הר הביטוח – אל תהססו לפנות אליו

אם גם לכם יצא לדבר עם מכרים, קרובים ואולי גם עם קולגות מהעבודה על ביטוחים, אתם בוודאי מודעים לכך שהרבה אנשים עושים אינספור ביטוחים. הרעיון ברור ופשוט: אנשים מאמינים שככל שיהיו להם יותר ביטוחים כך הם יהיו יותר מוגנים. אומנם איש לא רוצה לדמיין את הסיטואציה הנוראית שבה הוא חולה במחלה קשה שיש לה תרופה יקרה אשר אינה נמצאת בסל התרופות, אך כבר היו דברים מעולם.

לכן, ההיגיון אומר שאם אנחנו יכולים להגן על עצמנו גם ממצב כזה על ידי מוצר ביטוחי מסוים – כדאי שנעשה זאת. הבעיה שלא כולם מודעים לה היא שחברות הביטוח, לצערנו הרב, הרבה פעמים מנצלות את זה לטובתן. זה אומר שהן שולחות אלינו את הנציגים שלהן שמטרתם לשכנע אותנו לקנות עוד ועוד מוצרים ביטוחיים שונים.

זה מה שמוביל לכך שאחוזים ניכרים באוכלוסייה למעשה מחזיקים אינספור פוליסות שונות אשר כוללות הרבה מצבים וביטוחים, אך הבעיה היא, שחלק מהביטוחים כלל לא נחוצים. יתרה מכך, לא אחת קורה שאדם משלם בצורה כפולה על אותו ביטוח בדיוק, מה שמוביל להפסד כלכלי מאוד גדול בכל שנה. אם זה נשמע לכם מוכר ואם גם אתם חושבים שזה המצב אצלכם – מדוע שלא תעשו משהו בנידון?

כך תבררו איזה ביטוחים יש לכם

אם גם אתם שייכים לאותם האנשים שלא לגמרי יודעים איזה ביטוחים בכלל יש להם ואם גם אתם לא יודעים איך תוכלו להתחיל לעשות סדר בדברים, דעו שאתם לא לבד. הרבה אנשים נמצאים במצב שלכם וכמובן שרבים מאיתנו בכלל מתעצלים לפנות אל חברות הביטוח. זה הרי ברור שחברות הביטוח, כחלק מאופן הפעולה שלהן, תעשנה הכול כדי לא לתת לנו את המידע הרלוונטי והחשוב.

לכן עולה השאלה: מה בכל זאת עושים? והאם נגזר עלינו לשלם על ביטוחים מיותרים עוד הרבה שנים? התשובה היא לא, והדרך להתחיל לעשות סדר בדברים היא לפנות אל הר הביטוח. הגוף הזה יעשה עבורכם תוך זמן קצר מאוד את כל הבירורים שצריך כי הוא פועל ישירות מול חברות הביטוח השונות. לכן כדאי לפנות עוד היום אל הר הביטוח ולהזמין דו"ח מפורט, כי רק בצורה כזאת תבינו לאיפה הולך כל הכסף שאתם משלמים במהלך השנה.

 

לא את כל הביטוחים אתם חייבים להמשיך

כאשר תקבלו את הדוח של הר הביטוח תוכלו לבחור מה אתם עושים בנידון. יש אפשרות כמובן להמשיך באותה הדרך, כלומר, לשלם על אותם ביטוחים, גם אם חלק מהם כפולים, מתוך האמונה שעדיף לשלם יותר מאשר להגיע למצב שאין לכם ביטוח. מצד שני, אחרי שמקבלים מהר הביטוח את כל המידע אפשר גם לשבת ולעשות סדר בדברים. בצורה כזאת תוכלו לוותר על חלק מהביטוחים ואין ספק שתוכלו להתחיל לחסוך כך לא מעט כסף בשנה.

אולי תאהבו גם את

מטבעות בית
מתי זה משתלם לעשות ביטוח דירה?

הדירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר עבורנו, כלכלית ומנטלית. בדירה שלנו אנו מאחסנים מגוון חפצים ורהיטים יקרים לרבות: מחשבים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות ועוד. על

קרא עוד »