היתרונות הרבים של ייעוץ משכנתא מקצועי

להתמודד מול הבנק, לנסות לקיים איתו משא ומתן ולדאוג לכך שהתנאים שלנו למשכנתא יהיו הכי טובים זה לא באמת דבר פשוט. יש אומנם אנשים שיכולים להרגיש טוב יותר בסיטואציה הזאת אך עובדה היא שרוב העם לא ממש יודע מה לעשות ברגעים כאלה. אנחנו לא מספיק בקיאים בכל עולם המושגים של המשכנתאות, במסלולים השונים שקיימים ובריביות שעלינו לשלם, מה שמעורר את השאלה  – האם לא כדאי יהיה לקחת עזרה מקצועית? המומחים של שקוף ישמחו לעמוד לשירותכם.

חשוב שתבינו, אם גם אתם רוצים לקחת משכנתא מהבנק כדי לקנות דירה, שמדובר על הלוואה מאוד גדולה שתלווה אתכם אחר כך לאורך שנים רבות. לכן לא כדאי לקחת משכנתא בצורה שרירותית אלא מומלץ לבדוק כל מה שצריך כדי לבחור במסלול המושלם עבורכם וזו הסיבה שבגללה לא כדאי לוותר על ייעוץ משכנתא.

 

 

איך תדעו שבחרתם ביועץ מתאים?

ייעוץ משכנתא זה מסוג אותם הדברים שאומנם כל אחד שעשה קורס בתחום יכול להעניק לכם, אך לא מכל אדם תרצו לקבל שירות כזה. לכן יש לבדוק כמה שיותר לעומק את השאלה מי היועץ שאליו אתם פונים, מה הניסיון שלו ומה הרקע שלו בתחום. האם הוא באמת מגיע עם ניסיון? עם ידע? ועם כמה שיותר ממליצים? האם בעבר הוא עבד בתור יועץ משכנתא בבנק? או שאולי בהשכלה שלו הוא כלכלן? רואה חשבון? או אדם שמגיע עם ידע אחר בתחום הכספים? אתם עומדים להפקיד בידי יועץ המשכנתאות שלכם אחריות רבה ולכן חשוב שתרגישו שאתם יכולים לסמוך עליו בעיניים עצומות.

 

בררו היטב מראש כמה הייעוץ הזה הולך לעלות לכם

אי אפשר לדבר על ייעוץ משכנתא ולא להזכיר את העלויות, כי כל בר דעת מבין שאם מישהו טורח לתת לכם ייעוץ כזה, זה  גם אומר שהוא ירצה משהו בתמורה. למעשה יש היום יועצי משכנתאות שגובים עמלות מאוד גבוהות עבור השירות שהם מעניקים ללקוחותיהם ולכן חשוב לדבר על הדברים מראש.

אומנם זה נכון שהשירות הזה יוכל לחסוך לכם לא מעט כסף בעתיד על כל הריביות שתשלמו במסגרת החזרי המשכנתא, אך האם זה אומר שהייעוץ חייב להיות יקר? לא תמיד זה המצב. לכן כדאי שתבדקו מראש מול כמה וכמה יועצי משכנתאות על איזה מחירים מדובר כי לא תמיד המחיר הגבוה ביותר מעיד על ייעוץ מקצועי יותר. אפשר, ואפילו כדאי, לעשות סקר שוק בנושא ורק כך לקבל את ההחלטה הנכונה לכם.

בשיתוף: https://hair-transplantation-turkey.co.il

 

 

אולי תאהבו גם את

משכנתא
מהי משכנתא צמודת אגח

מהי משכנתא צמודת אגח? הלוואת המשכנתא היא עניין מורכב. כמו בכל צעד בחיים, גם בלקיחת משכנתא חשוב לנו להבין – אילו אפשרויות עומדות בפנינו? על

קרא עוד »
מחזיק מפתחות של בית
משכנתא למסורבים מה עושים?

בעוד שחלומו הנכסף של כל אדם כמעט הוא רכישת נכס למטרת מגורים, לפעמים הדרך עד הנכס מפותלת ורוויה בקשיים. לא פעם, אנשים מסורבים לקבל משכנתאות

קרא עוד »