המקיף ביותר על חוק 190 – רק אצלנו

מעוניינים לקבל את המידע הטוב והמקיף ביותר הנוגע לחוק 190 לפקודת המס? באמצעות האתר של חיים נתן, מתכנן פיננסי מוביל, תוכלו להעניק לעצמכם ולבני המשפחה מידע מהותי אשר יחסוך לכם אלפי שקלים. כל הפרטים – במאמר הבא.

חוק 190 – כל מה שרציתם לדעת וחששתם לשאול

חוק 190 חיים נתן מאפשר הלכה למעשה להפקיד כספים אל קופת גמל, ולמשוך אותם מגיל 60 ומעלה כקצבה חודשית או כמשיכה הונית בשיעור מס של 15%. למעשה, מדובר בשורה של יתרונות עצומים בעבור החוסכים לפנסיה, וזאת משום שבאמצעות המסלולים השונים ניתן לקבל מסלולי השקעה ברמות סיכון שונות בהתאם לצרכים, לבצע מעבר חופשי בין מסלולי ההשקעה השונים מבלי לשלם מס בעבורם, כמו גם אפשרות להעביר את הכספים לילדים – באופן של כספי ירושה.

חיים נתן, מומחה לניהול פיננסי מסביר כי מדובר באפשרות חסרת תקדים בעיקר משום שדמי הניהול אשר ניתנים במסלול הזה הם אטרקטיביים ונוחים מאוד, כמו גם נמוכים, אולם על מנת לקבל את ההטבה הזו יש צורך בהתקשרות עם מתכנן פיננסי מקצועי.

 

מדוע ישנה חשיבות להתקשרות עם מתכנן פיננסי?

ע"פ חיים נתן, קופות הגמל מהוות כיום את הדרך הטובה ביותר להשקעה, וזאת לאור העובדה כי התשואה המתקבלת היא גבוהה מאוד. בנוסף, מסביר נתן כי בעידן הנוכחי בו התשואה המתקבלת מתיקי ההשקעות השונים היא נמוכה מאוד, אופציה של קופות גמל היא אופציה מצוינת אשר צריכה להתבצע תוך חשיבה מעמיקה על הצרכים הכלכליים העתידים, ועל כן ישנה חשיבות רבה להתייעצות עם מתכנן פיננסי אשר יקבע היכן קופת הגמל המשתלמת ביותר, כמו גם יבדוק האם המסלול אשר בחרתם הוא מסלול אשר ימקסם את הכסף שלכם.

בנוסף, מסביר נתן כי מדובר בהפקדות כספים אשר יכולות להתבצע בפעימה אחת או במספר פעימות, תלוי בתקציב, ועל כן חשוב מאוד לבדוק מול המתכנן הפיננסי בהתאם למטרות אשר נקבעו כמה הפקדות יש לבצע, מהם הסכומים ובאיזה קופת גמל ומסלול לבחור, כך שבהגעה לגיל 60 תוכלו למשוך את הכסף בתצורות שונות ובמקסום הגבוהה ביותר.

בדיקת זכאות ובחירה במסלול המשתלם ביותר – באמצעות חיים נתן

על מנת לבדוק האם אתם זכאים לקבלת ההטבות במסגרת התיקון לחוק כמו גם לנהל את הכספים שלכם בצורה הטובה, הדרך הבטוחה היא פנייה לחיים נתן, מומחה תכנון פיננסי אשר יאפשר לכם לקבל מעטפת פיננסית מקצועית אשר כוללת הצבת יעדים כלכלים ראליים, בחירה של מסלולים עם דמי הניהול הנמוכים ביותר כמו גם שליטה ובקרה על כלל הכספים, וזאת על מנת להבטיח כי הכספים אותם חסכתם בעמל רב ישרתו אתכם כהלכה. על כן, היכנסו עוד היום לאתר הרשמי בכתובת http://www.haimnatan.com או דרך יצירת קשר במספר הטלפון 058-7107031.

אולי תאהבו גם את

מטבעות
החזרי מס לחיילים משוחררים

רגע השחרור מהצבא הוא רגע נפלא שצרוב בתודעתו של כל אזרח ישראלי ששירת. המעבר ממסגרת צרה שכוללת מעמדות ברורים ונהלים נוקשים, לחיי חירות ועצמאות בהם

קרא עוד »
החזר מס להורים לילדים עד גיל 18

מדינת ישראל מעודדת ילודה והורות ובשל כך מעוניינת לסייע להורים לילדים בדרכים שונות, אחת ההטבות המשמעותיות בהקשר זה היא הענקת נקודות זיכוי במשכורת של הורים

קרא עוד »
מס ירושה בארה"ב

בארצות הברית קיים מיסוי על ירושה. מס ירושה (או בשמו השני מס עזבון) הוא המיסוי שנדרש להעביר למדינה מירושתו של אדם שנפטר. לכל שיטת משפט

קרא עוד »