ייעוץ משכנתא – כל היתרונות שאתם חייבים להכיר

לפנות אל הבנק בתור זוג נשוי שיש לו קצת חסכונות והון עצמי בבקשה לקבל משכנתא זה טוב ויפה, והאמת היא, שלא מעט אנשים עושים זאת. עם זאת, הבעיה היא שרוב האנשים עושים את זה בלי שהם באמת לומדים תחילה את התחום, מה שאומר שהם מגיעים לסוג של משא ומתן מבלי שהם עשו לפני כן שיעורי בית.

משמעות הדברים היא שבסיטואציה כזאת כל הלקוח נמצא אצל פקיד הבנק ואתם חייבים לזכור שלא משנה כמה נחמד הוא יהיה, כי עדיין האינטרס הראשון שלו הוא שהבנק ירוויח. זו הסיבה שבגללה לא כדאי לכם לוותר על שירותי ייעוץ משכנתא, כי למה שלא תגיעו מוכנים ועם הליווי הכי טוב שיש למעמד הזה?

 

 

בחירת היועץ הטוב ביותר

ייעוץ משכנתא זה תחום שיש בו הרבה מאוד מומחים בימינו שישמחו להבין מה דרוש לכם ושירצו לעזור לכם. יש מי שיבטיח גם ללוות אתכם לפגישה האישית בבנק ויש מי שילווה אתכם גם לאורך השנים, במידה ותרצו לעשות מחזור משכנתא או כל מיני שינויים אחרים בהלוואה. לכן, מעבר לכך שכדאי יהיה לבחור יועץ כמה שיותר רציני, מנוסה ומומלץ, חשוב מאוד גם לברר מה כולל השירות שעליו אתם עומדים לשלם. האם היועץ הוא אדם שתוכלו להיעזר בו גם בעוד כמה שנים? או שהוא יסיים את המשימות שלו היום וישכח מכם?

 

על כמה עומדת העמלה על שירותי הייעוץ?

עוד דבר שאנחנו ממליצים לכם לברר זו כמובן שאלת העמלה שתשלמו על שירותי הייעוץ, כי אם יש משהו בטוח, זה שזו לא חובה לשלם מחירים גבוהים מידי. אומנם זה נכון שתמיד ייעוץ משכנתא זו תהיה הוצאה יחסית גדולה, אך גם בתוך התחום הזה יש הבדלים ואפשרויות שונות. לכן כדאי להתעמק בנושא, להבין כמה זה יכול לעלות לכם ולבחור בסופו של דבר את היועץ המתאים לכם גם מהבחינה הזאת. בסופו של דבר, אחרי שתבחרו את המסלול הנכון לכם למשכנתא, אתם תראו שלא תצטערו על כך שקיבלתם ייעוץ מהטובים ביותר בתחום, לסיכום – דברו עם המקצוענים של שקוף משכנתאות – הם ישמחו לעזור לכם.

 

אולי תאהבו גם את

משכנתא
מהי משכנתא צמודת אגח

מהי משכנתא צמודת אגח? הלוואת המשכנתא היא עניין מורכב. כמו בכל צעד בחיים, גם בלקיחת משכנתא חשוב לנו להבין – אילו אפשרויות עומדות בפנינו? על

קרא עוד »
מחזיק מפתחות של בית
משכנתא למסורבים מה עושים?

בעוד שחלומו הנכסף של כל אדם כמעט הוא רכישת נכס למטרת מגורים, לפעמים הדרך עד הנכס מפותלת ורוויה בקשיים. לא פעם, אנשים מסורבים לקבל משכנתאות

קרא עוד »