איפה כדאי לבצע השקעות נדל"ן בחו"ל?

השקעות נדל"ן מאז ומעולם נחשבו להשקעה יציבה למדי, אולם כיום בזכות מחירים נוחים ותנאי מימון משתלמים ניתן לבצע השקעת נדל"ן גם בעולם – אך השאלה היא היכן? אנחנו כאן עם כל הפרטים.

השקעה בנדל"ן – ההשקעה היציבה ביותר

השקעה בנדל"ן מהווה מזה שנים ארוכות את ההשקעה הטובה ביותר, זאת משום שמדובר בנכס פיזי אשר משתבח עם השנים, וזאת לאור העלייה במחירי הדיור בכל רחבי העולם. עם זאת, בניגוד למדינת ישראל במדינות רבות בעולם ישנה מדיניות מיסוי נוחה ומשתלמת למשקיעים זרים, מה שמהווה קרקע יציבה בעבור ישראלים לבצע השקעה משתלמת ובטוחה ובכך לקבל תשואה אשר יכולה להגיע גם לעשרות אחוזים.

כידוע, מדינת ישראל נוקטת בשנים האחרונות במדיניות נוקשה ביותר כלפי משקיעי נדל"ן, הן באמצעות מיסוי גבוהה והן באמצעות תכניות כמו תוכנית למשתכן, אשר מבריחה משקיעים מביצוע השקעות בארץ. בנוסף, יוקר המחייה במדינה מחייב חשיבה מחודשת, ועל כן רכישה כיום משקיעים רבים יכולים כעת באמצעות חברות מקצועיות בתחום לקבל רשימת נכסים להשקעה בחו"ל, ובכך לקבל הכנסה יציבה לאורך שנים ארוכות, מבלי לצאת מהבית. מעוניין לדעת מהן המדינות המובילות להשקעה? להלן הפרטים.

 

המדינות שהכי כדאי להשקיע בהן

אם גם אתם רוצים להצטרף למאות המשקיעים אשר כבר רכשו נכסי נדל"ן מניבים בכל רחבי העולם, להלן כמה מהמדינות המובילות ביותר. כיום, המובילה בתחום היא ללא ספק גרמניה, מעצמה של ממש אשר מאפשרת למשקיעים זרים לבצע השקעות נדל"ן במחירים נוחים, ובמימון מלא של הבנקים. למעשה, כפי שמסבירים בחברת נדל"ן גרמניה, אשר מתמחה בתחום גרמניה מהווה את "החלום הרטוב" של כל משקיע, וזאת לאור העובדה כי הביקוש למגורים במדינה גבוהה מאוד, וכי רוב תושביה מתגוררים בתנאי שכירות.

על כן, התשואה המתקבלת כתוצאה מרכישה של נכס נדל"ן יכולה להגיע במקרים מסוימים גם ל 11%, מספרים שכמעט לא ניתן לקבל באף מדינה אחרת בעולם. מדינה נוספת באירופה בה משתלם להשקיע בנדל"ן היא פורטוגל, וזאת לאור העובדה כי ישראלים רבים יכולים להוציא דרכון פורטוגלי ובכך לרכוש נכס נדל"ן, במיסוי מופחת. אם נצא מגבולות אירופה, ארה"ב עדיין נחשבת יעד מועדף להשקעות, אולם יש לשים לב כי בשנים האחרונות ומאז עלייתו של הנשיא דונלד טראמפ לשלטון חלה מדיניות מיסוי מחמירה, כמו גם האטה משמעותית בקצב הבנייה, ועל כן המדינה המועדפת כיום היא ללא ספק גרמניה.

מעוניין להשקיע בנדל"ן מניב בגרמניה? כעת יש לך דרך

באמצעות חברת נדל"ן גרמניה תוכל לרכוש נכס בעל פוטנציאל לתשואה גבוה, וזאת בזכות מודל ייחודי אותו פיתחה החברה. ברבות השנים עזרה החברה למאות משקיעים לאתר נכסים, ובכך לזכות לתשואה גבוהה ביותר. מעוניין גם אתה? היכנס לאתר בכתובת https://nadlan-germany.co.il, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם.

אולי תאהבו גם את

משרדים למכירה
קניית משרד: בעד ונגד

קניית משרד היא דבר משתם. אך לא תמיד זה כך. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות המלווים רכישת משרד. חשוב לבחון כל מקרה לגופו ולדעת

קרא עוד »