דירוג אשראי של חוב

כשם שאתם מבקשים לקחת הלוואה, ככה ספק ההלוואה (ספק האשראי) יצטרך לדעת מה הם הסיכונים שבמתן הלוואה לכם. כך יוצא, שלפני שתוכלו לקבל הלוואה, ספק האשראי יוודא כי יש ביכולתכם הכלכלית להחזיר אותה. במילים אחרות, ספק האשראי יבדוק את דירוג האשראי שלכם.

דירוג האשראי מהווה את היכולת הכלכלית של אדם או חברה עסקית. וקצת יותר מדויק, דירוג האשראי מהווה את יכולות ההחזר של ההלוואה. בין אם אתם לקוח פרטי או עסקי של הבנק, הבנק יצטרך לדרג אתכם לפני שהוא נותן לכם הלוואה. ואגב, זה גם רלוונטי לגבי חברות הלוואות פרטיות, בתי השקעות, חברות ביטוח ועוד.

לא פעם, אנשים מסורבים לקבל הלוואות בעקבות דירוג אשראי של חוב, דירוג אשראי של פשיטות רגל, דירוג של הלוואות קודמות ועוד. אם גם לכם קרה שסורבתם לקבל הלוואה, השורות הבאות הן בשבילכם. הנה כל מה שצריך לדעת על תיקון BDI שלילי.

 

דירוג אשראי וההשפעה של חובות עליו

בעוד שמדרגים את דירוג האשראי מ-0 ועד 1,000, נדיר מאוד לקבל דירוג של 0. כמו כן, לא נפוץ גם לקבל דירוג של 1,000 נקודות. לרוב, אנשים נעים בין טווחי הספקטרום הנ"ל ומקבלים דירוג אשראי של מאות נקודות, לכאן או לשם. אם בעבר לקחתם הלוואה מסוימת, חשוב להבין כי הפעולה הזו עשויה להשפיע על דירוג האשראי.

מצד אחד, ייתכן שיהיה צורך להגדיל את מסגרת האשראי כדי לתקן את דירוג האשראי. זאת, במקרים בהם אתם עדיין מחזירים את החוב שיש לכם. מצד שני, לפעמים אנשים מסיימים להחזיר חובות אבל המידע הזה לא מתעדכן ב-BDI.

במקרים אלו, יהיה צורך לקבל סיוע של עורך דין BDI לתיקון דירוג אשראי. אגב, גם במקרה הראשון יהיה אפשר להסתייע בשירותיו של עו"ד דירוג אשראי שבקיא בעולם הפיננסי. כאן תוכלו לקרוא הכל על BDI ודירוג אשראי.

 

דירוג אשראי נמוך ותיקון BDI

בשורה התחתונה, דירוג אשראי של חוב עשוי ממש למנוע אנשים מלהתקדם הלאה עם חייהם. לא פעם, אנשים מבקשים הלוואות בכדי להקים עסקים, בכדי לרכוש דירות, למטרות שיפוצים ועוד. אלו הן התקדמויות טבעיות של החיים אשר עשויות לקפוא ולהתעכב אם דירוג האשראי נמוך.

כשדירוג האשראי נמוך, ייתכנו לכך 2 השלכות אפשריות. האחת היא, שאתם בכלל לא תקבלו הלוואה בעקבות הדירוג הנמוך. השנייה היא, שתקבלו הלוואה אבל תקבלו אותה בתנאים ממש לא אטרקטיביים. אם כך המקרה אצלכם, אנו מזמינים אתכם לפנות א עורך דין תיקון BDI שלילי. בסופו של דבר, אין צרוך להשלים עם העובדה שסירבו לתת לכם הלוואה.

 

תוך כמה זמן אפשר לתקן דירוג אשראי נמוך?

בסופו של יום, המקצועיות של עורך דין BDI תשקף את משך התהליך. אם עורך הדין מקצועי ובקיא מאוד בעולם הבנקאות, הוא ימצא את הדרכים לקצר את התהליך של תיקון BDI. יחד עם זאת, כדאי להיערך לכך שהתהליך הזה יכול להימשך גם מספר חודשים, לפעמים שנה ויותר.

כרטיס אשראי

אולי תאהבו גם את

קוביה
מה היא אונקיית זהב?

כשזה מגיע למתכות יקרות כמו זהב, השאלה כמה שווה אונקיה היא תמיד בראש מעיינינו. אחרי הכל, אונקיות הן יחידת המדידה הסטנדרטית עבור אלמנטים מסוג זה.

קרא עוד »
מטבעה
כיצד מחשבים מס לביטקוין?

שמעתם על המטבע הקריפטוגרפי ביטקוין? מהפכת המטבעות הקריפטוגרפים, או כפי שאנשים רבים נוטים לכנות אותם, מטבעות וירטואליים או מטבעות דיגיטליים, הגיעה כבר מזמן לישראל. ישראלים

קרא עוד »
אמן חושים מומלץ
איך נבחר אמן חושים?

אם אתם מתכננים אמן חושים לאירוע שלכם, הגעתם למקום הנכון. יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת על בחירת אמן האשליות המושלם למסיבה שלך.

קרא עוד »