ההבדלים בין התקציב הדרוש לפרסום בגוגל אל מול פייסבוק

על מנת לעורר מודעות בקהלי יעדים חדשים ולהעלות את הפופולריות של המוצר או השירות שהעסק שלכם מספק, עליכם לפרסם אותו באינטרנט. אנשים רבים מתלבטים היכן לפרסם את המוצר או השירות שהעסק שלהם מעניק – ברשת החברתית הפופולרית פייסבוק או בדפדפן החיפוש גוגל.

לכל אחד מהיעדים הללו, יתרונות וחסרונות שחשוב להתחשב בהם כאשר בוחרים יעד פרסום. במאמר זה נעניק לכם מידע על דרכי הפרסום השונות תוך התייחסות לשיקול המחיר ונסביר לכם מדוע אנו ממליצים לכם להיעזר בייעוץ שיווקי עבור פרסום העסק.

 

פרסום בגוגל

אחת האפשרויות הפופולריות לפרסום העסק היא פרסום בעזרת דפדפן החיפוש גוגל. נכון להיום, גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, אליו ניגשים המוני משתמשים המעוניינים למצוא מידע רלוונטי שנמצא במאגרי החיפוש.

כאשר תקדמו את העסק שלכם בגוגל, תשלמו לפי מספר הקליקים על המודעה שאתם מפרסמים. טווח המחירים של כל קליק מתחיל במספר אגורות ויכול להגיע לסכומים גבוהים מאוד. מחיר זה תלוי במילת המפתח שנבחרה, באיכות המודעה ובהתאמה שלה לדף הנחיתה.

החיסרון העיקרי של שיטה זו הוא הסיכון להונאת קליקים – מצב בו יש קליקים מזויפים של מתחרים, תוכנות או משתמשים שלחצו בטעות.

 

פרסום בפייסבוק

אפשרות שנייה לפרסום העסק הוא פרסום בעזרת הפייסבוק. פייסבוק היא רשת חברתית פופולרית שבה משתמשים נכנסים כדי לקרוא תוכן, לשמור על קשר עם המכרים והחברים שלהם, להעלות תוכן מקורי ולהשתתף בשיח ברשתות החברתיות.

הפייסבוק מתאימה לפרסום של מוצר חדש בעסק שמוכר ללקוחות, מוצר B2B הנוגע לתחום הפנאי ומוצר שרוצים לעורר ולעלות את המודעות אליו.

המחירים של פרסום ממומן בפייסבוק יכולים להיות נמוכים מאוד אך במקרים מסוימים מגיעים לעשרות אלפי שקלים. לא ניתן לגלות מראש את המחיר של כל פרסום בפייסבוק אך הוא תלוי במספר פרמטרים מרכזיים לרבות:

  • מטרת הקמפיין
  • מהו המגוון של קהל היעד
  • פרסום בחגים: מחיר הפירסום של חנויות ספציפיות כגון מוצרי חשמל או חנויות אופנה עשוי לעלות בזמנים מיוחדים כגון תקופת החגים, בלאק פריידי, סוף עונה ועוד.
  • גודל העסק: פרסום של עסקים גדולים בפייסבוק יעלה יותר מפרסום של עסקים קטנים.

 

כיצד ייעוץ שיווקי יסייע לעסק שלכם?

ייעוץ שיווקי מקצועי שיינתן לכם מחברה מנוסה יסייע לכם לשווק את המוצר או השירות שהעסק שלכם מעניק ללקוחותיו, בצורה טובה יותר. החברה תסייע לכם בין השאר לבחור היכן לפרסם את העסק שלכם תוך התחשבות בצרכים ובתנאים של העסק.

ישנה חשיבות רבה לבחירת חברה מקצועית שתעניק לכם ייעוץ שיווקי אפקטיבי. לפיכך, מומלץ לשוחח עם לקוחות קודמים של החברה ולקבל חוות דעת על רמת המקצועיות והאפקטיביות של הייעוץ השיווקי שלה ועל רמת השירות שהיא מעניקה ללקוח.

פרסום בפייסבוק

אולי תאהבו גם את

קוביה
מה היא אונקיית זהב?

כשזה מגיע למתכות יקרות כמו זהב, השאלה כמה שווה אונקיה היא תמיד בראש מעיינינו. אחרי הכל, אונקיות הן יחידת המדידה הסטנדרטית עבור אלמנטים מסוג זה.

קרא עוד »
מטבעה
כיצד מחשבים מס לביטקוין?

שמעתם על המטבע הקריפטוגרפי ביטקוין? מהפכת המטבעות הקריפטוגרפים, או כפי שאנשים רבים נוטים לכנות אותם, מטבעות וירטואליים או מטבעות דיגיטליים, הגיעה כבר מזמן לישראל. ישראלים

קרא עוד »
אמן חושים מומלץ
איך נבחר אמן חושים?

אם אתם מתכננים אמן חושים לאירוע שלכם, הגעתם למקום הנכון. יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת על בחירת אמן האשליות המושלם למסיבה שלך.

קרא עוד »