האם חנות אינטרנט משתלמת יותר מחנות רגילה

מדינת ישראל נמצאת לקראת סיומו של משבר הקורונה שגרם לעסקים רבים להיסגר או להמשיך לפעול במתכונת מצומצמת או מאולתרת. עם החזרה האיטית אך הבטוחה לשגרה, החלו לצוף כל מיני שאלות בקרב בעלי עסקים רבים, שכן תקופת הקורונה הביאה איתה פתרונות יצירתיים שמערערים על הפתרונות הקיימים. אחת השאלות שנשאלות הכי הרבה היא השאלה האם חנות אינטרנט משתלמת יותר מחנות רגילה, ואחרי שהעמקנו בה מעט מחשבה חזרנו עם תשובות שיוכלו לעזור לכם לקחת החלטה.

 

בסיס אם לעסק שלכם – חובה או לא חובה?

הרבה בעלי עסקים מתייחסים אל החנות הפיזית שלהם בתור בסיס האם של העסק. מאחורי החנות הם בדרך כלל משלבים משרד קטן שממנו ניתן לנהל את כל מה שקשור בחשבונות, הוצאות מול הכנסות ועוד, והתזרים יכול להיות ברור על פי דו"חות ההכנסות שיוצאים מן הקופה בסוף כל יום עבודה.

אולם גם בזמן משבר הקורונה וגם עוד לפניו, בעלי עסקים רבים הבינו שהמעבר לחנות אינטרנט הוא משתלם יותר, פשוט יותר ובהרבה מקרים – פשוט מאוד יעיל יותר.

 

האם חנות אינטרנט משתלמת יותר מחנות רגילה?

אז כמובן שכאשר מדובר על חנות רגילה מדובר על הוצאות גדולות כמו חשבונות ארנונה, חשבונות חשמל, חשבונות מים וכמובן דמי שכירות גבוהים. נקודת הפתיחה הגבוהה של ההוצאות עבור חנות רגילה הופכת את פעילותם של עסקים רבים לכמעט בלתי אפשרית, שכן ההכנסות צריכות להיות גבוהות פי כמה וכמה מאשר ההוצאות, דבר שלא תמיד מתאפשר או קורה לבעלי עסקים מכל מיני סוגים.

לעומת זאת, חנות אינטרנט תדרוש מכם הוצאות הרבה פחות גבוהות, ותאפשר לכם נקודת פתיחה הרבה יותר אידיאלית בהכנסות של העסק. יהיו לכם כאן הוצאות על בניית אתרים שיכולה לקחת זמן וכמובן כל מיני עניינים כמו הוצאות בגין סליקת אשראי, אבל לא מדובר כאן על סכומים גבוהים כמו שבחנות רגילה.

 

חנות אינטרנט – איך עושים את זה?

חנות אינטרנט צריכה להיות כזו שתאפשר לכם להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם בצורה נוחה ומיטבית. חנות אינטרנט היא למעשה אתר שאותו ניתן לקדם דרך גוגל, ברשתות החברתיות וגם כמובן להפיץ מפה לאוזן, שזה תמיד עניין נוח, קל והרבה פעמים יעיל מאוד.

אולם בשביל שחנות אינטרנט תהיה באמת יעילה כפי שמצופה ממנה להיות, היא צריכה להיות מעוצבת בצורה המתאימה וכמובן להכיל תוכן רלוונטי ועדכני שיעזור לה להיות פלטפורמה יעילה עבורכם. לכן, לא מומלץ להקים חנות אינטרנט לבד אלא אם כן יש לכם את הכלים לעשות זאת ביעילות.

 

בוני אתרים – הפתרון המושלם לבניית חנות אינטרנט

בוני אתרים שיש בידיהם את הכלים לבנות עבורכם חנות אינטרנט מעוצבת עם תוכן איכותי הם הפתרון שלכם לסוגיית בנייתה של חנות אינטרנט. ביחד תבחרו את הפלטפורמה המתאימה והעיצוב של החנות, ועם עוד קצת מאמץ אתם בדרך להצלחה מסוג שעוד לא הכרתם. בהצלחה!

אולי תאהבו גם את

תוכנית עסקית
כך מתכננים תכנית עסקית מושלמת!

תכנית עסקית מושלמת היא שרטוט מדויק של נתונים משמעותיים אודות המטרות והאסטרטגיות של העסק. תכנית עסקית היא כלי עבודה חשוב עבור מנהלים, משקיעים, יזמים ושותפים

קרא עוד »
לבחור משרד רואי חשבון מעולה
מה עושה רואה חשבון

רואה חשבון הוא אקדמאי שמעניק שירותים פיננסיים לחברות ועסקים פרטיים או ציבוריים, תוך דגש על רמה גבוהה של מקצועיות, תמיכה אינטנסיבית בלקוחות ויחס אישי. המאמר

קרא עוד »