חשיבות הסכם ממון

כאשר בני זוג מתגרשים, הם עשויים לערוך הסכם ממון לקבוע כיצד יש לחלק נכסים כמו כסף ורכוש. אם שני הצדדים מסכימים, בדרך כלל ניתן להימנע מבית משפט. עם זאת, אם לא ניתן יהיה להסכם, אז בדרך כלל בני הזוג ייאלצו להשתתף בישיבת גישור ואולי להופיע בבית המשפט.

המצב הכלכלי והאישי של כולם שונים זה מזה, ולכן חשוב לפנות לייעוץ משפטי כדי להבטיח שכללת הכל בהסכם שלך ושהוא מחייב כחוק כדי ששני הצדדים יהיו מוגנים.

 

איזה דברים חשובים לכלול בהסכם ממון?

הבנתם אילו נכסים יש לך ואיך אתה מתכוון לחלק אותם עשויה להיראות כמשימה מפחידה, אך ארבע הקטגוריות הללו הן הדברים העיקריים שעליך לחשוב עליהם לכלול בהסכם הכספי שלך: תכונה, כסף, מניות וחיסכון, חוב ופנסיה, ילדים ו / או אחזקת בני זוג.

אם יש לכם ילדים, אזי סדר העדיפויות בצרכים שלהם במסגרת הסכם הממון ורמת תשלומי התחזוקה שהם מקבלים תהיה תלויה בגורמים שונים. כל סיטואציה שונה, ולכן חשוב לחשוב על הנכסים שהבאתם לנישואין ואיך חייכם יהיו לאחר סיום הנישואין.

 

חשוב לתעדף ילדים בכל הסכם הממון שלך

הליך הגירושין יכול להיות לפעמים הליך מכוער ולא נעים, אבל אסור להליך זה להשפיע על הילדים שלכם. חשוב לתעדף את הילדים מעל הכל כדי למנוע מהם להיפגש, ככה תעשו טוב לכל הצדדים.

 

מגיעים להסכמה

באופן כללי, אם הנישואין שלכם מסתיימים טוב ויש לכם קשר טוב עם בן / בת הזוג לשעבר, אז אתם יכולים לבחור להבין כיצד הנכסים שלכם יחולקו בעצמכם וליצור הסכם משלכם באופן עצמאי.

יהיה עליכם להשתמש בבקשת עורך דין בכדי להפוך את ההסכם למחייב מבחינה משפטית, אך בדרך כלל ההסכמה מחוץ לבית המשפט תהיה מהירה יותר וחסכונית יותר.

 

מה קורה אם אינך מצליחים להגיע להסכמה?

אם אינכם מצליחים להגיע להסכמה, יתכן שתצטרכו לפנות לבית המשפט לקבלת צו בית משפט פיננסי, ושופט יחליט כיצד יחולקו נכסיכם.

אם יש צורך לערב את בית המשפט, ייתכן שיהיה עליכם לספק ראיות שהשתתפתם בפגישת גישור כדי לקבוע אם הגישור הוא דרך הולמת לנסות ולפתור בעיות. בתי המשפט תמיד יעדיפו גישור או שיטות אלטרנטיביות אחרות כדי לפתור סוגיות אלה מכיוון שהם יכולים לחסוך זמן וכסף רב.

אם אתם צריכים להשתתף בבית משפט, זה יתקיים על פני מקסימום שלוש דיונים בבית המשפט. בית המשפט ישאף לסיים את ההליך בצורה המהירה והמיטבית ביותר ולכן ישקף את כל האופציות האפשריות העומדות בפניכם.

 

למה להתייעץ עם עורך דין מקצועי ?

עורך דין הסכם ממון יעזור לכל אחד מהצדדים להגיע להסכם האופטימלי והרצוי. עורך דין יעניק לכם שירות בכל סוג של הסכם מממון לרבות הסכמי ממון בטרם הנישואין או פרק ב' בנישואין.

 

 

אולי תאהבו גם את

קניית דירה
הכל על רכישת דירה באילת

אילת, עיר הנופש של ישראל, היא פיסת גן עדן השוכנת לאורך חופי ים סוף. אילת ידועה בחופים המדהימים שלה, בחיי הלילה התוססים ובשמש המאירה לאורך

קרא עוד »
תביעה לאובדן כושר עבודה
מה זה אובדן כושר עבודה

שגרת החיים של רבים מאיתנו כוללת שעות רבות של עבודה, אשר מאפשרות לנו בסופו של דבר להתפרנס בכבוד ולשמור על איכות חיים מיטבית, עבורנו ועבור

קרא עוד »
רשלנות רפואית בסרטן הכבד

הכבד הוא אחד האיברים הפנימיים החשובים בגוף האדם, והוא אחראי על מגוון פונקציות כמו חילוף חומרים, נטרול רעלים, הפקת כימיקלים שנחוצים להליך העיכול וכן הוא

קרא עוד »