האם השקעה בחוקר פרטי היא משתלמת

שירותיו של חוקר פרטי הם רבים ויכולים לסייע לכם בין אם באיתור כתובות ובין אם בהליך משפטי. המאמר יבדוק האם ההשקעה בחוקר פרטי לצרכים השונים משתלמת וכיצד.

 

האם חוקר פרטי משתלם כלכלית?

העלות של חוקר פרטי נקבעת בהתאם לסוג החקירה, העזרים, הזמן והמקום שלה. אך ידוע שחקירה פרטית אינה זולה. בדיוק כמו שרופא פרטי אינו ענין זול. החוקר הפרטי הוא מומחה בתחומו, מנוסה ובעל אביזרי מעקב מתקדמים ושיטות אסטרטגיות מתוחכמות. כל אלו שווים כסף. השאלה היא האם התוצאות יהיו רווחיות והאם הרווח של הלקוחות הוא רק כלכלי. אם ניקח לדוגמה חשיפת מעילה של עובד באמצעות חוקר פרטי, על כל שקל שהשקענו נרוויח הרבה יותר כיוון שהמעילה נתגלתה. כאשר אנחנו נמצאים בהליך משפטי אך אין לנו מספיק ראיות לתביעה ואנחנו בטוחים בצדקתנו, החקירה תשתלם לנו כיוון שהשופט יזקוף לטובתנו פיצוי כספי.

 

באלו מקרים חקירה פרטית משתלמת?

כאשר החוקר הפרטי עובד בצורה מקצועית ומגיע לתוצאות טובות בכל סוג של חקירה, זה משתלם לנו מבחינה כספית. למשל, משרד חקירות מומלץ בתל אביב מעניק שירות איתור כתובת שיכול להשתלם כלכלית. לדוגמה: החוקר הפרטי מאתר לנו כתובת של אדם החייב לנו כסף או אדם שרימה אותנו ונעלם. האיתור שלו משתלם כי יהיה ניתן לתבוע את מה שמגיע לנו. לא חסרים נוכלים בארץ שמוכרים לנו מוצרים ונעלמים לפני שאנו מקבלים אותם או כאלו שגונבים ומועלים באמון שלנו. ברגע שיש ראיות מוצקות אנו נזכה בסכומי כסף גדולים ולכן יש חשיבות להשכרת החוקר הפרטי. גם בענייני גירושין חקירה פרטית משתלמת. איסוף הראיות של החוקר יכול להשפיע על תיק הגירושין באופן כלכלי. לדוגמה: חוקר פרטי יכול לגלות נכסים שאחד הצדדים הסתיר ולא היו ידועים לצד השני.

 

דברים שחשוב לדעת, כי ידע הוא כוח

החוקר הפרטי אינו משתלם לנו רק כלכלית. הידע שלנו שווה כוח. כשאנחנו יודעים דברים שקורים בחיינו יש לנו יותר שליטה עליהם. אם זה בנישואין ואם בעבודה, חשוב לדעת את האמת כשיש לנו חשדות לגבי הזולת. למשל הדאגה לבני נוער. ישנם הורים ששוכרים מעקב פרטי אך הילדים שלהם כדי לקבל שקט נפשי ולאו דווקא בשל רווח כלכלי. הם עושים זאת מתוך דאגה לילדיהם. דוגמא נוספת היא משכירי הדירות. אנשים שהשקיעו את מיטב כספם בדירה ומעוניינים להשכיר אותה, אך לא לכל אחד, מעוניינים לדעת מה טיבם של השוכרים. האם יש להם עבר פלילי, האם הם אנשים הגונים וכד'. גם אישה שרוצה לדעת אם בעלה בוגד בה כיוון שעלו אצלה חשדות והיא חייבת לדעת כדי להחליט אם להמשיך את הקשר או לא, בעיקר כשמדובר במשפחה עם ילדים. כל אלו ועוד משתלמים לנו לא רק מבחינה כלכלית ולכן יש סיבות נוספות לשכירת שירותו של החוקר פרטי.

 

 

אולי תאהבו גם את