מה עדיף ביטוח נסיעות תמידי או חד פעמי

אתם נוסעים לחו"ל ורוצים לעשות ביטוח? מתלבטים באיזה סוג של ביטוח נסיעות כדאי לכם לבחור ותוהים מדוע הביטוח הזה כל כך חשוב? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

מדוע כדאי לעשות ביטוח נסיעות לפני שיוצאים מהארץ?

עוד לפני שננסה לענות על השאלה האם עדיף לעשות ביטוח נסיעות חד פעמי או תמידי, חשוב להבין בכלל את המשמעות שלו. לכאורה, אם קורה לכם משהו בחו"ל אתם פשוט יכולים לפנות לבית החולים הקרוב ולקבל טיפול רפואי ועזרה ראשונה. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שיש הרבה מאוד מדינות שבהן מחירי הטיפול הרפואי כל כך גבוהים, כך שאתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה רצינית. האם באמת תרצו להיכנס לחובות גדולים מאוד רק כי קרה לכם משהו בחו"ל ולא היה לכם ביטוח? התשובה היא כמובן לא. לכן, בין אם אתם נוסעים ליפן, לאיטליה או לכל מקום אחר בעולם, לפני הכול אתם חייבים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל.

 

כך תבחרו את הביטוח הנכון לכם

אתם תוהים האם עדיף לעשות ביטוח חד פעמי בכל פעם כשאתם נוסעים לחו"ל או שאולי עדיף לעשות ביטוח תמידי? אם כך, דעו שאנחנו יכולים להבין מדוע אתם מתלבטים לגבי הסוגיה הזאת. צאו מנקודת הנחה שאין על כך תשובה אחת נכונה, כי זה מאוד תלוי בכם ובנסיעות שלכם.

כלומר, האם אתם נוסעים פעמים רבות בכל שנה? או שאולי מדובר בסך הכול על נסיעה אחת בשנה? מי שנוסע רק פעם או פעמיים לרוב לא צריך לקחת בחשבון את האפשרות של ביטוח נסיעות תמידי, פשוט כי זה ייצא לו יותר יקר והוא, סביר להניח, לא ישתמש בביטוח. לעומת זאת, מי שנוסע פעמים רבות בשנה, לרגל עסקים או לכל עניין אחר, בהחלט יכול לקחת בחשבון את הביטוח התמידי. בסופן של דבר זה יוצא יותר כלכלי ולכן, אם אתם לא רוצים לשלם הון עתק על ביטוח הנסיעות בכל פעם, למה שלא תבדקו את אפשרות הביטוח התמידי?

 

איך לבחור חברת ביטוח טובה?

הארץ שלנו, כפי שאתם יודעים, מלאה בחברות ביטוח שאצלן תוכלו לעשות סוגים שונים של ביטוחי נסיעות. עם זאת, לא כל חברת ביטוח תענה על הדרישות ועל הציפיות שלכם ולכן יש טעם לבדוק במי אתם בוחרים ואל מי אתם פונים. האם חברת הביטוח שאצלה תעשו ביטוח נסיעות לחו"ל מציעה בכלל את האפשרות של ביטוח תמידי? והאם זו חברת ביטוח שיש לגביה לא מעט המלצות ברשת האינטרנט? האם הצעת המחיר שקיבלתם מאותה חברת ביטוח נראית סבירה? והכי חשוב: האם תקבלו, ברגע האמת, מענה מהיר ויעיל? אין טעם לבחור בחברת ביטוח שבסוף תתנער מהאחריות שלה ולכן חשוב לבדוק את האמינות של החברה שאליה אתם מתקשרים.

 

אולי תאהבו גם את

מטבעות בית
מתי זה משתלם לעשות ביטוח דירה?

הדירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר עבורנו, כלכלית ומנטלית. בדירה שלנו אנו מאחסנים מגוון חפצים ורהיטים יקרים לרבות: מחשבים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות ועוד. על

קרא עוד »