ביטוח בניין משותף לפני הנזק הבא

ביטוח בניין משותף הוא הכרחי בעבור אלו אשר מתגוררים בבניינים משותפים, וזאת לאור החשיפה לתביעות אישיות בגין נזקים אשר התרחשו לרכוש, ציוד כמו גם נזק גופני. להלן כל הפרטים.

ביטוח בניין משותף – בגדר הכרח

ביטוח בניין משותף מגן על דיירי הבניין כמו גם הועד מפני נזקים אשר עלולים להתרחש במרחבים המשותפים של הבניין, בין אם מדובר במערכות חימום, גז, מים וחשמל כמו גם בגין נזקים אשר עלולים להתרחש במקרה של נפילה בבניין של איש מקצוע או אורח. חשוב לזכור כי במידה ואכן נגרם נזק, מי שיישא בעלויות הן הדיירים, כאשר הועד אשר הוא הגוף המייצג עלול להיחשף לתביעות אישיות כנגדו, בעלויות של עשרות אלפי שקלים. על כן, רכישה של ביטוח בניין משותף היא הכרחית בעבור כל אדם אשר מתגורר בבניין משותף, ולהלן כמה טיפים חשובים בטרם אתם מתחילים בביצוע הרכישה.

 

כיצד נבצע רכישה של ביטוח בניין משותף?

כיום, רכישה של ביטוח בניין משותף היא פשוטה וקל מאי פעם, כל זאת בזכות חברות ביטוח אשר מאפשרות לרכוש את הפוליסה בהתאמה אישית לתקציב, כמו גם לצרכים של כלל דיירי הבניין. חשוב לזכור כי למעשה, רכישה של הפוליסה איננה חייבת להתבצע בהסכמה של כלל הדיירים, אלא וועד הבית הוא זה שמאשר את רכישת הביטוח,  וזאת לאור העובדה כי הוא הגוף המייצג, אשר נבחר ברוב קולות ע"י כלל דיירי הבניין.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי ועד הבית חשוף בעצמו לתביעות בגין נזקים אשר התרחשו, ועל כן חשוב לבצע גם רכישה של ביטוח ועד בית, כחלק מההרחבה של הפוליסה. בנוסף, מומלץ לבדוק בטרם מבצעים את הרכישה של הביטוח לגבי הרחבות שונות הכוללות ביטוח צד ג', כמו גם ביטוח כנגד רעידות אדמה או נזקים אשר יכולים להתרחש כתוצאה ממזג אוויר סוער, כמו נזילות בחללים המשותפים של הבניין הכוללים את המסדרונות, חניון כמו גם מחסנים משותפים.

מעוניינים לרכוש ביטוח בניין משותף? באמצעות חברת שניידר סוכנות לביטוח

חברת שניידר סוכנות לביטוח נחשבת למובילה בענף, וזאת לאור רמה מקצועית גבוהה כמו גם ניסיון של מעל ל 20 שנה בתחום. באמצעות הצוות המקצועי של החברה, אשר מורכב מטובי המומחים בתחום תוכלו להיות בטוחים כי תרכשו ביטוח בניין משותף אשר משקף בדיוק את הצרכים כמו גם ההתאמות הנדרשות מבחינת התקציב, ובכך לקבל מנצח ביטוחי מנצח אשר יבטיח כי גם במידה ויתרחש נזק לאחד מהמערכות המשותפות לבניין או לנכנסים אליו, תהיו מוגנים לחלוטין ולא חשופים לתביעות אישיות.

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://www.insurance-center.co.il, להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי לצורך קביעת פגישת ייעוץ ראשונית, ללא עלות. קדימה, למה אתם מחכים?

אולי תאהבו גם את

מטבעות בית
מתי זה משתלם לעשות ביטוח דירה?

הדירה היא אחד הנכסים היקרים ביותר עבורנו, כלכלית ומנטלית. בדירה שלנו אנו מאחסנים מגוון חפצים ורהיטים יקרים לרבות: מחשבים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות ועוד. על

קרא עוד »