האם יש כזה דבר משכנתא לרווקים?

אתה חושב שהגיע הזמן לקנות דירה? לא מתאים לך להיות כמו אלפי הרווקים במדינה שמחכים בכל זאת למצוא קודם אהבה ורק אחר כך ירשו לעצמם לחשוב על קניית דירה? אם כך, כדאי שתדע שאתה צודק. זה נכון שהבנק רגיל לראות בדרך כלל זוגות שמגיעים ומבקשים הלוואת משכנתא, אך האמת היא, שיש כזה דבר גם משכנתא לרווקים והגיע הזמן שתשתמש באופציה הזאת. משכנתא לרווקים יכולה להתאים לך ויכולה להוות את הדרך הכי טובה שיש לממש את החלום שלך ולקנות דירה, אז למה לא? זה לא אומר שום דבר על זוגיות ועל הסיכויים שלך למצוא בת או בן זוג בעתיד, כי זה בסך הכול אומר שעד שזה יקרה, אתה דואג לעצמך וקונה דירה.

 

האם התנאים באמת נוחים?

אומנם זה נכון שבמשכנתא לרווקים אנחנו רואים שהתנאים אינם מספיק טובים כמו במקרה של זוג נשוי, אך מצד שני, משכנתא לרווקים כן מציגה לא מעט יתרונות. לדוגמא, הריבית שמציעים הבנקים בדרך כלל על משכנתא כזאת עומדת על 2% בלבד לעומת ריביות גבוהות יותר במקרים אחרים. כמו כן, אל התנאים הבסיסיים שהבנקים מציעים לכל אחד מאיתנו צריך להוסיף גם את היכולת שלנו לצבור עוד נקודות זכות.

פרטים שיכולים להשפיע על נקודות הזכות הם שאלות כמו: האם מבקש ההלוואה עשה שירות צבאי? שירות לאומי? האם הוא סובל מנכות כלשהי? ועוד פרטים אחרים שיש לקחת בחשבון. הבעיה של רוב האנשים שרוצים לקחת משכנתא, בין אם מדובר על משכנתא לרווקים ובין אם מדובר על משכנתאות אחרות, היא לעשות את כל הבירורים. אף אחד לא מרגיש בנוח להיכנס לבד לבנק ולשאול מה מגיע לו, ובטח שלא אם מדובר על רווק שצריך לעשות הכול לבד. מצד שני, כדאי שתדע: אתה לא באמת חייב להתמודד עם הכול לבד. יש היום גופים שונים ואינספור יועצים שיוכלו לעזור לך, אז למה שלא תפנה אל אחד מהם כדי שילווה אותך לכל אורך הדרך?

 

בחירת יועץ המשכנתאות שלך

 

רוצה לקבל את כל המידע אודות משכנתא לרווקים? לא מעוניין יותר לדחות את העניין ורוצה להרגיש שיש מי שבאמת דואג לאינטרסים שלך? אם כך, כדאי שתדע שאתה לא לבד. קיימות אינספור חברות שמעניקות שירותי ייעוץ משכנתאות ולכן ברור מדוע אתה מתלבט אל מי לפנות, אך מה שבטוח, זה שכאשר חברה מקצועית תלווה אותך בתהליך הזה – הכול יסתיים הרבה יותר מהר. אומנם זה נכון שתמיד על שירותי ייעוץ בתחום המשכנתאות יהיה עליך לשלם, ובדרך כלל גם לא מעט, אך מצד שני, זו הדרך הכי טובה שיש להבין איפה אתה עומד. לכן, אם הפעם אתה רציני לגבי הנושא של קניית דירה כדאי שתבחר לך עוד היום יועץ משכנתאות מוביל ומקצועי.

 

לפרטים נוספים: http://www.mashcantainfo.com

 

אולי תאהבו גם את

משכנתא
מהי משכנתא צמודת אגח

מהי משכנתא צמודת אגח? הלוואת המשכנתא היא עניין מורכב. כמו בכל צעד בחיים, גם בלקיחת משכנתא חשוב לנו להבין – אילו אפשרויות עומדות בפנינו? על

קרא עוד »
מחזיק מפתחות של בית
משכנתא למסורבים מה עושים?

בעוד שחלומו הנכסף של כל אדם כמעט הוא רכישת נכס למטרת מגורים, לפעמים הדרך עד הנכס מפותלת ורוויה בקשיים. לא פעם, אנשים מסורבים לקבל משכנתאות

קרא עוד »