ביטוח נסיעות לחו"ל – מה הוא מכסה?

נוסעים לחו״ל? סגרתם חופשה חלומית ביוון? או חופשת סקי רומנטית? אולי סוף שבוע קניות בלונדון? ירח דבש בקפריסין? אולי אתם נוסעים עם הילדים לכל הקיץ? או שאתם בכלל לקראת הטיול שאחרי צבא? כך או כך איזה כיף לכם! אין כיף גדול יותר מאשר נסיעות לחו״ל. אנחנו זוכים לנקות את הראש, להחליף את הנוף ולהנות עם עצמנו או אם בן או בת הזוג, המשפחה, הילדים או חברים. קיצור נסיעות הן הרפתקאות מופלאות ומשפרות מאד את החיים.

 

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות?

בין אם זו פעם ראשונה שאתם נוסעים או שאתם כבר שועלי הרפתקאות ותיקים, אתם חייבים לדעת שאין לטוס בלי ביטוח נסיעות. עשו את הדבר האחראי ובטחו את עצמכם בצורה הטובה ביותר גם אם זה רק לסוף שבוע. אנחנו בטוחים שתסעו ותהנו ותחזרו בשלום אך בחיים חשוב לקחת הכל בחשבון. כשאתם שוהים בחו״ל הביטוחים הרפואיים השונים שלכם אינם תופסים.

לכן חשוב לעשות ביטוח חו״ל בנפרד ולכל יום שאתם שוהים בחו״ל. במקרה של פציעה או תאונה חס וחלילה, ללא ביטוח נסיעות, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב מאד בעייתי. בגלל שאין לכם ביטוח פעיל מחוץ לארץ במקרה של תאונה או של הוצאות רפואיות גדולות ומפתיעות ללא ביטוח לא תוכלו לשלם את סכומי העתק של טיפולי חירום מורכבים.

יכול להיות שהתאונה תקרה במקום בו הרפואה לא מספיק מתקדמת ותצטרכו טיסות חירום. כמו כן הוצאות רפואיות עלולות להגיע לסכומי עתק. רכשו את פוליסת הביטוח שלכם מחברה גדולה ובעלת נסיון כגון פספורט קארד, כדי להרגיש בטחון לאורך כל השהות בחו״ל. תאונה או פציעה היא בכל מקרה אירוע לא קל ולא פשוט – אז לפחות אתם צריכים לדעת שאתם נוסעים בראש שקט ויכולים להנות בשקט מהחופשה שלכם.

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות

מה ביטוח לחו״ל מכסה – כמה דגשים חשובים

קודם כל חשוב לדעת שכל ביטוח הוא שונה. פוליסת ביטוח תהיה מושפעת מהרבה גורמים שיקבעו את המחיר שלה. דברים כגון גיל המבוטחים, ההיסטוריה הרפואית, מדינת היעד ועוד. איזה מה חשוב לדעת?

 

כיסוי כללי

כל פוליסת ביטוח אמורה להכיל באופן כללי כיסוי לכל צורך רפואי לרבות פציעה או תאונה. מאד חשוב לוודא שהפוליסה מכסה גם טיסות חירום במקרה הצורך. רוב הפוליסות אכן מכסות אך עד סכומים מסוימים – וודאו מה הסכום המופיע בפוליסה שהציעו לכם. תוכלו לקבל פירוט של כל המידע הנ״ל אצל אחת החברות המובילות בשוק פספורט קארד טלפון.

 

טיפולי חירום רפואיים

אתם עלולים להיות בחו״ל ופתאום החום יעלה לילד או שתהיה פריחה חדשה לא משנה הסיבה אתם אולי תרצו לראות רופא. רוב פוליסות הביטוח מכסות ביקורים אצל רופאים. זכרו לשמור את הקבלות ואת כל המסמכים הרפואיים.

 

טיסות וציוד

במידה ואתם רוצים תוכלו לבטח גם את הטיסות שלכם. בעולם אחרי הקורונה קורה שמתבטלות טיסות, ביטוח טיסות יעזור לכם מאד במידה וטיסה תתבטל. בנוסף אפשר לבטח את הציוד שלכם במקרה של גניבה או אובדן. אז סעו לשלום, עשו ביטוח נסיעות מצוין ותהנו מכל רגע!

הראל ביטוח נסיעות טלפון

אולי תאהבו גם את

מטבעות בית
מתי זה משתלם לעשות ביטוח דירה?

הדירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר עבורנו, כלכלית ומנטלית. בדירה שלנו אנו מאחסנים מגוון חפצים ורהיטים יקרים לרבות: מחשבים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות ועוד. על

קרא עוד »