כך תחשבו את הוצאות התקשורת שלכם בעסק

שירותי תקשורת הם עורק חיים מרכזי בכמעט כל בית עסק, ולכן גם מהווים פעמים רבות מרכיב מהותי בכלל ההוצאות החודשיות. אז מה ניתן לעשות כדי לחסוך בעלויות התקשורת? אספנו כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם.

 

רשמו בצורה ברורה ומדויקת את הוצאות התקשורת בעסק

מה שאתם צריכים לעשות בשלב הראשון הוא קודם כל להבין מה נפח ההוצאות שלכם בעסק על תקשורת. ולא רק מה הנפח, אלא על מה בדיוק אתם מוציאים וכמה. ייתכן שיש לכם לצורך העסק מספר מכשירים וקווים סלולאריים, שיש לכם במשרד או בחדר ההמתנה שירות סטרימינג לטובת הלקוחות שממתינים, או שיש לכם תשתית רשת כזו או אחרת שמשמשת את אתר האינטרנט של העסק ואת צריכת האינטרנט במקום העבודה.

השלב הזה חשוב במיוחד, והוא המפתח עבור כל מי שרוצה לחתוך בחצי את הוצאות התקשורת שלו בעסק. אם לא תדעו כמה אתם מוציאים, לא תוכלו להחליט האם ההוצאה הזו מוצדקת בכלל והאם יש סיבה שתימשך. החוכמה היא להיות יעילים, מדויקים ושקופים ביחס לכל ההוצאות שלכם בעסק, וזה נוגע גם (ואולי במיוחד) להוצאות התקשורת.

 

השוו את מחיר שירותי התקשורת שלכם לאלו של אחרים

בשלב השני ולאחר שכל הנתונים לגבי הוצאות התקשורת שלכם בעסק כתובים לפניכם בצורה ברורה, תוכלו לבדוק האם ניתן למצוא מחירים זולים יותר לאותו שירות בדיוק. תופתעו לדעת כמה פעמים התשובה לשאלה הזו היא כן. לצורך הבדיקה תוכלו להיעזר באתרים להשוואת מחירים כמו סמארט קאט , שיאפשרו לכם להשוות את ההצעה שלכם לאלו של החברות האחרות בתוך שניות.

 

במקום אינטרנט – עבודה עם מספר קווים סלולריים

אם אתם מתוסכלים ממהירות האינטרנט של העסק או מהמחיר הגבוה של החבילה אותה אתם משלמים, ולמרות כל האמור לא הצלחתם למצוא חבילה זולה יותר, פתרון נוסף שכדאי לשקול הוא הזמנת מספר כרטיסי סים עם חבילת גלישה של חברות הסלולר השונות.

קיימים כיום מספר מכשירים שמשמשים כראוטרים אלחוטיים לכל דבר ועניין שבמקום להיות מחוברים לרשת אינטרנט קווית – מבוססים על הקליטה של חברות הסלולר. הסיבה לכך שמעבר לתשתית של חברות הסלולר עשוי לפתור את הבעיה היא משום שחברות הסלולר פועלות על רשת תשתיות שונה ואנטנות שונה, כך שאם תמצאו את חברת הסלולר עם הקליטה הטובה ביותר במקום העסק תוכלו לשפר את מהירות הגלישה בו.

בעקבות רפורמת הסלולר וירידת המחירים הדרמטית ייתכן ותמצאו את הפתרון הזה גם כזול ונוח יותר. רוב החברות הסלולר מציעות כיום חבילות גלישה בנפח של 100-250 GB בעלות של פחות מ30 שקלים, ובהחלט כדאי לשקול גם את הכיוון הזה. גם לצורך כך תוכלו להיעזר באתרים כמו סמארט קאט לצורך השוואת מחירים.

 

אולי תאהבו גם את

קוביה
מה היא אונקיית זהב?

כשזה מגיע למתכות יקרות כמו זהב, השאלה כמה שווה אונקיה היא תמיד בראש מעיינינו. אחרי הכל, אונקיות הן יחידת המדידה הסטנדרטית עבור אלמנטים מסוג זה.

קרא עוד »
מטבעה
כיצד מחשבים מס לביטקוין?

שמעתם על המטבע הקריפטוגרפי ביטקוין? מהפכת המטבעות הקריפטוגרפים, או כפי שאנשים רבים נוטים לכנות אותם, מטבעות וירטואליים או מטבעות דיגיטליים, הגיעה כבר מזמן לישראל. ישראלים

קרא עוד »
אמן חושים מומלץ
איך נבחר אמן חושים?

אם אתם מתכננים אמן חושים לאירוע שלכם, הגעתם למקום הנכון. יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת על בחירת אמן האשליות המושלם למסיבה שלך.

קרא עוד »