נדל"ן זה הכסף הגדול – 3 אפשרויות להשקעה אטרקטיביות

נדל"ן היא אחת ההשקעות הכי מניבות ואף הכי בטוחות שקיימות. לטווח רחוק, ישנה תשואה מדהימה כאשר משקיעים במקום נכון, עם פוטנציאל מתאים ובאופן חכם. לכן, אם חפצה נפשכם בראש שקט ורווח נהדר, נדל"ן זו ללא ספק ההשקעה הנכונה – אך היכן כדאי להשקיע?

 

סוג הנכס

ישנם סוגים מגוונים של נכסים להשקעה, החל מבתי מגורים, משרדים, מרלו"גים – מרכזי לוגיסטיקה ועוד רבים. סוג הנכס תלוי בין היתר בתקציב העומד לרשותכם להשקעה, ובמטרות ההשקעה שלכם אותם אתם שואפים להשיג. במידה ואתם רוצים לקבל תשואה יפה, אך גם למשל לגור בעתיד בנכס בו אתם משקיעים כיום, עדיף לבחור בדירת מגורים.

עם זאת, אם תרצו ראש שקט, תשואה טובה ואף תשלום חודשי, ככל הנראה כדאי לבחור בנכס עסקי, שתוכלו לרכוש, ולהמתין לרווח מעולה שייזקף לזכותכם כאשר תמכרו את הנכס, וכן להנות משכירות חודשית של הנכס, למשל מרלו"ג להשכרה או משרד, שבדרך כלל נשכרים לשנים ארוכות של פעילות עסקית המעניקות לכם ראש שקט ושוכרים קבועים.

 

  • שכירות המשלמת את חשבון השכירות שלכם

יש לציין כי ניתן, בייחוד בתור עסק, להשקיע ברכישת נכס העומד בתקציב שיש ברשותכם ולהשכירו לאחרים, בעוד אתם כעסק משכירים את מקום הפעילות שלכם, ומשלמים את דמי השכירות שלכם באמצעות הכנסותיכם מהנכס הקיים.

סיטואציה זו מתאימה למי שאינו מחזיק בסכום המספק כדי לרכוש את הנכס המתאים לו, אך רוצה להשקיע סכום מסוים במקום (למשל, קטן יותר, או במיקום פחות אטרקטיבי), להעמידו להשכרה ובזמן שערך הנכס עולה בינתיים, להנות מהתשואה החודשית – למשל לצורך תשלום דמי השכירות הנוכחיים כאמור.

לדוגמא, ניתן לשים ידכם על מרלו"ג להשכרה, לאחר שהשקעתם בקניית משרד שעמד בתקציבכם, והינכן משכירים אותו בסכום המכסה מחצית מהשכרת המלו"ג שנדרש עבורכם.

 

  • משרדים

כיוון שמדובר בהשקעה בנדל"ן, המהווה עניין יקר לכל הדעות, ניתן להשקיע בנכס קטן וצנוע יותר מדירה או בית, שיאפשר לכם להנות מאותם היתרונות – ערך עולה על פני השנים וכן תשואה חודשים משכירות בנכס. כך למשל, ניתן לרכוש משרדים. בבואכם להתעניין לגבי משרד או נכס אחר, הקפידו לבחור בחברת בינוי אמינה וותיקה, כדי למנוע סיכונים מיותרים בהשקעתכם – דוגמת חברת גב-ים נדלן מניב הפועלת כבר 90 שנים באופן יציב.

 

  • נכסים בחו"ל

בחו"ל ניתן לרכוש נכסים במחירים פחותים מן הארץ, והשקעה זו תתאים לאנשי העולם הגדול שלא עומד ברשותם תקציב מספק לרכישת נכס אטרקטיבי בארץ. בהשקעה מסוג זה, הקפידו להשקיע במקום שיהיה לכם קל להתנהל בו מבחינת שפה, מדיניות והתייעצו עם עורכי דין ויועצי נדל"ן על מנת לוודא שאתם הולכים על בטוח.

 

סיכום

ישנן כמה אופציות אטרקטיביות להשקעה בנדל"ן, וכל מה שנותר לעשות זה לבחור מהי האופציה המתאימה עבורכם. בין אם מדובר בהשקעה שלכם כאנשים פרטיים או כחברות, נדל"ן היא השקעה בטוחה ומשתלמת – אך הקפידו לעשותה בחוכמה ובזהירות.

נדל"ן הוא הכסף הגדול אפשרויות השקעה אטרקטיביות

אולי תאהבו גם את

לשפר נכס בחוכמה
איך משביחים נכס בחוכמה?

השבחת נכס היא אחת הפעולות הנדל״ניות החכמות והטובות ביותר שאפשר לעשות. אם אתם משקיעים בשוק הנדל״ן או שוקלים להכנס לתחום – נהדר! חשוב מאד שתכירו

קרא עוד »
משרדים למכירה
קניית משרד: בעד ונגד

קניית משרד היא דבר משתם. אך לא תמיד זה כך. כאן ריכזנו עבורכם את היתרונות והחסרונות המלווים רכישת משרד. חשוב לבחון כל מקרה לגופו ולדעת

קרא עוד »