מה זה הר הביטוח ומדוע כדאי לכם להכיר אותו?

שמעתם על לא מעט אנשים לאחרונה שעשו שינויים רבים בביטוחים הפרטיים שלהם? שהעמיקו בדקו וגילו שמזה שנים רבות הם משלמים על סעיפים כפולים ומכופלים בפוליסות הביטוח השונות? אם כך, כדאי שתדעו שהיום גם אתם יכולים לעשות את כל הבדיקות והבירורים הנדרשים בנושא הזה, והאמת היא, שתוכלו לעשות זאת הרבה יותר בקלות ממה שנדמה לכם. אומנם זה נכון שבעבר אחת מהמשימות המורכבות ביותר של כל אדם הייתה להבין על מה הוא משלם לחברת הביטוח שלו, אך היום זה כבר לא כך. היום, בעזרת הר הביטוח תוכלו לברר כל מה שדרוש לכם תוך ימים ספורים ובהתאם לנתונים שיציגו בפניכם תוכלו להחליט מה אתם עושים. האם תרצו להמשיך ולתרום לחברת הביטוח שלכם כספים מיותרים? או שאולי תרצו דווקא להפסיק לשלם ביטוחים כפולים ותתחילו לחסוך לעצמכם את הכסף הזה לביטוחים איכותיים ויעילים כגון ביטוח נסיעות לחו"ל, או כל דבר אחר.

כיצד זה עובד ואיך יכול להיות שזה שירות כה יעיל

למעשה הר הביטוח זו יוזמה נפלאה שעל כך הרחיב ירון בבלוג הטכנולוגיה שלו, שיכולה לסייע לכל אחד מאיתנו כי מדובר על מערכת שמחוברת להרבה מאוד חברות ביטוח בישראל. בצורה כזאת, על ידי שתעבירו אל הר הביטוח פרטים מועטים כמו שם, שם משפחה ותעודת זהות, ניתן יהיה לעשות עבורכם את כל הבירורים שצריך. זה אומר שאם עד היום נהגתם לשלם פעמיים על אותו ביטוח מבלי שידעתם על כך – מהיום הדברים ישתנו. אתם תקבלו את התוצאות הרבה יותר מהר, הן יהיו מאוד מדויקות ובהתאם לכך תוכלו להחליט מה אתם רוצים לעשות. אומנם לא תוכלו לקבל את הכסף המיותר ששילמתם בצורה רטרואקטיבית, אך תוכלו לעשות שינויים מהיום ולחסוך לא מעט כסף בעתיד.

מה כדאי לעשות עם הכסף שחוסכים על הביטוח?

כל אחד יוכל לבחור לעשות משהו אחר עם התוצאות שהר הביטוח יציג בפניו ולכן אין תשובה אחת נכונה על השאלה הזאת. תוכלו לבחור להפסיק את הביטוח וכך לחסוך כסף, תוכלו להחליט שאתם משנים רק את הסעיפים הכפולים ותוכלו להחליט שאתם עוברים לחברת ביטוח אחרת. בנוסף לכך, תוכלו כמובן לקחת את הכספים הללו שעד היום שילמתם לחברת הביטוח שלכם, ולהפוך אותם לחיסכון לכל מטרה. זה לא באמת הגיוני שתעבדו כל כך הרבה שעות נוספות בחודש ובסופו של דבר הכסף הזה ילך רק למימון חברת הביטוח שלכם. לכן כדאי יהיה לפנות עוד היום אל הר הביטוח ולהתחיל לברר את מצבכם כי בהחלט יכול להיות שתגלו שמדובר על כספים רבים ביותר.

למידע נוסף באתר יבנה נט.

 

אולי תאהבו גם את

מטבעות בית
מתי זה משתלם לעשות ביטוח דירה?

הדירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר עבורנו, כלכלית ומנטלית. בדירה שלנו אנו מאחסנים מגוון חפצים ורהיטים יקרים לרבות: מחשבים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות ועוד. על

קרא עוד »