אילו הטבות מגיעות לחולי סרטן – ואיך לקבל אותן

 בשנים האחרונות עם החלת המודרניזציה והשפעותיה, גם מחלת הסרטן התחילה לככב יותר ולפגוע באוכלוסיה גדולה יותר.

הסיגריות פוגעות בריאות והן גורם אחד החשובים להתפתחות סרטן ריאות, האלכוהול המוגזם פוגע בכבד ועל כן יכול להתפתח סרטן בכבד, ועוד שלל

דוגמאות.

ישנן הטבות שמגיעות לחולי סרטן בעקבות התחלואה במחלה הקשה הזו, והדרך לקבלן די פשוטה.

 

בית החולים הוא ההטבה הכי משמעותית

חולי סרטן מקבלים הטבות רבות בהגיעם לבית החולים. תחילה, במידה והם צריכים להתפנות למיון אין הם משלמים על הטיפות אותו הם מקבלים. יש להם מימון של הוצאות הנסיעה בשביל טיפולים והם לא משלמים חנייה, יש להם זכות לקבל טיפולי כימותרפיה והקרנות, יש להם מעון שעומד לרשותם בזמן הטיפולים האונקולוגיים שלהם. יש להם הנחה על תרופות שאינן בסל התרופות, יש להם סיוע במימון טיפולי שיניים ועוד.

 

אם הנפש לא רגועה – הגוף לא בריא

חולי סרטן מבלים שעות נוספות בעיכול התהליך שהם צריכים לעבור ובכך שהם בכלל חולים במחלה הזו. זו לא תקופה קלה עבורם, והם צריכים יד חמה ואוזן קשובה ועוטפת לשירותם. לשם זאת יש קבוצות תמיכה לחולי סרטן, יש קווי תמיכה טלפוניים, יש להם האפשרות לקבל סיוע במימוש הזכויות הבריאותיות שלהם, ויש להם טיפול פסיכולוגי מטעם קופת החולים המלווה בתמיכה נפשית חמה.

 

פטור מתשלום מס הכנסה

מס הכנסה הוא מס חשוב ביותר למדינת ישראל, אשר אותו משלם כל אזרח במדינה, בין אם הוא שכיר\עצמאי. הציבור משלם כספי מס אלו מהמשכורת החודשית, הכסף הולך לקופת המדינה וזו דואגת לרווחת הכלל דרך כספי המסים הללו. כשאנו רוצים להשיג פטור ממס הכנסה לחולי סרטן, האפשרות הזו בהחלט קיימת. עלינו להודיע לביטוח לאומי על החולי, אלו יבדקו מסמכים ויאמתו כי הפרטים באמת נכונים ולאחר מכן נוכל לקבל את הפטור הסופי ממס הכנסה בזכות 100% נכות שביטוח לאומי מכיר אצלנו.

 

ישנה הקלה לחולי סרטן בזכות עמותות ומתנדבים

חולי סרטן רבים אינם מצליחים לבצע פעולות פשוטות בעצמם ועל כן הם זקוקים לעזרה. הרבה פעמים כשהם רוצים לבקש הקלות מסוימות, ישנן חברות רבות שמוכנות לתת יד ולעזור. במקום שחולה מסוים יתעסק בכל הבירוקרטיה מול ביטוח לאומי, מס הכנסה, הביטוח הבריאותי, קופות החולים וכו׳, יש כיום המון עמותות שמציעות את עצמן לעזרה ותומכות בחולי הסרטן בצורה מלאה.

 

ההטבות כאן כדי להקל כמה שאפשר על חולי הסרטן

ההטבות הללו נועדו בשביל להקל על החולים באופן משמעותי. המחלה הזו מצערת נפשית, לפחות בתחילת דרכה, ולכן יש עזרה משמעותית עם קבלת ההטבות שצוינו לעיל. כמו כן, יש עוד המון הטבות שלא מפורטות, בשביל לדעת את כל הזכויות של חולי הסרטן חשוב לקרוא באתרי זכויות, וכמו כן להתייעץ עם העמותה למלחמה בסרטן, ועוד קווי טלפון שעוזרים לחולים.

דולרים

 

אולי תאהבו גם את

קוביה
מה היא אונקיית זהב?

כשזה מגיע למתכות יקרות כמו זהב, השאלה כמה שווה אונקיה היא תמיד בראש מעיינינו. אחרי הכל, אונקיות הן יחידת המדידה הסטנדרטית עבור אלמנטים מסוג זה.

קרא עוד »
מטבעה
כיצד מחשבים מס לביטקוין?

שמעתם על המטבע הקריפטוגרפי ביטקוין? מהפכת המטבעות הקריפטוגרפים, או כפי שאנשים רבים נוטים לכנות אותם, מטבעות וירטואליים או מטבעות דיגיטליים, הגיעה כבר מזמן לישראל. ישראלים

קרא עוד »
אמן חושים מומלץ
איך נבחר אמן חושים?

אם אתם מתכננים אמן חושים לאירוע שלכם, הגעתם למקום הנכון. יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת על בחירת אמן האשליות המושלם למסיבה שלך.

קרא עוד »