כל מה שרציתם לדעת על מחירי גריל גז

חושבים לקנות גריל גז אבל לא יודעים כמה יכול לעלות לכם התענוג. כאשר אתם שואלים את השאלה, כמה עולה גריל גז? אתם צריכים לשאול, מה השימוש שלכם בגריל? ולפי זה תקבלו את התשובה. במאמר הזה אעשה לכם קצת סדר במחירים של גרילים לפי הצרכים המשתנים שלכם.

 

גרילים ניידים שטובים גם לטיולים וגם למרפסת קטנה.

אם אתם רוצים לקחת את הגריל שלכם לטיול זה טוב. אם אתם רוצים לעצור את הרכב ליד גבעה לעלות עליה את המנגל כדי ביחד עם האוהל ולהכין את הבשר לאור השקיעה ולשים את הפינז'ן של הקפה עם הזריחה, מומלץ לכם לקחת את  גריל גז WEBER Q1200IL ירוק במחיר של 1,299 ש"ח.

אם אתם רוצים לקחת את הרכב עם המשפחה ולעצור בפארק ולהוריד את הגריל לעשות על האש, ההמלצה היא ללכת על  גריל גז Q2200 WEBER שחור כולל עגלה מתקפלת שמחירו הוא 2099 ש"ח. הגריל מתקפל יפה לתוך הרכב ואפשר להרכיב אותו ממש בקלות. הגריל מגיע עם גלגלים חזקים שאפשר ללכת איתם כמעט בכל שטח וגם יש אפשרות לנעול אותם, כדי שהגריל לא יזוז.

כל הגרילים של וובר הם גם בגודל המתאים למרפסת. היתרון הגדול של גריל גז על מנגל פחם הוא שגריל גז לא עושה הרבה עשן ואין בעיה להשתמש בו בבניין משותף בלי להפריע לשכנים עם העשן.

גרילים נייחים מיועדים לחצר בית או לגג בניין.

בשאלת גרילים לחצר צריך לשאול כמובן כמה גדולה החצר ולמספר אנשים אתם רוצים לבשל. אם יש לכם חצר קטנה עד בינונית ואתם מבשלים באופן קבוע למשפחה הקטנה שלכם או קצת לסבים ולאחים, מומלץ לקנות SPIRIT EFT-210IL במחיר של 3,200 ₪.

אם יש לכם חתיכת חצר ואתם מארחים הרבה אנשים ואוהבים לעשות הרבה בשר בזמן קצר, ההמלצה שלי לכם היא לקנות את גריל גז שחור  GENESIS II E310IL במחיר 4,699 ש"ח. אל תתפשרו על גריל קטן יותר, סתם תצטרכו לעשות הרבה נגלות של בשר, ואז הנגלה הראשונה תהיה כבר קרח עד שהנגלה האחרונה תיצלה.

הגרילים הגדולים שמיועדים למי שרוצה להתמקצע בצליית בשר.

הסוג הראשון הוא גריל גז GENESIS II S-435IL שמגיע עם כירת גז שמשדרגת לכם את חווית הבישול וחוסכת מכם להיכנס לתוך הבית כדי להכין מאכלים שצריכים מחבטות וסירים כגון צ'יפס ואורז.  הדגם עולה כ-8,999 ש"ח.

לחווית הבישול האולטימטיבית, שאין לה תחליף, ובה תוכלו להכין ארוחת מלכים לצבא שלם של אורחים אני ממליץ לכם בחום הרב של הגריל לקנות את  גריל גז  .WEBER SUMMIT S – 670IL תענוג הבישול יעלה לכם 16,900 ש"ח, אבל זה שווה כל שקל.

עד כאן מאמר על השוואת מחירים של גריל גז, לפי השימוש שלכם. אנו תמיד שמחים לעזור לכם בכל דבר שרק תצטרכו.

מעוניינים להשיך לקרוא על קניית רהיטים בצורה חכמה לחצו כאן

אולי תאהבו גם את