גיוס כספים לעמותות בקלות

על מנת לקדם את העמותה בצורה הטובה ביותר יש לבצע שתי פעולות מרכזיות: קול קורא וגיוס כספים. כיצד מבצעים זאת? להלן כל הפרטים.

 

עמותה – שורה של פעולות שיש לעשות על מנת לקדם

מדינת ישראל היא אחת המדינות בהן יש הכי הרבה עמותות, זאת לאור היזמות הרבה של אזרחים בתחום רבים, בין אם מדובר בתחום הרווחה, הבריאות, הביטחון ועוד. על מנת לקדם את העמותה וזאת על מנת שהיא תוכל לפעול, יש חשיבות רבה לביצוע של פעולות שונות וזאת כדי להגביר את המודעות לעמותה.

דרך מצוינת לבצע זאת היא באמצעות הוצאה של קול קורא, אשר נחשב לאחד הכלים הפופולריים ביותר בעבור בעלי עמותות למקד את החיפוש שלהם אודות אנשים אשר יספקו שירותים לעמותה, וזאת בהגדרה מדויקת של הצרכים כמו גם הכישורים הנדרשים. על אף כי רבים סבורים כי החשיפה לקולות קוראים היא מינימלית ביותר, מדובר בטעות וזאת משום שעמותות רבות אשר השתמשו בשירות הזה הצליחו להגדיל את החשיפה שלהם כמו גם לשכור לשירותי החברה את בעלי המקצוע הטובים ביותר אשר מותאמים בדיוק לצרכים של העמותה, כאשר בנקודה זו חשוב לציין כי קולות קוראים הם גם דרך מצוינת לקבל מימון בעבור הפעלת העמותה, כפי שנציין כעת.

 

גיוס כספים – מודעות הולכת וגוברת

בשנים האחרונות אנו עדים לכך שגיוס כספים המוני אשר מתבצע ע"י עמותות מאפשר להן לקבל מימון בעבור פעילות העמותה, בעיקר כאשר מדובר בעמותות אשר הן מלכ"ר. גיוס כספים היא פעולה מורכבת ביותר, זאת משום שכיום רוב העמותות מבצעות גיוס כספים הן מתורמים פרטיים והן מהקהל הרחב, ועל כן על מנת לבצע את גיוס הכספים בצורה האפקטיבית והטובה ביותר ישנה חשיבות לפנייה לחברה אשר מתמחה בתחום, זאת כדי שהיא תוכל לסייע בגיוס הכספים תוך ניהול מקצועי של התורמים באופן ממחושב ושקוף.

חברה כזו היא חברת Atlas אשר מאז הקמתה עזרה למגוון רחב של עמותות בגיוס הכספים, זאת לאור העובדה כי החברה מחזיקה במאגר מימון מהגדולים בישראל אשר מאפשר לכל עמותה לקבל את הכספים לו היא זקוקה באופן מידי.  בנוסף, החברה מעדכנת את העמותות לגבי קולות קוראים כמו גם מכרזים ממשלתיים אשר מעניקים תמיכה כספית לעמותות, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו את התמיכה המקצועית הטובה ביותר מצוות המידענים של החברה אשר הוא מהשורה הראשונה בתחום ובעל ניסיון רב בנושא של גיוס כספים כמו גם תמיכה החל משלב הגיוס ועד לקבלת התרומות.

 

מחפשים לגייס כספים? Atlas כאן לעזרתכם

כאמור, חזרת Atlas נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום, וזאת לאור ניסיונה הרבה בטיפול במקרים דומים. אם ברצונכם לקבל מידע נוסף, צרו קשר במספר 08-6766606 או השאירו פרטים באתר ליצירת קשר ותיאום פגישה ראשונית.

אולי תאהבו גם את