שירותי הובלות – עשה ועל תעשה

בחירה נכונה של שירות הובלות אינה עניין של מה בכך. עם זאת, קיימים כללים שהקפדה עליהם תוכל להבטיח לכם שתקבלו את השירות המקצועי, המשתלם והאמין ביותר. שירות הובלות חייב להתבצע על ידי חברה מקצועית ואמינה. קודם כל, המקצועיות של חברת הובלות משפיעה באופן ישיר ודרמטי על המעבר. בין אם עוברים דירה או משרד, חברת הובלות חייבת להיות מקצועית כדי שנוכל לסמוך עליה. אם החברה לא מספיק מקצועית ואמינה, זה יכול לבוא לידי ביטוי בעיכוב של כל ההובלה, בפגיעה חמורה בציוד ובנזקים בלתי הפיכים לרכוש האישי.

שנית, בחירת חברת הובלות היא משימה קשה גם כי קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים בין נותני השירותים. אז מצד אחד, כולנו רוצים לשלם פחות ולקבל יותר. מצד שני, דווקא מחיר נמוך מדי צריך להדליק נורה אדומה. בשביל לפתור את הבעיה, מתמקדים בכללי מפתח וכך יודעים איך פונים לחברת הובלות מקצועית ואמינה.

 

עשה: המלצות, השוואת מחירים וחתימה על מסמכים

החדשות הטובות הן שאפשר להגדיל משמעותית את הסיכוי לבחירת חברת הובלות מקצועית, אם משתמשים בהמלצות אובייקטיביות. המלצות כאלה אפשר לקבל דרך חברים, קרובים ובני משפחה או מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. באמצעות המלצות, ניתן לדעת מה הייתה החוויה של אנשים אחרים ולהסיק מתוכה לגבי אמון בחברות הובלה מסוימות לעומת אחרות.

עוד כלל חשוב הוא לא להתעצל ולבצע השוואת מחירים. כך יודעים איזה מחיר נמוך משמעותית ביחס למקובל בענף, או לחילופין איזו חברת הובלות מנסה לנצל אותנו בגלל שפנינו אליה ברגע האחרון. את השוואת המחירים ניתן לבצע ישירות מול 2-3 חברות הובלה שונות, או גם כן באמצעות האינטרנט.

בנוסף, חשוב מאוד לשמור על הכלל של חתימה על מסמכים – לרבות חוזה עבודה מול חברת הובלות, פוליסת ביטוח והתחייבות לעמידה בלוח זמנים. אם חברת ההובלות לא מסכימה להתחייב לזה, עדיף לחפש גורם מקצועי אחר.

 

אל תעשה: ספונטניות וחוסר תיאום ציפיות

הצד השני של המטבע מתאר את כל הדברים שאותם לא כדאי לעשות אם רוצים להשתמש בשירותי הובלות מקצועיים. קודם כל, עדיף להימנע מכל ניסיון לתאם שירותי הובלות בצורה ספונטנית מדי. אמנם לא תמיד אפשר לדעת מה יוליד יום, אבל בדרך כלל לחץ של הרגע האחרון מגדיל את הסיכוי לעשות טעויות.

לבסוף, מאוד חשוב להשקיע בתיאום ציפיות. כאן הטעות הנפוצה היא לסמוך על חברת ההובלות בעיניים עצומות, אך בלי לעדכן אותה מראש לגבי סדר עדיפויות. אם לא רוצים לגלות את הטעות מאוחר מדי, רצוי להקפיד על תיאום ציפיות מלא: האם ההובלה כוללת אריזה, איפה יש חניה בנקודת המוצא או בכתובת היעד, האם יש צורך במנוף, כמה ארגזים וקרטונים יהיו, האם יש מעלית, מהן שעות ההובלה ועוד.

 

משאית הובלות

אולי תאהבו גם את

חשיבות החליפה בפגישה עסקית

הנראות שלך, כבעל עסק היא משמעותית מאוד לתדמית שלך ולרושם הראשוני שאתה מעניק. הרושם הראשוני לרוב נוצר בשניות הראשונות והוא מהותי להרבה אנשים, שפעמים רבות

קרא עוד »