האם בוט קולי יכול להעלות את ההכנסות של העסק ואיך?

אתם מכירים את המוצרים האלו שמרוב שהם נכנסו לחיים שלנו בסערה אנחנו כבר לא מצליחים לזכור את החיים לפניהם? לדוגמא: הטלפון החכם, המקרר? המזגן?
ככה זה בדיוק עם מערכת זיהוי קולי. היא כבר נמצאת בכל מקום ואתם כעסק עדיין לא הבין את המשמעות. אל תדאגו! בשביל זה אנחנו כאן.

 

צירוף המילים "בוט קולי" מלחיץ אתכם?

המילה "בוט" או מענה המבוסס על אוטומטיזציה של נתונים שהוכנסו מראש היא מילה שעושה להרבה אנשים קונוטציות שליליות. המון בגלל צ'אטים שקופצים לנו בכל מיני אתרים ועונים לנו בצורה אוטומטית אבל רק גורמים לנו להתעצבן ולהמתין יותר. או כל מיני מערכות שהשתמשנו בהם ולא הביאו לתוצאה הרצויה.
חשוב לנו לכתוב לכם כאן: בוט קולי הוא המצאה נהדרת ברגע שיודעים איך להשתמש, איך להתאים לעסק שלכם, איך לתכנת אותו נכון ומה הצרכים של הלקוחות שלכם.

 

איפה יצא לכם להשתמש וכן אהבתם? לא תאמינו לרשימה

מוסכים שונים: קביעה ביטול או שינוי תורים.
חברות ליסינג: טסטים, טיפולים, ק"מ.
מוסדות אקדמאים למיניהם: מזכירות אקדמאית, מדור שכר לימוד, גבייה וכו'.
סוכנויות גז: הזמנות של מיכלי גז, הזמנת טכנאי, ביצוע תשלום, הפקת חשבונית ועוד.
מוקד טכנאים: בירור סטטוס תקלה, ביטול קריאות, שינוי פעולות.

והרשימה עוד ארוכה. בכל אלו כבר נתקלתם ואפילו לא שמתם לב שלא היה לכם שום "מגע" או אינטראקציה עם נציג אנושי. פשוט כי באמת כבר אין צורך. והשירות? מעולה!

 

יתרונות בולטים במערכת זיהוי קולית בעסק שלכם:

  • שירות אדיב ומקצועי תמיד.
  • מענה 24\7 בהתאם לרצון שלכם ולצרכים של העסק שלכם.
  • התאמה מיוחדת של המערכת אל סוג העסק והלקוחות שלו.
  • חסכון באנשי שירות!
  • שימור ידע ברמה גבוה.
  • התחברות למערכות קיימות
  • לקוחות מקבלים מענה טלפוני ומשתמשים בשיטת השירות (דיבור) שבה הם רצו להשתמש.
  • אחידות בשירות: שלא כמו בבני אדם, כל אדם הוא אחרת ועובר עליו יום אחר והוא מושפע ומופעל מכל מיני דברים במהלך היום. הבוט הקולי ממוחשב וחוסך אי נעימויות עם לקוחות מה שעוזר בשימור הלקוחות בעסק שלכם.
  • מערכת זיהוי קולי היא העתיד. או שתצטרף בהקדם או שתיאלץ להישאר מאחור.

 

הבוט הקולי יכול להחליף אנשי שירות מעולים בצורה טובה יותר

אנחנו לא מזלזלים לרגע, אבל כשמדובר בבני אדם אנחנו מודעים לכך שגם העובדים הכי מעולים ואנשי השירות הכי אדיבים חווים ימים רעים, עייפות, שחיקה, חוסר סבלנות, נפגעים מלקוחות, מעצבנים. בקיצור: בני אדם.
יתרון מעולה של הבוט הקולי שהוא נותן הרגשה של מענה אנושי אבל באמצעות מחשב. ככה שכל ה"פאדיחות" הריבים עם הלקוחות, הפסדים של לקוחות על שירות וכו' הם כבר לא פקטור בעסק שלך.

 

לסיכום

מערכת זיהוי קולי שמבוססת על בוט קולי המותאם בדיוק לצרכים שלכם ושל העסק שלכם הוא הדבר הבא בעולם השירות והעסקים. ותזכרו איפה קראתם את זה קודם.

 

אולי תאהבו גם את

תוכנית עסקית
כך מתכננים תכנית עסקית מושלמת!

תכנית עסקית מושלמת היא שרטוט מדויק של נתונים משמעותיים אודות המטרות והאסטרטגיות של העסק. תכנית עסקית היא כלי עבודה חשוב עבור מנהלים, משקיעים, יזמים ושותפים

קרא עוד »
לבחור משרד רואי חשבון מעולה
מה עושה רואה חשבון

רואה חשבון הוא אקדמאי שמעניק שירותים פיננסיים לחברות ועסקים פרטיים או ציבוריים, תוך דגש על רמה גבוהה של מקצועיות, תמיכה אינטנסיבית בלקוחות ויחס אישי. המאמר

קרא עוד »