כך תבטחו את עצמכם בקלות

עשרות אלפי ישראלים מחזיקים היום בכפל ביטוחי, אשר מהווה הוצאה משמעותית וכבדה בעבור כל משק בית בישראל. כיצד ניתן לחסוך בהוצאות הביטוח ולבחור את הביטוח הטוב ביותר? כל מה שרציתם לשאול וחששתם – במאמר הבא.

כפל ביטוחי – בעיה אשר יש לטפל בה בהקדם האפשרי

כפל ביטוחי הוא מצב בו לאותו אדם יש מספר פוליסות ביטוח, בחברות שונות. למעשה, מדובר בהוצאה שנתית אדירה בעבור כמעט כל משק בית בישראל, ועל כן בשנים האחרונות הממונה על הביטוח כמו גם משרד האוצר מנסים לעשות סדר בבלגן ולאפשר לאזרחי מדינת ישראל לאתר היכן יש להם פוליסות ביטוח באמצעות אתר "הר הביטוח".

מאז החל לפעול האתר, עשרות אלפי ישראלים כבר בדקו אך הבעיה המשמעותית ביותר באתר נוגעת לכך שלא ניתן לדעת כמה כסף בדיוק משלמים אודות הפוליסות השונות, אלא יש ליצור קשר עם החברות השונות ומתוכן לבצע השוואת מחירים. אולם, כיום ניתן לקבל הצעות מחיר לטובת ביטוח במחירים הטובים ביותר, באמצעות החברות המובילות בתחום כמו חשבונית לשכיר. מי הן? להלן כל הפרטים.

 

חברת my advice – ביטוח עם יחס אישי

חברת MY ADVICE היא סוכנות ביטוח מובילה וחדשנית בתחומה, אשר מתאימה את מוצרי הביטוח המתאימים ביותר בעבור המבוטח מתוך מגוון המוצרים אשר קיימים כיום בשוק ומהחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי, כל זאת בהתאמה אישית לצרכים ולרקע הרפואי.

למעשה, החברה הקימה מערכת חכמה אשר מאפשרת להתאים את המוצרים הביטוחים הטובים ביותר בשוק ובמחירים הזולים ביותר, תוך שמירה על קשר אישי לכל אורך הדרך, כחלק מערכי החברה אשר חרטה על דגלה להעניק את השירות הטוב ביותר בישראל באופן בלתי אמצעי וללא משוא פנים. על כן, אם ברצונכם להצטרף לאלפי הישראלים אשר השתמשו במערכת וזוכים לקבלת יחס אישי ומקצועי מצוות המומחים של החברה, אנו מזמינים אתכם לפנות במספר 077-2319458.

ביטוח בקלות באמצעות פיקסמן – סוכנות לביטוח

פיקסמן סוכנות לביטוח נחשבת היום לאחת החברות הגדולות והמובילות בשוק הביטוח בישראל, זאת לאור העובדה כי החברה מאפשרת לתכנן את העתיד הפנסיוני בעבור כל מבוטח באופן האיכותי והטוב ביותר, כל זאת בזכות צוות מקצועי אשר בקיא מאוד בתחום הביטוח ויודע להתאים את הכיסויים הטובים ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים כי בחרתם בחברה אשר תלווה אתכם לכל אורך הדרך בשירות אישי ואחד על אחד.

באמצעות פיקסמן ביטוחים תוכלו לרכוש מגוון רחב של ביטוחי חיים וקרנות השלמות, במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל אשר מותאמים בדיוק לצרכים שלכם. על כן, תוכלו לרכוש ביטוח באופן קל ופשוט מחברה מקצועית ומובילה בתחומה אשר תשקף לכם את מצבכם הפניסיוני לכל אורך הדרך, בשקיפות מלאה ובאחראיות מקצועית מהשורה הראשונה. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://fiksman.co.il, השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

אולי תאהבו גם את

מטבעות בית
מתי זה משתלם לעשות ביטוח דירה?

הדירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר עבורנו, כלכלית ומנטלית. בדירה שלנו אנו מאחסנים מגוון חפצים ורהיטים יקרים לרבות: מחשבים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות ועוד. על

קרא עוד »