איך לעשות פינוי בינוי בירושלים ולהיצמד למקור?

פרויקט הפינוי בינוי כבש את כלל הערים בישראל, כשמטרתו העיקרית היא לשמור על סביבה בטוחה ומודרנית.

כשתהליך התחדשות עירונית זה פוגש בעיר עתיקה ומיוחדת כמו ירושלים, נדרש לבצע את התהליך באופן מיוחד ומותאם לאופייה ומקורותיה של העיר

ההיסטורית הזו.

 

התפתחות הנדל"ן בישראל

כישראלים, בין אם זוגות צעירים, בעלי משפחות, או זוגות מבוגרים, סביר להניח כי כולנו מודעים למצוקת הדיור והביקוש העצום לדירות, אשר הביא לשיטת הבנייה לגובה הנפוצה והפופולארית כיום, בכדי לנצל באופן מקסימלי את מלוא שטח הקרקע.

לצד הביקוש העצום ותנופת הבנייה והשימוש בשיטות בנייה מתקדמות ומתוחכמות, ניתן לראות מסביבנו המון בניינים ישנים, אשר מעבר לסכנות הבטיחותיות הנובעות בין היתר מסדקים, התפוררות הבטון ורטיבויות, מהוות גם מפגע אסתטי וסביבתי, הפוגע ברמת איכות החיים של התושבים ובערך השכונה בכלל והדירות בפרט.

 

התחדשות עירונית – אל תישארו מאחור

לצד ההבנה כי בניינים ישנים אלו מהווים סכנה בטיחותית, יחד עם הפוטנציאל הכלכלי והרווחי הגדול, הן עבור הדיירים והן עבור היזם והעירייה עצמה, החלו לקום פרויקטים שונים של התחדשות עירונית, אשר כשמם, פועלים לחידוש הסביבה הישנה, לבניית תשתיות בטיחותיות ומודרניות והוספת דירות חדשות לבניין.

בין הפרויקטים הנפוצים והפופולאריים של התחדשות העירונית, ניתן למצוא את פרויקט הפינוי בינוי, המלווה בהסכם בין דיירי הבניין הישן, לבין היזם, להריסת הבניין ובנייתו מחדש, כשהדיירים מקבלים לרוב דירות זהות בגודלן לדירות הישנות שהיו ברשותם, כשהקבלן נהנה ממכירת הדירות החדשות שהתווספו לבניין.

 

פינוי בינוי בירושלים

הריסה ובניית הבניין מחדש, נשמעת כמו האפשרות הטובה ביותר, הן עבור הדיירים והן עבור הקבלן עצמו, כשהתהליך נראה יעיל ורווחי ביותר עבור כלל הצדדים. אך בעוד שתהליך פינוי בינוי זהה כמעט לכל הערים, כשמדובר בירושלים, נראה כי מדובר בתהליך מעט מורכב יותר.

אמנם תהליך פינוי בינוי נועד להרוס את הקיים ולבנות את החדש, אך פרויקט פינוי בינוי בירושלים חייב להתחשב במתווה העיר ההיסטורי והמיוחד, המהווה מאפיין חשוב של עיר הבירה ואף סממן קדוש עבור אוכלוסיות רבות בעולם והיהודים בפרט.

 

אז כיצד ניתן לבצע פינוי בינוי בירושלים?

כשמדובר בדירה שלנו, ובמיוחד בתהליך של הריסה ובנייה מחדש, הרי שאין מקום לפשרות ועלינו לבחור את היזם המקצועי והמהימן ביותר, על אחת כמה וכמה כשמדובר בעיר בעלת תוואי בנייה מיוחד והיסטורי. לפיכך, פרויקט פינוי בינוי בירושלים מתחיל מבחירת חברות מומחיות ומורשות בענף.

לאחר בדיקת השטח על ידי חברות הבנייה המקצועיות, מבוצע תהליך פינוי הדיירים, למגורים זמניים, במימון מלא של היזם. כך, ניתן לפעול להריסה בטוחה ומבוקרת של הבניין הישן, ובניית בניין חדש, בעל יסודות ותשתיות מתקדמות וחדשניות, כמו גם מפרט טכני עשיר.

לכן, אם אתם גרים באזור ישן בירושלים, אין סיבה שתמשיכו לסבול ולא תצטרפו להצלחה של פרויקטים רבים שכבר בוצעו בירושלים והביאו ירושלמים רבים לרווחה כלכלית ועלייה ניכרת באיכות החיים.

 

פועלים

אולי תאהבו גם את

קוביה
מה היא אונקיית זהב?

כשזה מגיע למתכות יקרות כמו זהב, השאלה כמה שווה אונקיה היא תמיד בראש מעיינינו. אחרי הכל, אונקיות הן יחידת המדידה הסטנדרטית עבור אלמנטים מסוג זה.

קרא עוד »
מטבעה
כיצד מחשבים מס לביטקוין?

שמעתם על המטבע הקריפטוגרפי ביטקוין? מהפכת המטבעות הקריפטוגרפים, או כפי שאנשים רבים נוטים לכנות אותם, מטבעות וירטואליים או מטבעות דיגיטליים, הגיעה כבר מזמן לישראל. ישראלים

קרא עוד »
אמן חושים מומלץ
איך נבחר אמן חושים?

אם אתם מתכננים אמן חושים לאירוע שלכם, הגעתם למקום הנכון. יש לנו את כל מה שאתה צריך לדעת על בחירת אמן האשליות המושלם למסיבה שלך.

קרא עוד »