ליווי מקצועי בסיוע חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ

זקוקים לליווי מקצועי לצורך הגשת תביעה מול חברת הביטוח? באמצעות הצוות המיומן והמקצועי של חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ תוכלו לקבל ליווי לכל אורך התהליך, עד לקבלת הקצבה שלכם. כל הפרטים אודות השירות החדשני, כעת במאמר.

ליווי מקצועי בסיוע חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ לצורך הגשת תביעה ומימוש זכויות

מבוטחים אשר נקלעו למצב שבו הם זקוקים לקבלת קצבה, נאלצים להתמודד עם כוחות גדולים וחזקים במיוחד בדמות חברות הביטוח. חברות הביטוח בישראל זוכות מזה שנים רבות למוניטין רע בשל יחס משפיל למבוטחים, כמו גם הערמת קשיים משמעותיים על מבוטחים בתהליך סיזיפי אשר כולל מילוי אין ספור טפסים, הוכחת אחוזי נכות וכן לעיתים הגשת ערער, בשל קצבה נמוכה או קצבה אשר נדחתה על הסף.

הטענות לדחיית תביעה יכולות להיות רבות, אולם אחת הסיבות הנפוצות ביותר לדחיית תביעה היא אי מילוי נכון של טפסים, לעיתים גם ללא הצהרה מדויקת מצד הבוטח אשר מבטלת למעשה את זכותו לקבלת קצבה. עם זאת, באמצעות חברה מקצועית כמו חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ תוכלו לקבל ליווי צמוד לכל אורך התהליך, כל זאת בזכות צוות מיומן אשר יספק לכם שירות המותאם אליכם, ולצרכים שלכם.

 

מימוש זכויות – הכירו את חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ

אופק המרכז לזכויות בע"מ הוקמה מתוך מטרה לסייע לחולים סיעודיים אשר זקוקים לליווי צמוד, לצורך קבלת הכרה בעבור מצבם הרפואי אל מול חברות הביטוח. מדובר בסיוע אשר ניתן ע"י מיטב המומחים בתחום, כל זאת על מנת לספק לכל חולה סיעודי את המענה המותאם לו, בהתאם לגובה הקצבה אותו הוא צריך לקבל. במהלך השנים ליוותה ומלווה החברה מאות חולים אשר נאלצו להתמודד בהליך בירוקראטי מורכב, אולם באמצעות הצוות המיומן של החברה אשר דוגל בשקיפות מלאה לכל אורך התהליך, הצליחו לקבל את ההכרה בעבור מצבם הרפואי וכן קצבה חודשית קבועה.

זקוקים לליווי? זכרו, אתם לא לבד

כאמור, באמצעות החברה תוכלו לספק לעצמכם או לבני המשפחה סיוע מיידי הנועד להבטיח כי תקבלו הכרה באשר למצבכם, בהתאם לפוליסת הביטוח שלכם ולמצבם הבריאותי הכללי. נציגי החברה ישמחו לעמוד לשרותכם בכל עת, הן באמצעות האתר הרשמי של החברה או באמצעות יצירת קשר עם מרכז השירות אשר זמין לכל פנייה. זכרו, הגשת תביעה אל מול חברת הביטוח איננה חייבת להתבצע לבד, ולכן תוכלו להיות בראש שקט כי אתם מקבלים את הסיוע הטוב ביותר בענף,מחברה מובילה ומומלצת בתחומה אשר הצליחה לעזור למאות חולים ומבוטחים מכל רחבי הארץ.

חברת אופק מדגישה כי היא איננה עוסקת בתחום עריכת דין  ואיננה מתיימרת לעסוק במקצוע עריכת דין וכל טיפולה בלקוחות הינה על צד הפרוצדורלי והטכני בלבד, ועזרה במילוי הטפסים.

אולי תאהבו גם את

מטבעות בית
מתי זה משתלם לעשות ביטוח דירה?

הדירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר עבורנו, כלכלית ומנטלית. בדירה שלנו אנו מאחסנים מגוון חפצים ורהיטים יקרים לרבות: מחשבים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות ועוד. על

קרא עוד »