המדריך המלא לקניית דירה מכונס נכסים במספר צעדים פשוטים

לא פעם אנחנו קוראים פרטים על דירות שמעניינות אותנו, אך אנחנו בוחרים לוותר עליהן פשוט בגלל שהן מפורסמות על ידי כונס נכסים. לאחרונה גילינו שאנחנו לא לבד בעניין והבנו שמדובר בתחום אפור שלא מדברים עליו. כדי לשנות את המצב, יצאנו לבדוק אחת ולתמיד למה אנשים חוששים מקניית דירה מכונס נכסים ובמה כרוך ההליך? הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע החשוב בנושא.

 

אז למה אנשים חוששים מלקנות דירה מכונס נכסים?

כדי לענות על התשובה הזו, היינו צריכים לפרסם סקר ברשתות החברתיות ולציין שאנחנו בודקים את הנושא באופן מעמיק. להפתעתנו, קיבלנו מספר רב של פניות מצד גברים ונשים שציינו פה אחד שהם חוששים מלקנות דירה מכונס נכסים. הסיבות היו מגוונות, אבל אפשר לומר שהייתה סיבה אחת שחזרה על עצמה. תוהים מהי הסיבה הזו? מדובר בחוסר ידע בכל הנוגע לתחום. זו בדיוק הסיבה שמנעה מאתנו לקנות דירה מכונס נכסים בשנים האחרונות. כשהבנו שמדובר בעניין שניתן לשינוי, החלטנו לצאת ולבדוק עם גורמים מוסמכים – איך אפשר לקנות דירה מכונס נכסים? כך כולנו נוכל לדעת במה כרוך ההליך ולבחון עם עצמנו אם אנחנו רוצים לקחת בו חלק או שלא.

 

השלב הראשון בקניית דירה מכונס נכסים – שלב בחינת השטח

בשלב הראשון אתם רק בודקים את השטח. אתם יכולים לגלוש ברחבי הרשת ולערוך חיפוש אחר דירה מכונס נכסים. חשוב שתדעו שיש כל מיני דרכים למצוא דירות שכאלו. אתם יכולים לפרסם פוסט באחד או יותר מהמקומות הבאים ולקבל הכוונה מאנשים שערכו בירור מעמיק בתחום:

  • הפרופיל שלכם פייסבוק
  • פורומים שעוסקים ברכישת דירות
  • קבוצות בפייסבוק שעוסקו ברכישת דירות

 

השלב השני בקניית דירה מכונס נכסים – מציאת הדירה המתאימה לכם

בשלב זה אתם צריכים למצוא את הדירה שמתאימה לכם ולבקר בנכס. בעת הביקור בנכס אתם צריכים לבדוק שהוא אכן מתאים לצרכים שלכם. כלומר, אתם צריכים לבדוק שסביבת הדירה והבניין מתאימים לאורח החיים שלכם כמשפחה, יחידים או בני זוג ללא ילדים וכו'.

 

השלב השלישי בקניית דירה מכונס נכסים – המכרז ושלב מתן ההצעה

בשלב זה אתם צריכים לתת את ההצעה שלכם לדירה. כדאי שתדעו שברוב המקרים ההצעה תהיה מלווה בהפקדה של פקדון של ערבון כלשהו שעשוי להוות דמי רצינות. מדובר בכמה אחוזים (עד 10 בדרך כלל) מגובה ההצעה.  אם תציעו את ההצעה הגבוהה ביותר, הדירה תהיה שלכם ותוכלו לקנות אותה. אם לא תציעו את ההצעה הגבוהה ביותר, תצטרכו לחפש דירה אחרת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת למה אנשים חוששים לקנות דירה מכונס נכסים ואיך אפשר לבצע את ההליך. כעת, כשיש לכם את כל הידע המקיף בנושא, נותר לכם רק לחשוב עם עצמכם אם ההליך משתלם עבורכם. מאחלים לכם שתבחרו נכון, שיהיה בהצלחה!

מטבעות ובית

 

אולי תאהבו גם את

משרדים למכירה
קניית משרד: בעד ונגד

קניית משרד היא דבר משתם. אך לא תמיד זה כך. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות המלווים רכישת משרד. חשוב לבחון כל מקרה לגופו ולדעת

קרא עוד »