרדים למכירה
קניית משרד: בעד ונגד

קניית משרד היא דבר משתם. אך לא תמיד זה כך. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות המלווים רכישת משרד. חשוב לבחון כל מקרה לגופו ולדעת

קרא עוד »