פספורטכארד – ביטוח נסיעות המתקדם ביותר

עומדים לטוס בחו"ל בקרוב? בין אם מדובר בנסיעת עבודה או בחופשה משפחתית, רכישה של ביטוח נסיעות היא הכרחית. כיום, זה קל יותר מאי פעם – בזכות חברת פספורטכארד.

רכישת ביטוח נסיעות – חשיבות עליונה

רכישה של ביטוח נסיעות לטובת נסיעה לחו"ל, בין אם מדובר בנסיעה מטעם העבודה או לרגל חופשה משפחתית היא בעלת חשיבות עליונה, זאת משום שנסיעה אשר לא נרכשה בעבורה ביטוח מתאים עלול להציב אותנו בסיטואציה לא נעימה בה עלינו להוציא אלפי שקלים בגין טיפולים רפואיים, כמו גם במצב אותו כמעט כולם מכירים: מגיעים ליעד אך המזוודה לא הגיעה, ועל כן יש צורך ברכישה של ציוד.

על כן, רכישה של ביטוח נסיעות היא הכרחית לשם השקט הנפשי כמו גם החיסכון הכספי, וכיום רכישה כזו היא קלה יותר מאי פעם – כל זאת בזכות חברת פספורטכאד אשר נחשבת כיום לחברת הביטוח המובילה והמתקדמת בישראל, זאת לאור שירות חדשני אשר מאפשר לקהל המבוטחים לבצע מגוון רחב של פעולות ביטוח בצורה קלה, פשוטה ובמחיר האטרקטיבי ביותר בישראל אשר מותאם בדיוק לצרכים ולרקע הרפואי, באם אכן הוא קיים.

ביטוח נסיעות באמצעות חברת פספורכארד

חברת פספורטכרד נחשבת בשנים האחרונות לחברה המובילה בישראל לרכישה של ביטוח נסיעות מקיף, כל זאת בזכות פיתוח יוצא דופן בדמות כרטיס נטען (אותו ניתן לאסוף בשדה התעופה או לקבל במשלוח עד הבית) אשר מאפשר לשלם במקום בעבור טיפול רפואי, רכישה של ציוד לאור אובדן מזוודה וכו', כל זאת כאמור בהתאמה לתנאי הפוליסה. מדובר בפיתוח ישראלי אשר זכה בפרסים, זאת לאור העובדה כי  מדובר בכרטיס אשראי לכל דבר אשר באמצעותו ניתן לשלם באופן מידי, ובכך להקל על הפרוצדורה הביטוחית אשר הייתה נהוגה בעבר – יצירת קשר עם חברת הביטוח, תשלום עצמאי ולאחר מכן הגשת תביעה בגין ההוצאות.

כיום, אין צורך לעבור את הפרוצדורה הזו וזאת כאמור לאור העובדה כי ניתן להטעין את הכרטיס באופן מידי באמצעות נציג שירות, לשלם במקום ולאחר מכן לסיים את התביעה בעת החזרה לארץ. למעשה, מדובר בשירות יוצא דופן בענף הביטוח בישראל אשר מאפשר לבטוחים לבצע פעולה באופן עצמאי, וזאת בליווי של צוות מקצועי אשר יעניק לכם את השירות הטוב והמקיף ביותר אשר מותאם בדיוק לצרכים שלכם כמו גם לרקע הרפואי.

 

מתלבטים לגבי איזו חברת ביטוח לבחור? יש לנו את התשובה עבורכם

כאמור, רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל הינה הכרחית וחשובה מאין כמותה, ולכן רכישה של ביטוח אצל חברת פספורטכארד – החברה המתקדמת ביותר בישראל בענף הביטוח, היא הבחירה הטובה ביותר אותה תוכלו לבחור בעבורכם ובעבור בני המשפחה, זאת לאור שירות אדיב ובמחיר אטרקטיבי. לפרטים נוספים, היכנסו לאתר

והצטרפו גם אתם למאות הלקוחות המרוצים.

אולי תאהבו גם את

מטבעות בית
מתי זה משתלם לעשות ביטוח דירה?

הדירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר עבורנו, כלכלית ומנטלית. בדירה שלנו אנו מאחסנים מגוון חפצים ורהיטים יקרים לרבות: מחשבים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות ועוד. על

קרא עוד »