חברת דיפרנט בדקה ומצאה – מהם היתרונות בשכירות לטווח ארוך

השקעה בנדל"ן היא אחת הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף ללא מאמץ רב.

השקעות נדל"ן כוללות מגוון דרכים כמו דירות Airbnb לחופשות, סאבלט למספר חודשים או השכרה לטווח ארוך.

נשאלת השאלה מה הדרך הכי רווחית להשקעה בנדל"ן.

הניסיון שלנו אומר ששכירות לטווח הארוך היא הדרך הנכונה.

נסביר זאת במאמר הבא.

 

זרימת כסף חיובית

הדבר החשוב ביותר בהשכרת נכס היא זרימת הכסף. המשמעות של זרימת כסף חיובית היא שהרווח עולה על ההוצאות. עבור בעלי דירה שמשכירים לטווח ארוך, המטרה של כיסוי ההוצאות אפשרית ביותר. כל עוד הדייר מתחייב להשכיר את הנכס לטווח ארוך, וכל ההוצאות משולמות כפי שצריך, תוכלו לכסות את ההוצאות שלכם.

 

השקעה לצורך מכירה

לא רק שניתן לקבל רווח כספי מידי מהשכרה לטווח ארוך, אלא ניתן להרוויח גם מעליית ערך הדירה. בגלל שהשקעות לטווח ארוך, הן ובכן, לטווח הרחוק – הערך שלהן עולה לאורך הזמן. אז אם תתכננו למכור את הנכס לאחר מספר שנים, תוכלו להרוויח המון כסף ביחס למחיר בו רכשתם אותו. השקעה שהינה רק צורך מכירה יכולה להיות תכנית לא רעה, אך השקעה גם עבור הכסף מהשכירות וגם עבור מכירה היא האופציה הטובה ביותר.

 

רווח קבוע מדמי השכירות

כאשר אתם משקיעים בשכירות לטווח קצר, רווחים משכר הדירה אינם עקביים כמו שהייתם רוצים שיהיו. נכנסים הרבה משתנים לתמונה בשכירות כזו, כמו עונות השנה, חופשות, מיקום ואטרקציות תיירותיות.

בעוד שחלק מהמשתנים הללו קשורים גם לשכירות לטווח ארוך, דבר אחד בטוח – שכירות לטווח ארוך יוצרת הכנסה יותר עקבית וקבועה. דיירים שמעוניינים להשכיר נכס לטווח הרחוק מתכננים להישאר בו לתקופה בלתי מוגבלת, מה שגורם להם לחתום על חוזה ארוך שמבטיח לכם יציבות בהכנסה.

 

השקעה אקטיבית או פאסיבית

השכרה לטווח הרחוק לא רק מעניקה לכם כסף, אלא גם אפשרויות נוספות. אם אתם משקיעים חדשים שמנסים לבסס עסק בתחום הנדל"ן, כדאי לכם להשקיע לטווח הארוך. אם אתם רק מחפשים להרוויח קצת כסף מהצד, השקיעו לטווח הארוך. שכירות לטווח הרחוק הם גם אופציה מעולה לאנשים שרוצים להשקיע בנדל"ן במשרה מלאה, כיוון שתוכלו להשכיר במקביל מספר נכסים ולהרוויח סכומים משמעותיים.

 

חסינות מפני שינוי השוק

נדל"ן הוא תחום דינמי שמשתנה כל הזמן. הערך של נכסים עולה ויורד עם הזמן, וסביר שמחירי השכירות ימשיכו לעלות. בשכירות לטווח הארוך, שוק השכירות משפר לרוב את ערך הנכס ושכר הדירה שלו. כמו שהזכרנו כבר, ערך הנכסים עולה עם הזמן, ולכן גם מחירי השכירות עולים.

לסיכום, שכירות לטווח הרחוק מומלצת במיוחד, וניתן לראות כי היא השיטה הרווחית ביותר מבין הסוגים השונים של השקעות הנדל"ן.

פרטים נוספים בנושא השכרת דירות לטווח הרחוק ניתן למצוא באתר של חברת דיפרנט.

 

 

אולי תאהבו גם את

משרדים למכירה
קניית משרד: בעד ונגד

קניית משרד היא דבר משתם. אך לא תמיד זה כך. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות המלווים רכישת משרד. חשוב לבחון כל מקרה לגופו ולדעת

קרא עוד »