ממה מורכבת פרמיית ביטוח רכב

בשעה טובה קניתם רכב חדש ואתם רוצים לעשות לו ביטוח? אם כך, טבעי שתרצו להבין מהם הגורמים שבאמת ישפיעו על עלות הפוליסה שיציעו לכם. מוטרדים? מחפשים את כל התשובות במקום אחד? עיינו במאמר שלפניכם והדברים יתבהרו לכם.

הגורמים המשפיעים על מחיר הפוליסה

תמיד רציתם לדעת איך יכול להיות שאתם משלמים על ביטוח חובה סכום מסוים ואילו אחרים משלמים פחות, או אולי יותר? אם כך, כדאי שתדעו שכמו שקורה לגבי כל ביטוח אחר, גם כאשר מדברים על ביטוח רכב אנחנו רואים שיש מספר פרטים שיכולים להשפיע. לדוגמא: בן כמה הרכב? האם מדובר על רכב חדש? ובן כמה הנהג? האם הנהג הוא נהג צעיר, חדש או שיש לו כל הגדרה אחרת? בנוסף, לא אחת קורה שכאשר מדברים על פרמיית ביטוח הרכב עוד פרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר זה למעשה העבר הביטוחי של המבוטח. האם הוא היה מעורב בתאונות דרכים? לכן ברור איך יכול להיות שאדם מסוים ישלם X על הביטוח ואילו שכנו ישלם יותר או פחות.

בחירת הפוליסה היא חלק בלתי נפרד מהתכנון הפיננסי שלכם, עליו ניתן למצוא את כל המידע באתר: http://www.haimnatan.com

החשיבות של בחירת חברת ביטוח טובה

כמובן שיש עוד פרמטר שאתם חייבים להתייחס אליו כאשר אתם רוצים לעשות ביטוח רכב, וזו השאלה – לאיזו סוכנות ביטוח אתם פונים? בדיוק כפי שלא הייתם רוצים לעשות טיפול בציפורן חודרנית בכל קליניקה, כך גם לא כדאי להיות מבוטחים אצל כל חברת ביטוח. משמעות הדברים היא שכדאי שתבררו עוד היום:

  • האם מדובר על סוכנות ביטוח וותיקה?
  • האם זו סוכנות ביטוח שיש לה הרבה לקוחות?
  • האם המחירים נוחים לעומת המחירים הממוצעים בשוק?
  • האם הביטוח שאתם עושים כולל הכול?

כמובן שהמחיר הוא פונקציה חשובה, אך חשוב לא פחות להבטיח שאתם פונים אל חברה שבאמת תיתן לכם את מה שמגיע לכם. כולנו מכירים את הסיפורים על אותן חברות ביטוח שברגע האמת עושות הכול כדי לא לפצות את הלקוחות ולכן בהחלט עדיף להימנע מבחירת חברת ביטוח שכזו.

ציוני הגולשים – שווה להעיף בהם מבט

יש לכם היום התלבטות בין ארבע חברות ביטוח שונות שיכולות לתת לכם פוליסה, פחות או יותר, באותו מחיר? אם כך, אנחנו יכולים להבין את הדילמה שלכם ואין ספק שהדרך הנכונה לבחור את חברת הביטוח בשלב הזה היא לבדוק על מי כולם ממליצים. הימים שבהם כל המשפחה הייתה מבוטחת אצל אותו סוכן ביטוח עברו חלפו להם, שכן היום ניתן למצוא המלצות על סוכנויות ביטוח שונות גם אונליין. למעשה, מעבר להמלצות הרגילות אתם יכולים לראות גם את הציונים שהגולשים נותנים לכל סוכנות ביטוח באשר היא. שווה להתעמק בכך שכן ציון גבוה מעיד בסופו של דבר על שביעות רצון הלקוחות, מה שמבטיח שגם אתם תצאו מרוצים אם תבחרו באותה חברת ביטוח.

אולי תאהבו גם את

מטבעות בית
מתי זה משתלם לעשות ביטוח דירה?

הדירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר עבורנו, כלכלית ומנטלית. בדירה שלנו אנו מאחסנים מגוון חפצים ורהיטים יקרים לרבות: מחשבים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות ועוד. על

קרא עוד »