ייעוץ שיווקי נכון יכול להכניס עוד 30 אחוז לעסק

מגפת הקורונה עוררה קשיים כלכליים רבים בעסקים בכלל ובעסקים קטנים בפרט. הסגרים וההגבלות של תקופה זו גרמו להפסדים רבים של מסעדות, חנויות וחברות שעוסקות בתחומים שונים לרבות: תחום הבילוי והפנאי, תחום התיירות, תחום המלונאות, תחום הבידור ועוד.

 

סקירת דיווחי העוסקים המורשים של רשות המיסים לחודשים יולי – אוגוסט בשנת 2020, מלמדת אותנו כיצד העסקים הקטנים נפגעו בתקופת הקורונה וכיצד ההכנסות החודשיות שלהם ירדו. הירידה בהכנסות עלולה להכניס את העסקים הקטנים לחובות גדולים ואף לאלץ את בעלי העסק לסגור אותו.

 

על מנת למנוע פגיעה זו, מומלץ לנקוט בצעדים שונים כגון: צמצום הוצאות, פיטורי עובדים, השקעות ועוד. כמו כן, מומלץ לקבל ייעוץ שיווקי מכלכלן מנוסה בתחום. ייעוץ שיווקי חיוני והכרחי עבור התפתחות של עסקים קטנים במיוחד בתקופת הקורנה.

 

מהו ייעוץ שיווקי?

ייעוץ שיווקי הוא תחום בייעוץ עסקי שמתרכז בשיווק של החברה או המוצרים שהיא מוכרת. בתהליך השיווק נעזרים באסטרטגיות שיווק כגון: מיתוג, מיצוב, ביצוע מחקר שוק ואיסוף מידע שיווקי, המחרה והפצה. לאחר מכן, משווקים את המוצר בעזרת פרסום, קידום מכירות או יחסי ציבור.

ישנה חשיבות רבה לבחירה נכונה של אסטרטגיות ופעולות שיווק. בחירה זו דורשת הבנה בתחום השיווק שיש רק לאנשים מומחים ומנוסים בתחום. לפיכך, אם אתם מעוניינים לשווק מוצרים או שירותים שהעסק שלכם מציע, עליכם להיעזר בייעוץ שיווקי מקצועי.

ייעוץ שיווקי מחברה מומחה, מקצועית ומומלצת יכול להכניס עוד 30 אחוז לעסק. דווקא בתקופה זו עם הקשיים הכלכליים שהיא מביאה, מומלץ להיעזר בחברה מומחית ובייעוץ שיווקי נכון ומקצועי.

 

מהי אסטרטגיית אוקיינוס כחול?

יועצים שיווקיים ילמדו אתכם כיצד לגבש לעסק שלכם אסטרטגיות שיווקיות שיסייעו לכם להגדיל את ההכנסות לעסק. אחת האסטרטגיות הפופולריות והמומלצות היא אסטרטגיית אוקיינוס כחול. הוגי אסטרטגיה זו מציעים שיטה שבה החברה עוברת לשטחים פנויים מתחרות במקום להתחרות בשוק קיים.

כלומר, עסק שגיבש לעצמו אסטרטגיית אוקיינוס כחול, יהפוך את התחרות ללא רלוונטית וייצור ביקוש חדש במקום להתחרות בשוק קיים ובבעלי עסק אחרים.

 

כיצד תבחרו יועצים שיווקיים?

כאשר אתם בוחרים חברה שתעניק לעסק שלכם ייעוץ שיווקי שיסייע לו להגדיל את ההכנסות והרווחים שלו, עליכם לוודא שאתם בוחרים בחברה מומחית ומנוסה בתחום. כמו כן, עליכם לברר מי האנשים שעובדים בחברה ולוודא שהם אנשים אמינים שהתנסו בתחום השיווק בדרכים שונות.

מומלץ לשוחח עם לקוחות של חברה זו ולברר איזה שירות היא מציעה והאם היא מניבה תוצאות מספקות. שיחה עם לקוחות החברה תסייע לכם להבין האם החברה תספק לכם את ייעוץ מתאים.

מחפשים חברה מנוסה שמתמחה בייעוץ עסקי בכלל ובייעוץ שיווקי בפרט?

היכנסו ל- mvp-business.co.il, צרו קשר עם MVP וקבלו ייעוץ עסקי שיסייע לכם להגדיל את ההכנסות לעסק.

ייעוץ שיווקי נכון יכול להכניס עוד 30 אחוז לעסק

אולי תאהבו גם את

תוכנית עסקית
כך מתכננים תכנית עסקית מושלמת!

תכנית עסקית מושלמת היא שרטוט מדויק של נתונים משמעותיים אודות המטרות והאסטרטגיות של העסק. תכנית עסקית היא כלי עבודה חשוב עבור מנהלים, משקיעים, יזמים ושותפים

קרא עוד »
לבחור משרד רואי חשבון מעולה
מה עושה רואה חשבון

רואה חשבון הוא אקדמאי שמעניק שירותים פיננסיים לחברות ועסקים פרטיים או ציבוריים, תוך דגש על רמה גבוהה של מקצועיות, תמיכה אינטנסיבית בלקוחות ויחס אישי. המאמר

קרא עוד »