איך מקבלים אשרת שהייה בקובה?

לאחר אין סוף תכנונים, התארגנויות ובדיקת כל הדרכים להוצאת הויזה לקובה, אפשר להגיד שניתן להתחיל את הטיול החלומי לקובה המופלאה.

אך מה עושים במקרה שמגלים לפתע כי נגמרה אשרת השהייה המקורית שהייתה לנו בעוד שאנחנו עדיין מעוניינים להמשיך ולטייל? האם וכיצד ניתן לקבל אשרת שהייה נוספת בקובה?

 

כבר החלטתם לאן טסים?

עם החזרה ההדרגתית לשגרה לאחר מגפת הקורונה שפרצה לחיינו בסערה, אט אט גם השמים והטיסות הסדירות חוזרות לשגרה המוכרת והאהובה על כולנו וניתן להתחיל ולתכנן את הטיול הבא ליעד הכי אקזוטי שנוכל לדמיין, שיפצה על כל הרגעים בהם היינו סגורים בבית.

כאשר אנחנו מדברים על יעד אקזוטי, קשה להתעלם מאזור האיים הקריביים, הנחשב למקום קסום ותיירותי במיוחד ובמיוחד מהמדינה הכי גדולה ומאוכלסת בו – קובה. אם זה בגלל הסיגר הקובני המפורסם, הנופים עוצרי הנשימה, או בגלל האתרים התרבותיים המקומיים העשירים ומעוררי הפליאה, אין ספק כי טיול לקובה יהיה הבחירה המתאימה ביותר.

 

טיול לקובה מתחיל בהוצאת ויזה

בדומה למדינות נוספות, גם הכניסה לקובה מותנית באשרת קובה – ויזה לקובה, אותה עליכם להנפיק עוד בטרם הגעתכם לכניסה למדינה. חשוב לדעת כי לוויזת הכניסה לקובה אין גרסה אלקטרונית ולכן חשוב לשמור על מסמך הוויזה ולקחת אותו אתכם לכל מקום במהלך הטיול. למעשה, מסמך הוויזה לקובה מורכב באופן כזה שבכניסה למדינה יש להשאיר חלק אחד אצל הרשויות וביציאה מהמדינה עליכם יהיה להשאיר את החלק השני.

היות ובין ישראל וקובה לא שוררים יחסים דיפלומטיים, הרי שלא קיימת שגרירות קובה בארץ ולפיכך לא ניתן להוציא את הוויזה לקובה בדרך המוכרת והדיפלומטית. יחד עם זאת, קיימת חלופה לא פחות טובה ואף מוצלחת יותר והיא הגשת בקשה מקוונת להנפקת ויזה לקובה וקבלת המסמך בדואר או ישירות במשרדים בהם בחרתם להוציא את הוויזה המיוחלת (עבור לבקשת ויזה).

 

אילו פרטים נדרשים כדי להוציא ויזה לקובה?

כדי להוציא ויזה לקובה, תצטרכו שיהיו ברשותכם דרכון בתוקף (לפחות חצי שנה מזמן השהות המתוכננת), להזמין טיסות אל קובה ובחזרה ממנה ולהציג מקום לינה בו אתם מתכוונים לשהות (לפחות במהלך הלינה הראשונה) – מלון או צימר.

במידה ואתם מגיעים לקובה דרך מדינות כמו ארה"ב, מקסיקו או קנדה, דרישות הוויזה משתנות בהתאם, כאשר את רוב הפרטים והצעדים הנחוצים ניתן לקבל אצל חברת התעופה, או סוכנות הנסיעות איתה בחרתם לטוס לקובה.

 

אשרת שהייה בקובה – כל מה שצריך לדעת

לאחר שביצעתם את כלל הפעולות הרשומות לעיל, תוכלו לקבל את הוויזה המיוחלת ולהתחיל בטיול החלומי שלכם בקובה. אך חשוב לדעת כי הוויזה לתיירים בקובה תקפה למשך 60 ימים, היכולים להיות תקופה די קצרה במידה ותכננתם לבצע טיול מקיף ברחבי המדינה.

כדי להאריך את אשרת השהייה שלכם בקובה ב – 30 ימים נוספים, תוכלו לגשת אל אחד ממשרדי שירות ההגירה הזמינים וקרובים ביותר אליכם, להגיש את הבקשה המתאימה ולהמשיך ליהנות מקובה הקסומה!

 

כרטיס

אולי תאהבו גם את

קוביה
מה היא אונקיית זהב?

כשזה מגיע למתכות יקרות כמו זהב, השאלה כמה שווה אונקיה היא תמיד בראש מעיינינו. אחרי הכל, אונקיות הן יחידת המדידה הסטנדרטית עבור אלמנטים מסוג זה.

קרא עוד »
מטבעה
כיצד מחשבים מס לביטקוין?

שמעתם על המטבע הקריפטוגרפי ביטקוין? מהפכת המטבעות הקריפטוגרפים, או כפי שאנשים רבים נוטים לכנות אותם, מטבעות וירטואליים או מטבעות דיגיטליים, הגיעה כבר מזמן לישראל. ישראלים

קרא עוד »
אמן חושים מומלץ
איך נבחר אמן חושים?

אם אתם מתכננים אמן חושים לאירוע שלכם, הגעתם למקום הנכון. יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת על בחירת אמן האשליות המושלם למסיבה שלך.

קרא עוד »